Колеги знам за запушването на клапана (как да го направя) и също така съм чел , че нямало да има проблем ако е запушен. Аз обаче си мисля друго, защото онзи ден си играх с моят клапан (електромагнитен) и установих, че ако го отварям принудително на ръка в повече, компа се опитва да го затвори. Поне при мен не е да е изцяло отворен или затворен, както бях чел в няколко други теми. Също така забелязвам, че двигателя работи по меко и плавно когато клапана си е на място (работи) Искам да го изолирам единствено защото от време на време много изпушва на 1-ва и 2-ра при потегляне и това ме дразни Та мисълта ми е да не е запушен ами да вкарва чист въздух вместо изгорели газове. Ще си направя нова тръба до филтъра и от там ще го захраня с чист въздух а тръбата която е за изгорелите газове ще я запуша. Така си мисля, че компа ще си движи клапана, той от своя страна ще си работи съвсем нормално :D но ще вкарва въздух. Единствено ме притеснява, когато надуе турбото да не се получи, че през клапана ще излиза вместо да влиза въздух Кажете вие какво мислите.Двигателя е 2.4Jtd в подписа ми е модела
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лъгане на EGR клапан
Collapse
X
-
Пропушването няма нищо общо с ЕГР клапана. Има доста теми в които е обяснявано как работи.По тази допълнителна тръба обаче твърде вероятно е да ти "изтича" налягането към филтъра вместо към цилиндрите- реално той ще даде "на късо" турбото и ще намали неговата ефективност. Клапанът свързва колекторите в които налягането е доста по високо от това на входящия въздух и затова това не се случва при нормалното състояние.По добре го почисти и си го остави щом работи. Той оказва минимално влияние на работата на колата и то при определени режими - в замяна намалява изхвърляните в атмосферата отровни газове с почти 50%
-
Нищо няма да направиш така.Вместо да преработваш системата, предварително се убеди като разкачиш всмукателната тръба от колектора към клапана.Запуши я. Сложи нещо като импровизиран филтър на входа на ЕГР клапана ако се притесняваш да не "захапеш" боклуци.И ако се замислиш малко по-добре ще видиш, че дали ще го запушиш или ще го оставиш да смуче чист въздух, то разликата между тези два варианта е приблизително 0% Или искаш просто да не ти записва грешка в ЕГР-а за вътрешно удовлетворение може би?Този клапан е по-добър от стария.По добре го свали и го почисти основно с много кореселин.Ще има много по-голям ефект в случая с твоя проблем ако го почистиш, от колкото да правиш разни други измислени неща.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар