Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Става ли ТУРБИНА от Стило ЖТД - 80к.с. за Браво - 105 к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Става ли ТУРБИНА от Стило ЖТД - 80к.с. за Браво - 105 к.с

    Колеги търсих из форума ама или няма такава тема , или аз съм тъп и немога да работя с търсачката.Та , въпроса ми е следния (както личи от заглавието) .... може ли турбото от Фиат Стило - 1,9 ЖТД - 80 к.с. да се сложи на Браво - 105 к.с. , честно казано не ми се рови из сервизните характеристики да видя дали турбините са еднакви ама ме съмнява. Но нека минем по темата, интересува ме дали турбото от стилото ще може да надуе достатъчно , и дали всичко е само "Сменяй едната с другата за 1-2 часа , ПАЛИ , ГАСИ и ТРЪГВАЙ" или има и нещо за преработка.П.С. Пак се извинявам ако вече има подобна тема.
    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.




    #2
    Според ePer не става.Турбо СтилоТурбо Браво
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Мерси - и следователно да му е*а майката
      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



      Коментар


        #4
        Колега, има ремонтни комплекти.Намери си свестен сервиз, ако е турбината.Че от моргата не се знае, в какво състояние е.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          И аз да попитам в темата на колегата колко трябва да е максималният луфт на турбината на 2.4jtd и въобще трябва ли да има луфт. Онзи ден когато си лепих гофрираният маркуч към турбото и разглобих всичко, имаше доста масло в самият кулер и турбото има луфт като му клатя ротора, луфта е навсякъде. Странното е, че маслото е вече на 4к км и досега на пръчката не си личи да го е пипала, да чукна на дърво

          Коментар


            #6
            Хах, колега много се задълбочаваш.Все работа си намираш.Нормално е да има луфт в оста.Т.е. май това беше за аксиален луфт, ако има радиален - лошо.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Има ги и двата луфта и това ме притеснява.

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                Има ги и двата луфта и това ме притеснява.
                Колега и при мен ги има и двата....Свалях въздуховодите след въздушният филтър за да почистя дебитометъра....реших да сваля и последният преди турбото....оказа се, че има доста сериозен луфт - радиален.....не знам до колко е нермално да го има....осен радиалният има и малък аксиален - мести се леко нагоре-надолу....Нека някой, който повече разбира от турбини да каже, до колко е нормално да ги има тия луфтове."chaveto" - При теб чуват ли се някакви виенета от турбината - при мен като загрее и почва при максимален бууст да вие здраво и колкото повече я тормозя толкова повече почва да вие...Когато е студено го няма това нещо.Иначе и моята хвърля масло.Интересното, което забелязах е, че в маркуча точно преди турбото влиза едно друго маркуче, което идва от някаква кутия до смукателният колектор....Та въпросното маркуче вкарва яко сажди с масло във въздуховода точно преди турбото....Някой да знае каква му е ролята?
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  @Geraka - радиален е перпендикулярно на оста, а аксиален е по оста или иначе казано ако турбината ти е хоризонтална ---|- , то в случая нагоре-надолу е радиално, а наляво надясно (гледано на мини-схемичката) или още напред-назад е аксиално.Можеш ли да направиш клип с виенето? При мен има едно изсвирване при точно определени обороти, но май по-скоро процеп, от който бяга налягане и свири силно при около 4000 об, като подмина над тези обороти - спира.

                  Коментар


                    #10
                    Еми значи радиалният - перпендикулярно на оста ми е по-малкият луфт....Мести се трудно с около 1-1,5мм нагоре-надолуДругият - значи аксиалният, успореден на остта ми е доста по-голям.Ето един клип, обаче е от преди година и половина - сега според мен виенето е повечко(поне така ми се струва)....та колкото по-загряло е маслото толкова от по-ниски обороти започва виенето...в повечето случаи над 3000 оборота.http://vbox7.com/play:ffd6a697
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      При мен виене/стържене и т.н няма, просто се чува в повече самият специфичен звук от турбина. Всеки ме пита дали не съм сложил турбо от нещо друго та толкова се чува.

                      Коментар


                        #12
                        Geraka написа:
                        Еми значи радиалният - перпендикулярно на оста ми е по-малкият луфт....Мести се трудно с около 1-1,5мм нагоре-надолуДругият - значи аксиалният, успореден на остта ми е доста по-голям.Ето един клип, обаче е от преди година и половина - сега според мен виенето е повечко(поне така ми се струва)....та колкото по-загряло е маслото толкова от по-ниски обороти започва виенето...в повечето случаи над 3000 оборота.http://vbox7.com/play:ffd6a697
                        Не се разбира много добре... при мен има едно като иззвънтяване около 4000 об, незнам от турбина ли е или от спукано някъде...

                        Коментар


                          #13
                          Колеги какво ги зорите тези стари двигатели на по 4000 об/м карайте ги по лекичко, няма смисъл или поне аз не виждам такъв. При мен си е на самолет до 2500 и нагоре не виждам смисъл да я цедя.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Колеги какво ги зорите тези стари двигатели на по 4000 об/м карайте ги по лекичко, няма смисъл или поне аз не виждам такъв. При мен си е на самолет до 2500 и нагоре не виждам смисъл да я цедя.
                            И аз не я ръчкам често, но се е случвало в няки ситуации да я изстискам.

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Колеги какво ги зорите тези стари двигатели на по 4000 об/м карайте ги по лекичко, няма смисъл или поне аз не виждам такъв. При мен си е на самолет до 2500 и нагоре не виждам смисъл да я цедя.
                              Aз пък се зачетох в един US форум за турбини преди време.Хубаво е да се "продухват" тези "стари" двигатели колега.п.с. твоя е на 8г. трябва да е в разцвета на силите си п.с. 2 имах късмета нов дебитомер да е само 130лв. за 182б4,000. Според мен си заслужава да се инвестират пари в него.Определено има разлика от почистения 9 годишен и новия.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X