Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло отдясно - ТД100 - позакърпено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, това е решението. Както го е описал Tornado. Може и по дебел, ако има място или гарнитура-подложка. На мен не ми се вярва да тече от там, след като си сменил семеринга,но. Образувалият се канал е около десета, а нов семеринг има доста по голям натяг. Трябвало е поне със много ситна шкурка, да обработиш повърхноста. Да не би новия семеринг, да не е оригинален- марков. Семерингите имат и посока. Ако си ползвал такъв без посока или с обратна такава, то тогава ще тече и новия, та дори и без канал...
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      iuly_vn написа:
      Колега, това е решението. Както го е описал Tornado. Може и по дебел, ако има място или гарнитура-подложка. На мен не ми се вярва да тече от там, след като си сменил семеринга,но. Образувалият се канал е около десета, а нов семеринг има доста по голям натяг. Трябвало е поне със много ситна шкурка, да обработиш повърхноста. Да не би новия семеринг, да не е оригинален- марков. Семерингите имат и посока. Ако си ползвал такъв без посока или с обратна такава, то тогава ще тече и новия, та дори и без канал...
      Има нещо съмнително в този теч ама знаем ли.Това за шкурката и аз щях да го предлагам ама се въздържах.Канал може да се образува ,но на колко пробег става това не знам.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        пробега и аз не го знам...ами май скоро ще се свалят скоростите и ще се търси решение... да видим дали може да се направи поръчков семерингвъпросният семеринг не може да се обърка, има си като легло...майсторът каза, че на три сменени такива, един е дал резултат.. и аз не знам.. ще се нърси някакво решение, че по прости сметки, все едно колата гори с литър отгоре.. не е малко.. Благодаря много за предложенията и отговорите, ако има някакво развитие по въпроса ще пиша Поздрави и безаварийно!
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #19
          Вала долу, носиш го на шлаиф да се махне канала, само преди това виж дали ще има после подходящ семеринг за след шлайфа, макар, че вече има всякакви размери.Другият вариант е както ти казаха колегите, подложка под семеринга да го отмести назад, два по малки по широчина или един с няколко събирача.Провери си и отдушниците да няма някой запушен, тогава мотора надува и протича от всякъде.

          Коментар


            #20
            колега аз го имах същия проблем...смених го...30 кинта струва Ши....Я семеринг,но за да се смени се сваля скоростната кутия....все едно сменяш саеденител...без шлаифане и квото и да е друго....само залепяне на семеринга със много здрав силикон....иначе няма ефект

            Коментар


              #21
              Колеги, можете ли да погледнете Това? Дали имам същия проблем ?
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #22
                ако свалям вала за шлайф не знам къде ще му излезе края, едни 4-500лв не ми мърдат..лошото е, че като този семеринг, няма ремонтни, а не като обикновения семеринг изглежда така някак си..трябва да се прави поръчков май, ама не знам все още дали ще може
                Прикачени файлове
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #23
                  Hubata seals. Виж в google.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #24
                    Колега няма да шлаифаш целият вал ами само мястото където лежи семеринга. Наистина това е по скъпият вариант но и по сигурен. Виж какви са размерите на старият семеринг и се разходи по магазините (специализирани) за семеринзи и виж какво ще ти предложат. Има няколко магазина в София които аз ги знам, ако искаш мога да ти кажа къде се намират.

                    Коментар


                      #25
                      Теча веднага ли започна след ремонта на двигатела?
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        не...отпреди това, най-осезателно се усети след удара на картера... от тогава си спомням, че почна да тече по-силно..май след този удар започнаха всички ядове по двигатела..някои майстори казват, че съм имал микро пукнатина, която при загряване се отваря и почва да тече.. ама знам ли..интересното е, че тече само на загрял двигател, на средата и то не веднага, а след 5-10 мин да речем, което е малко в подкрепа на горното твърдение..
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #27
                          има развитие по въпросаобадих се на Румен и насочихме час за оглед след седмица...и 2-3 дни преди огледа, абе гледам вадя пръчката, суха като отидох при него и вдигна запалена кола - капка на секунда и отляво, нов теч... оказа се маслото, където минава за радиаторчето за охлаждане - разхлабен винт.. сложи силикон и го оправи..след два дни я закарах за сваляне и качване на картера, че не бил сложен като хората и се махна по-голямата част от теча, остана само един вдясно отпред, мужду скоростите и блока, ама ще го мисля, кога и за него да го вкарвам, това предполагам, че си е от този въпросния семеринг зад маховика..та така, много съм доволен от Румен, разбира, работи качествено и с желание. определено го препоръчвам и при проблеми ще ходя там
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #28
                            Така е като човак слуша самозвани майстори. И аз се учудих че ще тече от канал на кол.вал. От там наистина протича след удар в картера, но това е от невъзможноста в тия обстоятелства, да се центрира разбутания вече семеринг. Защото семеринга се набива при стегнат картер и свален кожух на съединителя, респ. ск кутия. и маховик също.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #29
                              ама то пак си тече от там... просто големите течове бяха от други места...мултитеклив ФИАТ
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар


                                #30
                                BEX---GT написа:
                                ама то пак си тече от там... просто големите течове бяха от други места...мултитеклив ФИАТ
                                Е айде сега чак пък мултитеклив.При няма и капка ,но аз си правя сам картера след като го спуках два пъти.Мразя някой самозван майстор да ми ровичка по колата и да се прави на умен все едно е завършил това , аз наистина съм го завършил и съм инженер по ДВГ.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X