Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Браво 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Браво 1.9 JTD

    Абе хора незнам дали е тука мястото ама толко съм се притеснил,моля да ме извините ако не е тука мястото на темата....По същество - Значи мойта печка оня ден и преди 2 дни и видях водата в казанчето беше между МИН и МАКС и съм я карал спокойно,обаче вчера направих едно кръгче около 10-15км с колата без да съм я ръчкал и като спрях и отворих капака ми се стори доста топла или поне си въобразявам,незнам дали е нормално от двигатела лъхаше лека топлина като се доближа до него,нито се е включвала перката,нито стрелката на водата се е качвала седи на средата,нито е светвало нещо на таблото и днеска гледам водата е почти наминимум дали е почнала да грее ие дръпнала вода по време на кръгчето от 10-15км и да не се гътнал термостат или може би аз съм некадърен и нз дали перката се включва2.Кога се включва перкатана загаснала кола или преди да я загаса да се заслушам - не разбирам много светнете ме.Благодаря
    leave something of the happiness you bring

    #2
    Колега, за антифриза, зависи и от наклона на колата.Термостата го виж , има тема по въпроса.Перката ти включва винаги, когато пуснеш климатика.Другия вариант е с Виса да я тестваш.-----------Сега да отбележа нещо !Досега перка не ми се беше включвала, независимо как карам колата.Едва онзи ден, когато беше много горещо (41гр. беше в СТЗ) перката тръгна на 1ва степен ! С климатик на 2ра.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      4 пъти чета да не би да съм пропуснал нещо, и накрая какво излиза? - "Колата ми е в ред, какво да правя? Помагайте!"Колега, не се вживявай толкова, то само от топлинното разширение нивото може да иде от под минимума, до над максимума, а ти заз 1 мм се притесняваш.

      Коментар


        #4
        Оги, момчето не се притеснява за ЗАЗ, а за Фиат Понеже вероятно и то е чувало... Баща ми примерно си проверява маслото винаги преди да запали двигателя...
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          Колега @jenshen73 няма нищо лошо в това всяка сутрин да си провериш маслото :D Колега не е хубаво да си отвиваш капачката когато ти скимне за да си натопиш пръстите. Нормално е на студено нивото да е по ниско от загрял двигател. На студен двигател си направи нивото на течността да ти е между мин-макс. и когато загрее трябва да е на макс. В повечето случаи ако е в повече течността нивото ще си дойде само но ще омажеш отпред при двигателя защото ще изтече през капачката/преливника излишната течност. Ако имаш някакви съмнения за температурата на двигателя, продават едни термометри който светят с една червена точка като лазер и къде светиш ти показва каква е температурата на осветеното място, купи си и си мери без да правиш дегустация както в един виц. Термостата ако не отваря няма да е топъл радиатора и от там няма да включи перката. Както ти каза колегата @emzo можеш да провериш самата перка дали работи, но не можеш да си на 100% сигурен, че когато загрее ще се включи да охлажда. Управлението на перката при климатик и при охлаждане на течността е от две места (датчиците)

          Коментар


            #6
            Карай спокойно колега. Като минеш поне още 50-100км пак погледни нивото на антифриза. Гледай колата ти да не е паркирана под наклон и да не е топла ( примерно един час след като си изгасил двигателя). Мисля, че нямаш проблем, но все пак следи нивото на стрелката на температурата.

            Коментар

            Working...
            X