Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Става ли ТУРБИНА от Стило ЖТД - 80к.с. за Браво - 105 к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Няма значение дали е в разцвета на силите си :D просто аз не виждам смисъл от това изцеждане при дизелов двигател. Дори и да искам да се дръпна с някой до 2500-3000 об са напълно достатъчни на предавките. Преди 5к км и аз я цедях до 4к след втора скорост но няма смисъл или поне аз не усещам толкова разлика в ускорението. А една лагуна за 60к км и взех акъла точно от такива цедения. А аз 60к ги правя бързо и имам намерение либрата да я покарам поне 2г :D

    Коментар


      #17
      Абе и аз вече не я цедя, обче в началото до като и се нарадвам ...дори преди малко минах 200км и повече от 2500 оборота не съм качвал...ама и стрелката на нфтата при такова каране доста по-бавно пада След като си смених спукания въздуховод след интеркулера и след почистване на дебитомера(колкото и да не е от значение при моя двигател) колата определено си ввърна предишната форма Доста по-добре върви и така като гледам и раззхода ми май ще се върне в нормите
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Хах, колега много се задълбочаваш.Все работа си намираш.Нормално е да има луфт в оста.Т.е. май това беше за аксиален луфт, ако има радиален - лошо.
        Колега сигурен ли си, че е аксиалният луфт е нормален, понеже при мен сигурно е около половин сантиметър....а тука един приятел ми разправя, че аксиалният луфт е опасен
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #19
          Не мисля, че е по опасен от другият.Някъде по нагоре се спомена за ремонтни комплекти. Ако си закупя такъв комплект мога ли да си го сменя сам. Трябва ли да се шлаифа нещо по ротора или просто махаш старото и слагаш новото.

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            Не мисля, че е по опасен от другият.Някъде по нагоре се спомена за ремонтни комплекти. Ако си закупя такъв комплект мога ли да си го сменя сам. Трябва ли да се шлаифа нещо по ротора или просто махаш старото и слагаш новото.
            Колега при тебе колко е аксиалният и колко радиалният горе-долу, че нещо взех много да се филмирам.....осбено ме притеснява ако стане нещо как ще изгася двигателя, ако проблема е в студената част и цялото масло отиде към смуктелният колектор
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              Geraka написа:
              Еми значи радиалният - перпендикулярно на оста ми е по-малкият луфт....Мести се трудно с около 1-1,5мм нагоре-надолуДругият - значи аксиалният, успореден на остта ми е доста по-голям.Ето един клип, обаче е от преди година и половина - сега според мен виенето е повечко(поне така ми се струва)....та колкото по-загряло е маслото толкова от по-ниски обороти започва виенето...в повечето случаи над 3000 оборота.http://vbox7.com/play:ffd6a697
              Не се разбира много добре... при мен има едно като иззвънтяване около 4000 об, незнам от турбина ли е или от спукано някъде...
              Точно и при мен е така от 4000 до 4500 об. (иззвънтяване). Сменях гофрирания въздуховод защото беше пукнат,след това пак си има иззвънтяване. Явно са си така
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

              Коментар


                #22
                cokata_23 написа:
                Airfan написа:
                Geraka написа:
                Еми значи радиалният - перпендикулярно на оста ми е по-малкият луфт....Мести се трудно с около 1-1,5мм нагоре-надолуДругият - значи аксиалният, успореден на остта ми е доста по-голям.Ето един клип, обаче е от преди година и половина - сега според мен виенето е повечко(поне така ми се струва)....та колкото по-загряло е маслото толкова от по-ниски обороти започва виенето...в повечето случаи над 3000 оборота.http://vbox7.com/play:ffd6a697
                Не се разбира много добре... при мен има едно като иззвънтяване около 4000 об, незнам от турбина ли е или от спукано някъде...
                Точно и при мен е така от 4000 до 4500 об. (иззвънтяване). Сменях гофрирания въздуховод защото беше пукнат,след това пак си има иззвънтяване. Явно са си така
                При мен започна да се чува след като го смених, защото или се вдигна налягането след турбината и някъде изпуска или нещо друго стана... какво - незнам!

                Коментар

                Working...
                X