Колега, това е решението. Както го е описал Tornado. Може и по дебел, ако има място или гарнитура-подложка. На мен не ми се вярва да тече от там, след като си сменил семеринга,но. Образувалият се канал е около десета, а нов семеринг има доста по голям натяг. Трябвало е поне със много ситна шкурка, да обработиш повърхноста. Да не би новия семеринг, да не е оригинален- марков. Семерингите имат и посока. Ако си ползвал такъв без посока или с обратна такава, то тогава ще тече и новия, та дори и без канал...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло отдясно - ТД100 - позакърпено
Collapse
X
-
iuly_vn написа:Колега, това е решението. Както го е описал Tornado. Може и по дебел, ако има място или гарнитура-подложка. На мен не ми се вярва да тече от там, след като си сменил семеринга,но. Образувалият се канал е около десета, а нов семеринг има доста по голям натяг. Трябвало е поне със много ситна шкурка, да обработиш повърхноста. Да не би новия семеринг, да не е оригинален- марков. Семерингите имат и посока. Ако си ползвал такъв без посока или с обратна такава, то тогава ще тече и новия, та дори и без канал...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
пробега и аз не го знам...ами май скоро ще се свалят скоростите и ще се търси решение... да видим дали може да се направи поръчков семерингвъпросният семеринг не може да се обърка, има си като легло...майсторът каза, че на три сменени такива, един е дал резултат.. и аз не знам.. ще се нърси някакво решение, че по прости сметки, все едно колата гори с литър отгоре.. не е малко.. Благодаря много за предложенията и отговорите, ако има някакво развитие по въпроса ще пиша Поздрави и безаварийно!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Вала долу, носиш го на шлаиф да се махне канала, само преди това виж дали ще има после подходящ семеринг за след шлайфа, макар, че вече има всякакви размери.Другият вариант е както ти казаха колегите, подложка под семеринга да го отмести назад, два по малки по широчина или един с няколко събирача.Провери си и отдушниците да няма някой запушен, тогава мотора надува и протича от всякъде.
Коментар
-
Колега няма да шлаифаш целият вал ами само мястото където лежи семеринга. Наистина това е по скъпият вариант но и по сигурен. Виж какви са размерите на старият семеринг и се разходи по магазините (специализирани) за семеринзи и виж какво ще ти предложат. Има няколко магазина в София които аз ги знам, ако искаш мога да ти кажа къде се намират.
Коментар
-
не...отпреди това, най-осезателно се усети след удара на картера... от тогава си спомням, че почна да тече по-силно..май след този удар започнаха всички ядове по двигатела..някои майстори казват, че съм имал микро пукнатина, която при загряване се отваря и почва да тече.. ама знам ли..интересното е, че тече само на загрял двигател, на средата и то не веднага, а след 5-10 мин да речем, което е малко в подкрепа на горното твърдение..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
има развитие по въпросаобадих се на Румен и насочихме час за оглед след седмица...и 2-3 дни преди огледа, абе гледам вадя пръчката, суха като отидох при него и вдигна запалена кола - капка на секунда и отляво, нов теч... оказа се маслото, където минава за радиаторчето за охлаждане - разхлабен винт.. сложи силикон и го оправи..след два дни я закарах за сваляне и качване на картера, че не бил сложен като хората и се махна по-голямата част от теча, остана само един вдясно отпред, мужду скоростите и блока, ама ще го мисля, кога и за него да го вкарвам, това предполагам, че си е от този въпросния семеринг зад маховика..та така, много съм доволен от Румен, разбира, работи качествено и с желание. определено го препоръчвам и при проблеми ще ходя тамA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Така е като човак слуша самозвани майстори. И аз се учудих че ще тече от канал на кол.вал. От там наистина протича след удар в картера, но това е от невъзможноста в тия обстоятелства, да се центрира разбутания вече семеринг. Защото семеринга се набива при стегнат картер и свален кожух на съединителя, респ. ск кутия. и маховик също.Fiat Marea TD100
Коментар
-
BEX---GT написа:ама то пак си тече от там... просто големите течове бяха от други места...мултитеклив ФИАТFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар