Имам следния проблем.Имам Темпра 1.9 ТДС от миналото лято започна безпричинно да загрява повече от нормалното 90-100*С някой път и повече в нагорнище,работа на празен ход,над 110км/ч,гратско.При умерено каране и спускане по надолнище си държи 80*С както по принцип е било винаги.Смених термостата,промих системата с препарат,чиста.смених радиатора но пак продължава така.Колата не смесва нито масло и вода,нито вода с масло,не надува маркучите и не губи антифриз.Капачката на разширитела затваря добре,не бълбука в казана,не е и датчика,сравних показателите с живачен термометър.Вентилатора включва нормално.Идейте ми се изчерпаха.Моля за съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Темпра 1.9 TDS-Прегряване
Collapse
X
-
Ако наистина вентилатора включва нормално когато трябва и двигателя продължава да загрява проблема е в радиатора. Сега все още е топло и можеш да махнеш термостата и да караш без него да видиш как ще е. Има вероятност да работи по бавно и по някой път докато отвори и почне да се циркулира хубаво течността, температурата се покачва в повече. Щом си сигурен, че помпата е ОК, системата е обезвъздушена, уредът на таблото е верен, остава радиатор и термостат. Свали термостата и го сложи в една тенджера с вода на печката и го загрявай за да видиш на каква температура отваря, за колко време отваря, да не блокира и карай сега лятото без термостат да видиш дали пак ще загрява.
Коментар
-
chaveto написа:Няма логика да е от там проблема, колегата казва, че нито надува, меша, губи от охладителната течност.
Коментар
-
А след това къде отива въздуха? Ако не е прегряла и изхвърлила течността трябва да започне да става по зле с всяко настъпване и т.н. Губи се логиката да прави въздушна възглавница и след това да изчезва не забелязано. Това вече според колегата продължава една година, за това време не е ли редно да издуха напълно гарнитурата.
Коментар
-
chaveto написа:А след това къде отива въздуха? Ако не е прегряла и изхвърлила течността трябва да започне да става по зле с всяко настъпване и т.н. Губи се логиката да прави въздушна възглавница и след това да изчезва не забелязано. Това вече според колегата продължава една година, за това време не е ли редно да издуха напълно гарнитурата.
Коментар
-
Това ми е ясно че ще отиде в разширителният съд и ще излезе през капачката. Но в повечето случаи преди да излезе от капачката нивото се покачва и излиза първо течността, толкова време да вкарва нещо си в охладителната с-ма и да не се забелязва промяна в цвета, губене на течност и т.н това ми се струва невъзможно. Може и колегата да не забелязва ...............
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар