Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло отдясно - ТД100 - позакърпено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло отдясно - ТД100 - позакърпено

    Здравейте, колеги..загубата на масло е около 1.5л на 1000км... много са ми..Тече от една квадратна плочка(на нея се събира маслото и се стича от там), която свързва скоростната кутия и блока(мисля), ако сте поглеждали отдолу ще се сетите, отдясно на двигателя..смених семеринга на коляновия вал зад маховика, но проблемите продължиха, масло тече главно като работи двигателя, колкото по-високи обороти, толкова повече тече..не знам какво да правя, майсторът казва, че съм имал канал на коляновия вал и за това, и след смяната продължава да тече..колата е на 180000км.. възможно ли е течът да е от другаде? Вече обмислям всякакви варианти..сблъсквали ли сте се с подобен проблем, имате ли някакви предложения за решението му...каквото и да е... много бих бил благодарен Поздрави, Владо пп само тази снимка намерих, много е стара, но теча е от доста отдавна
    Прикачени файлове
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    Ами търси най-високата точка и пиши пак. Ако наистина има канал, в което не вярвам, то кажи на майстора да направите на струг подложка около 1мм под семеринга. така семеринга ще трие по назад и няма да пропуска. Растояние има и няма да изпадне. Пък може и малко лепило да му сложите по периферията. Иначе не ми се вярва да изпуска, дори и да има канал. Новия семеринг е достатъчно еластичен. Струва ми се че теча е от другаде.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Също така вече има всякакви модели семеринзи, можеш да сложиш два по тънки или един с няколко събирача. Идеята е да не лежи вече на мястото където е износено. Също така си провери отдушниците на двигателя, да няма някой запушен и от там да надува.

      Коментар


        #4
        Ако отидеш на канал/подемник ще можеш добре да видиш откъде подлизва това масло и се стича по картера. Освен разбира се, ако не тече от самият картер, но това също може да се види с поглед отдолу.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          лошото е, че гледайки отдолу - всичко е омазано ама, всичко, днес ще направя снимки и ще огледам пак като хората...пп а къде се намират тези отдушници на двигателя пп след дългото каране - 1200км извънградско има масло по цялото шаси отдолу, чак до резервоара..
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #6
            А преди ремонта течеше ли толкова много?
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              да, горе-долу, просто след ремонта я карам доста повече и за това ми прави впечатление
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #8
                ето част от снимките, но масло има повсеместно, чааааак до средното гърне, и може би до резервоара, не съм сигурен дали е масло там, ама тамън няма да ръждяса нямам си и идея на къде да търся причината, въпросът ми е...ако е от този семеринг, зад маховика, не би ли трябвало и маховика да е оплякан с масло, защото той определено е чист, няма следи по него..
                Прикачени файлове
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  Колега, измий го тоя двигател на пароструйка и наблюдавай. Може да тече отгоре и да подлизва. А и въздушната струя оказва влияние. Измий го, карай бавно и после виж.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    това мисля и да направя... само да сложа окачването първо
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      така, значи тече от Вакуум помпата, но не е проблемен теча там, не е голям..иначе останалото си тече от семеринга зад маховика, коляновия вал има канал... маховика го завихря - и от там мята чак до резервоара отзад...ако имате идеи как да се оправи този семеринг - моля споделете, не се стеснявайтепоръчков семеринг май не може да се направиа за гарнитурка не знам, дали ще има място... дайте идеи моля ви
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #12
                        Мога да ти помогна единствено с теча от вакуум помпата - на мен ми го оправиха със силикон....закарах колата за смяна на гарнитурата на капака на клапаните - 15лв....като им казах да оправят ако могат и теча от вакуум помпата...те резултата вече не тече от там - срещу скромните 5лв...общо 20 заедно със смяната на гарннитурата Междудругото вече и аз нямам от никъде теч - надявам се де Само едно не разбрах...какво значи коляновият вал да има канал
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          ами там, където се е търкал семеринга си е издълбал каналче в коляновия вал и сега новия семеринг не може да уплътни хубаво...трябва да се премести този семеринг, за да ве се намира в канала, това е единствения начин да се оправят нещата май, защото не се предлагат ремонтни семеринги..
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #14
                            BEX---GT написа:
                            ами там, където се е търкал семеринга си е издълбал каналче в коляновия вал и сега новия семеринг не може да уплътни хубаво...трябва да се премести този семеринг, за да ве се намира в канала, това е единствения начин да се оправят нещата май, защото не се предлагат ремонтни семеринги..
                            Дай размерите на този семеринг да потърсим нещо.Имам в предвид ако семеринга ти е широк 8 мм.да се постави широк 6 мм. и с това ще преместиш контактната повърхност от каналчето.Всичко е въпрос на импровизация.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Абе и при мен е омаслено под снадката скорости-двигател, но като сменях съединител и маховик, отвътре нямаше грам омаслено, та не съм сигурен от там ли е наистина...

                              Коментар

                              Working...
                              X