Щом са започнали да горят, сменяй комплект 4-те. След някой друг ден ще ти издумкат и останалите две и пак ще се ровиш да ги сменяш и тях.
Да ама не, близо година карам с 2 подгревни свещи.Т.е. така я взех и не е мръднала.Може и да ги сменя, ама са на кофти място, зимата си паля без грижи.
И откъде си сигурен, че като си я взел, не са работели две подгревни свещи Или това е било оправданието на продавача на въпроса " Защо пали трудно ?"
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Днес ги мерих с пробна лампа всичките ОК, с мултицета 3-та е пътник
Колега мултицета може да те излъже на 100% ако е електронен, освен ако не си мерил с някой от тези старите, стрелковите. Пробната лампа също има вероятност да светне но свещта отново да не грее. По точно би било според мен ако мериш колко ток консумира всяка една свещ с мултицета от колкото да мериш съпротивление. И най добрият вариант си е като ги свалиш и нагрееш.
Здравей колега.Имах същия проблем, само че не съм с ЖТД, ТД100 ми е колата.Та палеше трудно и мигаше лампичката за 30 сек.Смених свещите, но проблема ми се оказа в релето-1 жичка се беше откачила.Та имай го в предвид, защото аз се оръсих 100 лева за свещи и половин ден мъки и псувни, защото си ги сменях сам
Аз моите ги смених много лесно, дълбока вложка номер 10 няколко удължения и всичко стана за 10мин. Преди това издухах с компресора при свещите за да няма боклук покрай тях. Първата започна да се отвива много трудно и напръсках с контактен спрей (не е за раздвижване) спрея е предимно спирт, свеща се разви с лекота. Втората отново тръгна трудно но след напръскване със спрея и тя тръгна лесно. Натам преди да продължа с развиването на останалите пръсках със спрейчето и се развиваха с лекота останалите.
Щом са започнали да горят, сменяй комплект 4-те. След някой друг ден ще ти издумкат и останалите две и пак ще се ровиш да ги сменяш и тях.
Да ама не, близо година карам с 2 подгревни свещи.Т.е. така я взех и не е мръднала.Може и да ги сменя, ама са на кофти място, зимата си паля без грижи.
И откъде си сигурен, че като си я взел, не са работели две подгревни свещи Или това е било оправданието на продавача на въпроса " Защо пали трудно ?"
Ало, капацитета, първо виж кой с какъв двигател е. Аз съм със същия мотор (JTD) и имах 1 (една) изгоряла свещ. Палеше си като стой, че гледай и зиме и лете, но ми писна да гледам мигалката всеки път и отидох я смених. СМЕНИХ само изгорялата. Тази зима не съм имал проблем с паленето. Не съм имал проблеми и с изпотените стъкла, а да не споменавам проблемите с масло и зимни гуми, които съм нямал. Предвид, че явно не правиш разлика между JTD и TD ще ти дам насока - и двата двигателя МОГАТ да палят без свещи, просто TD се запъва малко повече през зимата. И не, не съм взел колата със изгоряла свещ - изгоря си при мен.
Ам ... и аз имам същия проблем от 2-3 дена ... само, че аз не съм с ЖТД, а с обикновено Д. Просто не исках да ви тормозя да пускам тема Само мога да добавя, че няма значение дали е топла или студена колата ... все си мига там определен брой пъти Ходих при мойто майсторче, вика няма страшно, бръмчи си и кат дойдеш преди зимата за горивен филтър ще се разровя
="jenshen73"Ало, капацитета, първо виж кой с какъв двигател е. Аз съм със същия мотор (JTD) и имах 1 (една) изгоряла свещ. Палеше си като стой, че гледай и зиме и лете, но ми писна да гледам мигалката всеки път и отидох я смених. СМЕНИХ само изгорялата. Тази зима не съм имал проблем с паленето. Не съм имал проблеми и с изпотените стъкла, а да не споменавам проблемите с масло и зимни гуми, които съм нямал. Предвид, че явно не правиш разлика между JTD и TD ще ти дам насока - и двата двигателя МОГАТ да палят без свещи, просто TD се запъва малко повече през зимата. И не, не съм взел колата със изгоряла свещ - изгоря си при мен.
И двата типа мотори си искат подгревните свещи за да палят нормално. Това, че някой си не мисли за последствията от това да пали с изгорели подгревни свещи, си е негов проблем. При мен изгоряха три свщи в интервал от около 2 месеца, и видях какво става, като не ги смених навреме.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
="jenshen73"Ало, капацитета, първо виж кой с какъв двигател е. Аз съм със същия мотор (JTD) и имах 1 (една) изгоряла свещ. Палеше си като стой, че гледай и зиме и лете, но ми писна да гледам мигалката всеки път и отидох я смених. СМЕНИХ само изгорялата. Тази зима не съм имал проблем с паленето. Не съм имал проблеми и с изпотените стъкла, а да не споменавам проблемите с масло и зимни гуми, които съм нямал. Предвид, че явно не правиш разлика между JTD и TD ще ти дам насока - и двата двигателя МОГАТ да палят без свещи, просто TD се запъва малко повече през зимата. И не, не съм взел колата със изгоряла свещ - изгоря си при мен.
И двата типа мотори си искат подгревните свещи за да палят нормално. Това, че някой си не мисли за последствията от това да пали с изгорели подгревни свещи, си е негов проблем. При мен изгоряха три свщи в интервал от около 2 месеца, и видях какво става, като не ги смених навреме.
Аз започвам вече да се притеснявам да не би да съм с някакви специални свещи.То не би зими една след друга без проблеми.Чакай да не дърпам дявола за опашката да не сменям тази зима.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Връщам тази тема за да споделя нещичко. От два дена не ми светваше индикацията за подгрева, но колата си палеше от раз. Четох доста теми и малко хора писаха, че някой път подгрева може да не се осъществява ако е топло и прочие. Все пак не съм убеден, че това е така и утре щях да отварям таблото да се погрижа за "виновната" крушка, но не би - днес подгревната индикация си беше на линия. Иначе единственото различно при паленията в момента на възстановяване на индикацията беше новото гориво, което заредих (Про форс). Знам, че връзката е абсурдна, но все пак да питам имал ли е някой подобни случки ? :D ПС: Релето не е отказвало да си върши работата с и без индикация.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Връщам тази тема за да споделя нещичко. От два дена не ми светваше индикацията за подгрева, но колата си палеше от раз. Четох доста теми и малко хора писаха, че някой път подгрева може да не се осъществява ако е топло и прочие. Все пак не съм убеден, че това е така и утре щях да отварям таблото да се погрижа за "виновната" крушка, но не би - днес подгревната индикация си беше на линия. Иначе единственото различно при паленията в момента на възстановяване на индикацията беше новото гориво, което заредих (Про форс). Знам, че връзката е абсурдна, но все пак да питам имал ли е някой подобни случки ? :D ПС: Релето не е отказвало да си върши работата с и без индикация.
Според опитали про форс-а, няма разлика във вървежа, но за сметка на това пуши повече.
Инцидентно заредих от него ( за 10 лв), защото имаше задръствания по пътя за любимото ми ЕКО и не можех да отлагам повече ( светна ми резерва ). Заредих на Петрол до нас, но ме обърква поведението на индикатора за подгряване. До сега - и в зима и в зной поне за секунда - две ми е присветвал. От два дена не се "обаждаше" - днес веднага след като запалих на бензиностанцията, индикатора ми се появи и след 2 сек. си изгасна ( както обикновенно)
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Инцидентно заредих от него ( за 10 лв), защото имаше задръствания по пътя за любимото ми ЕКО и не можех да отлагам повече ( светна ми резерва ). Заредих на Петрол до нас, но ме обърква поведението на индикатора за подгряване. До сега - и в зима и в зной поне за секунда - две ми е присветвал. От два дена не се "обаждаше" - днес веднага след като запалих на бензиностанцията, индикатора ми се появи и след 2 сек. си изгасна ( както обикновенно)
Смени си профилактично крушката, при мен така ту светеше ту не индикацията за незакопчан колан и вчера я смених пустата крушка, сега си свети винаги, когато не е закопчан!
Коментар