Някой сменял ли е има ли идея, колко струва? Всъщност това ми прилича на термоклапан (номер 6 на схемата), който не би трябвало да струва повече от 20-30лв. но знам ли... Също така мисля да сменя и маркучите от мотора към масленият радиатор (11 и 12 от схемата), защото са вече доста омаслени и ме е шубе да не ме оставят накъде. Случайно да имате идея, къде да ги търся?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат на маслото... ? :)
Collapse
X
-
Според едно издание на EPER - този термостат струва 130 паунда, номерът му е 46433554Според същото издание - номерата на маркучите ги има в две версии, зависи от годината на колата вероятно. Вариант 1: 46467879 - от помпата към радиатора; 46467878 - радиатор -> помпаВариант 2: 46469582 - помпа -> радиатор; 46479580 - радиатор -> помпа
-
Маркучите ако са много скъпи могат да се изработят от някоя фирма.Има доста такива в България.http://www.vesta-vi.com/И още един производител.Изработка на спирачни тръбички. Изработка маркучи за климатици. Изработка маркучи за хидравлика на автомобил.София, кв. Враждебна945-01-15; 0888 862 260Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: ..
Kroko61 написа:А ако си носиш и старите накрайници цената е символична.Миналата година един приятел си прави в Разград за климатика.мисля,че беше 6лв метъра.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: ..
Kroko61 написа:При такава разлика в цената бих се повозил.Струва ми се ,че тези които продават разни,,маркучи,,изобщо не си играят. Или както казва един приятел,,тия си мислят,че ако продават през 20процента ще умре поне майка им;Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
1115 написа:Това с термостата би трябвало да се проверява както при водата.Поработва мотора 10мин и пипаш радиаторчето - ако е топло е ясна работата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар