Колеги търсих из форума ама или няма такава тема , или аз съм тъп и немога да работя с търсачката.Та , въпроса ми е следния (както личи от заглавието) .... може ли турбото от Фиат Стило - 1,9 ЖТД - 80 к.с. да се сложи на Браво - 105 к.с. , честно казано не ми се рови из сервизните характеристики да видя дали турбините са еднакви ама ме съмнява. Но нека минем по темата, интересува ме дали турбото от стилото ще може да надуе достатъчно , и дали всичко е само "Сменяй едната с другата за 1-2 часа , ПАЛИ , ГАСИ и ТРЪГВАЙ" или има и нещо за преработка.П.С. Пак се извинявам ако вече има подобна тема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Става ли ТУРБИНА от Стило ЖТД - 80к.с. за Браво - 105 к.с
Collapse
X
-
Според ePer не става.Турбо СтилоТурбо БравоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
И аз да попитам в темата на колегата колко трябва да е максималният луфт на турбината на 2.4jtd и въобще трябва ли да има луфт. Онзи ден когато си лепих гофрираният маркуч към турбото и разглобих всичко, имаше доста масло в самият кулер и турбото има луфт като му клатя ротора, луфта е навсякъде. Странното е, че маслото е вече на 4к км и досега на пръчката не си личи да го е пипала, да чукна на дърво
Коментар
-
chaveto написа:Има ги и двата луфта и това ме притеснява.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
@Geraka - радиален е перпендикулярно на оста, а аксиален е по оста или иначе казано ако турбината ти е хоризонтална ---|- , то в случая нагоре-надолу е радиално, а наляво надясно (гледано на мини-схемичката) или още напред-назад е аксиално.Можеш ли да направиш клип с виенето? При мен има едно изсвирване при точно определени обороти, но май по-скоро процеп, от който бяга налягане и свири силно при около 4000 об, като подмина над тези обороти - спира.
Коментар
-
Еми значи радиалният - перпендикулярно на оста ми е по-малкият луфт....Мести се трудно с около 1-1,5мм нагоре-надолуДругият - значи аксиалният, успореден на остта ми е доста по-голям.Ето един клип, обаче е от преди година и половина - сега според мен виенето е повечко(поне така ми се струва)....та колкото по-загряло е маслото толкова от по-ниски обороти започва виенето...в повечето случаи над 3000 оборота.http://vbox7.com/play:ffd6a697Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Еми значи радиалният - перпендикулярно на оста ми е по-малкият луфт....Мести се трудно с около 1-1,5мм нагоре-надолуДругият - значи аксиалният, успореден на остта ми е доста по-голям.Ето един клип, обаче е от преди година и половина - сега според мен виенето е повечко(поне така ми се струва)....та колкото по-загряло е маслото толкова от по-ниски обороти започва виенето...в повечето случаи над 3000 оборота.http://vbox7.com/play:ffd6a697
Коментар
-
chaveto написа:Колеги какво ги зорите тези стари двигатели на по 4000 об/м карайте ги по лекичко, няма смисъл или поне аз не виждам такъв. При мен си е на самолет до 2500 и нагоре не виждам смисъл да я цедя.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар