Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD - гасне когато си иска

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 JTD - гасне когато си иска

    Здравейте,Имам фиат брава 1.9 jtd. От някоко дни започна да гасне и ми свети лампата (на картинката по-долу). Случвало ми се е докато карам да изгасне, или дакато работи намясто. След това може да запали, а може и да незапали. Вчера паркирам и след това немога да я запала, така я зарязах за през ноща, сутринта запали. Забелязах че вчера през цялото време докато се мъча да запаля светеше лампата за дюзите. Днес пак светеше, чак когато запалих угасна.Мисля да направя диагностига за да се види дали ще изкочи от някъде проблем. Бихте ли ми помогнали с няколко съвета? Възможно ли е да е от някое реле или лоши връзки по кабелите?Също така бих се раздвал да ми препоръчате сервиз за диагностика в Люлин.[/img]
    Прикачени файлове

    #2
    Караш и угасва, веднага след това пали ли ? Или трябва да чакаш ?Ако не пали веднага - датчик колянов вал.50-60лв, много народ вече сме го сменили.Консуматив се води направо.Има голям шанс на диагностиката да не е записан като грешка.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Караш и угасва, веднага след това пали ли ? Или трябва да чакаш ?Ако не пали веднага - датчик колянов вал.50-60лв, много народ вече сме го сменили.Консуматив се води направо.Има голям шанс на диагностиката да не е записан като грешка.
      Понякога пали веднага, друг път, като се запъне и ми къса нервите Къде се намира този датчик (от къде мога да имам достъп до него)?

      Коментар


        #4
        Първо диагностика, после ще сменяш каквото и да е!
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #5
          Бихте ли ми помогнали със сервизи за диагностика, за предпочитане люлин.

          Коментар


            #6
            Antoni_S написа:
            Бихте ли ми помогнали със сервизи за диагностика, за предпочитане люлин.
            На диагностика грешка за датчика на коляновият вал няма да излезе.Сменяй го и всичко ще е наред.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              На диагностика грешка за датчика на коляновият вал няма да излезе.Сменяй го и всичко ще е наред.
              И аз така четох, но не е установено дали е от това. Ако можете да ми кажете с голяма сигурност че може да е това, сменяме го. Иначе ако си го сменя и продължи проблема, ще съм инвестирал една вечеря с мацката на свещи в този датчик

              Коментар


                #8
                Аз си правя в този сервиз колата и до сега не съм имал проблем.Колегите също го хвалятhttp://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_7639_0.html
                И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                Коментар


                  #9
                  Antoni_S написа:
                  iakvvu написа:
                  На диагностика грешка за датчика на коляновият вал няма да излезе.Сменяй го и всичко ще е наред.
                  И аз така четох, но не е установено дали е от това. Ако можете да ми кажете с голяма сигурност че може да е това, сменяме го. Иначе ако си го сменя и продължи проблема, ще съм инвестирал една вечеря с мацката на свещи в този датчик
                  Когато се случи при мен проблема беше със същите симптоми като при теб.Аз също имах опасенията които имаш и ти,защото все пак става въпрос за 50-60 лв.Бях на диагностика и там се появиха няколко грешки но нито една от тях не беше свързана с проблема.Изчистиха ги и проблема си остана.Сам взех един мултицет и Аутодата в лаптопа и така открих проблема с датчика на коляновият вал.Променя се съпротивлението на намотката когато загрее.Ако нямаш опит с електроника,отбии се в някой сервиз и измерете стойноста му.Грешките които ще е записал контролера може да те подведат.Както каза колегата emzo,този датчик е масов проблем на този мотор.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Колега, и аз бях така.. датчик колянов вал.. като загрее почва да свети.. не изгасваше, но изгася ли я не мога да запаля докато не изстине. Няма какво да ходиш на диагностика, още ме е яд - в ИталСервиз ми струваше колкото самия датчик. Иначе тъкмо се бях наканил да го сменям и той взе че се оправи от самосебе си.. и така вече няколко месеца няма проблеми. Пробвай ако искаш да зачистиш контактните повърхности..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за бързите отзиви колеги!Вече купих датчик и утре сутринта го сменям. Ще пиша какъв е бил резултата утре (стискайте палци)

                      Коментар


                        #12
                        Добре, че май на по 8-9 години се скапват, че е много опасно ! Спирачки, серво - всичко изчезва.На мен ми угасна, докато изпреварах ТИР, добре че беше на Тракия.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Antoni_S написа:
                          iakvvu написа:
                          На диагностика грешка за датчика на коляновият вал няма да излезе.Сменяй го и всичко ще е наред.
                          И аз така четох, но не е установено дали е от това. Ако можете да ми кажете с голяма сигурност че може да е това, сменяме го. Иначе ако си го сменя и продължи проблема, ще съм инвестирал една вечеря с мацката на свещи в този датчик
                          Antoni_S: Датичка струва 60лв. Сменя се за 5 минути и/или 10лв. Сменяш го така или иначе, защото докато ходиш по диагностики и се мъчиш да откриеш вола под телето - ще платиш повече пари. Диагностика при правилен човек излиза от 30лв. на горе. Не прави моята грешка... На мен тоя датчик ми излезе 100лв. с обикалянето по майстори, диагностики и с последвалото "Сменяйте, ако не е той - ще имам един резервен". От година и половина нямам проблеми вече.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            Абе щом гасне загряла и после като изстине добре пак си пали - 99% е датчика за положение на коляновия вал.Това става и при бензиновите коли и при дизеловите.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              Другото име на този датчик се води "Датчик запалване" (Ingition sensor)...
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X