Това нещо по принцип е старо но никой не го е ползвал, клапаните се отварят според нуждата. Няма смисъл да се отваря до край клапана като ефекта ще е нулев при дадени обороти, хода е толкова колкото да достави нужната смес и т.н. Аз си мисля, че това нещо отново няма да има развитие, много е по сложно и на този етап вече се мисли в друга насока (друга енергия)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това е супер!
Collapse
X
-
Преди можеби повече от 10 години четох статия за подобно нещо направено от Рено.Там се разчиташе само на електромагнити и липсваше разпределителен вал.Явно нещо не се е получило щом го няма до днес.Тук става ясно че ще има на всеки клапан помпа и електониката ще разрешава отварянето на клапана по време и ход.Аз лично очаквам развитие на тази система,може би ще има обща рампа за високо налягане като при комънреала,щото това ми докарва малко на помпа дюза.Ще поживеем и ще видим.И едвали при проблем ще отваря клапаните.
Коментар
-
specialista написа:И едвали при проблем ще отваря клапаните.
Коментар
-
То това е стара идея за контрол над отварянето на клапаните, посредством налягане на масло. Японците работиха преди години по тоя въпрос, като се мъчеха да премахнат разпределителния вал и да управляват клапаните с датчици и използвайки налягане от маслена помпа, без разпределителен вал. По този начин искаха да определят кръговата диаграма, спрямо най различни режими на мотора и независимо един от друг. Т. е. всеки клапан, с различно мнение по въпроса.Fiat Marea TD100
Коментар
-
BO написа:ogi28b написа:Eee, как да не сме впечатлени, ти пък... ама сигурно няма какво да кажем, защото тази техонология все още е съвсем непозната..До момента не ми става ясно - какво се случва с маслото, което е нагнетено от буталото чрез вала, но ЕКУ не отваря напълно електромагнитния клапан към всмукателния клапан? Къде отива това налягане? Другото което ми е малко мътно - как точно се осъществява двукратното отваряне ? Всъщност и сам бих си отговорил, стига да ми се изясни какво се случва с нагнетеното масло, къде се съхранява ?Много клапани много чудо в рамките на едно изречение Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
BMW имат нещо подобно наречено valvetronic. Идеята там е да се регулира хода на клапана. По този начин няма дроселова клапа.http://vbox7.com/play:850842caТук добре се вижда как се мести опората на кобилицата.http://www.youtube.com/watch?v=rEELtXVTymU
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар