Здравейте, колеги..загубата на масло е около 1.5л на 1000км... много са ми..Тече от една квадратна плочка(на нея се събира маслото и се стича от там), която свързва скоростната кутия и блока(мисля), ако сте поглеждали отдолу ще се сетите, отдясно на двигателя..смених семеринга на коляновия вал зад маховика, но проблемите продължиха, масло тече главно като работи двигателя, колкото по-високи обороти, толкова повече тече..не знам какво да правя, майсторът казва, че съм имал канал на коляновия вал и за това, и след смяната продължава да тече..колата е на 180000км.. възможно ли е течът да е от другаде? Вече обмислям всякакви варианти..сблъсквали ли сте се с подобен проблем, имате ли някакви предложения за решението му...каквото и да е... много бих бил благодарен Поздрави, Владо пп само тази снимка намерих, много е стара, но теча е от доста отдавна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло отдясно - ТД100 - позакърпено
Collapse
X
-
Ами търси най-високата точка и пиши пак. Ако наистина има канал, в което не вярвам, то кажи на майстора да направите на струг подложка около 1мм под семеринга. така семеринга ще трие по назад и няма да пропуска. Растояние има и няма да изпадне. Пък може и малко лепило да му сложите по периферията. Иначе не ми се вярва да изпуска, дори и да има канал. Новия семеринг е достатъчно еластичен. Струва ми се че теча е от другаде.Fiat Marea TD100
-
лошото е, че гледайки отдолу - всичко е омазано ама, всичко, днес ще направя снимки и ще огледам пак като хората...пп а къде се намират тези отдушници на двигателя пп след дългото каране - 1200км извънградско има масло по цялото шаси отдолу, чак до резервоара..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
ето част от снимките, но масло има повсеместно, чааааак до средното гърне, и може би до резервоара, не съм сигурен дали е масло там, ама тамън няма да ръждяса нямам си и идея на къде да търся причината, въпросът ми е...ако е от този семеринг, зад маховика, не би ли трябвало и маховика да е оплякан с масло, защото той определено е чист, няма следи по него..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
така, значи тече от Вакуум помпата, но не е проблемен теча там, не е голям..иначе останалото си тече от семеринга зад маховика, коляновия вал има канал... маховика го завихря - и от там мята чак до резервоара отзад...ако имате идеи как да се оправи този семеринг - моля споделете, не се стеснявайтепоръчков семеринг май не може да се направиа за гарнитурка не знам, дали ще има място... дайте идеи моля виA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Мога да ти помогна единствено с теча от вакуум помпата - на мен ми го оправиха със силикон....закарах колата за смяна на гарнитурата на капака на клапаните - 15лв....като им казах да оправят ако могат и теча от вакуум помпата...те резултата вече не тече от там - срещу скромните 5лв...общо 20 заедно със смяната на гарннитурата Междудругото вече и аз нямам от никъде теч - надявам се де Само едно не разбрах...какво значи коляновият вал да има каналEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
ами там, където се е търкал семеринга си е издълбал каналче в коляновия вал и сега новия семеринг не може да уплътни хубаво...трябва да се премести този семеринг, за да ве се намира в канала, това е единствения начин да се оправят нещата май, защото не се предлагат ремонтни семеринги..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:ами там, където се е търкал семеринга си е издълбал каналче в коляновия вал и сега новия семеринг не може да уплътни хубаво...трябва да се премести този семеринг, за да ве се намира в канала, това е единствения начин да се оправят нещата май, защото не се предлагат ремонтни семеринги..Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар