Абе хора незнам дали е тука мястото ама толко съм се притеснил,моля да ме извините ако не е тука мястото на темата....По същество - Значи мойта печка оня ден и преди 2 дни и видях водата в казанчето беше между МИН и МАКС и съм я карал спокойно,обаче вчера направих едно кръгче около 10-15км с колата без да съм я ръчкал и като спрях и отворих капака ми се стори доста топла или поне си въобразявам,незнам дали е нормално от двигатела лъхаше лека топлина като се доближа до него,нито се е включвала перката,нито стрелката на водата се е качвала седи на средата,нито е светвало нещо на таблото и днеска гледам водата е почти наминимум дали е почнала да грее ие дръпнала вода по време на кръгчето от 10-15км и да не се гътнал термостат или може би аз съм некадърен и нз дали перката се включва2.Кога се включва перкатана загаснала кола или преди да я загаса да се заслушам - не разбирам много светнете ме.Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво 1.9 JTD
Collapse
X
-
Колега, за антифриза, зависи и от наклона на колата.Термостата го виж , има тема по въпроса.Перката ти включва винаги, когато пуснеш климатика.Другия вариант е с Виса да я тестваш.-----------Сега да отбележа нещо !Досега перка не ми се беше включвала, независимо как карам колата.Едва онзи ден, когато беше много горещо (41гр. беше в СТЗ) перката тръгна на 1ва степен ! С климатик на 2ра.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Оги, момчето не се притеснява за ЗАЗ, а за Фиат Понеже вероятно и то е чувало... Баща ми примерно си проверява маслото винаги преди да запали двигателя...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Колега @jenshen73 няма нищо лошо в това всяка сутрин да си провериш маслото :D Колега не е хубаво да си отвиваш капачката когато ти скимне за да си натопиш пръстите. Нормално е на студено нивото да е по ниско от загрял двигател. На студен двигател си направи нивото на течността да ти е между мин-макс. и когато загрее трябва да е на макс. В повечето случаи ако е в повече течността нивото ще си дойде само но ще омажеш отпред при двигателя защото ще изтече през капачката/преливника излишната течност. Ако имаш някакви съмнения за температурата на двигателя, продават едни термометри който светят с една червена точка като лазер и къде светиш ти показва каква е температурата на осветеното място, купи си и си мери без да правиш дегустация както в един виц. Термостата ако не отваря няма да е топъл радиатора и от там няма да включи перката. Както ти каза колегата @emzo можеш да провериш самата перка дали работи, но не можеш да си на 100% сигурен, че когато загрее ще се включи да охлажда. Управлението на перката при климатик и при охлаждане на течността е от две места (датчиците)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар