Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това е супер!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това нещо по принцип е старо но никой не го е ползвал, клапаните се отварят според нуждата. Няма смисъл да се отваря до край клапана като ефекта ще е нулев при дадени обороти, хода е толкова колкото да достави нужната смес и т.н. Аз си мисля, че това нещо отново няма да има развитие, много е по сложно и на този етап вече се мисли в друга насока (друга енергия)

    Коментар


      #17
      Преди можеби повече от 10 години четох статия за подобно нещо направено от Рено.Там се разчиташе само на електромагнити и липсваше разпределителен вал.Явно нещо не се е получило щом го няма до днес.Тук става ясно че ще има на всеки клапан помпа и електониката ще разрешава отварянето на клапана по време и ход.Аз лично очаквам развитие на тази система,може би ще има обща рампа за високо налягане като при комънреала,щото това ми докарва малко на помпа дюза.Ще поживеем и ще видим.И едвали при проблем ще отваря клапаните.

      Коментар


        #18
        specialista написа:
        И едвали при проблем ще отваря клапаните.
        Май това са се опитали да обяснят, или аз поне така го тълкувам - при проблем, клапаните ще се отварят еднократно с целия си ход, за да може все пак двигателят да продължи да работи, което ще се осъществява чрез вала и маслените помпи. А при нормална работа част от създаденото от буталцето чрез вала налягане ще се пренасочва, така да се каже, и няма да действа изцяло в/у клапана, като по този начин се контролира отварянето и затварянето в даден момент.

        Коментар


          #19
          То това е стара идея за контрол над отварянето на клапаните, посредством налягане на масло. Японците работиха преди години по тоя въпрос, като се мъчеха да премахнат разпределителния вал и да управляват клапаните с датчици и използвайки налягане от маслена помпа, без разпределителен вал. По този начин искаха да определят кръговата диаграма, спрямо най различни режими на мотора и независимо един от друг. Т. е. всеки клапан, с различно мнение по въпроса.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            BO написа:
            ogi28b написа:
            Eee, как да не сме впечатлени, ти пък... ама сигурно няма какво да кажем, защото тази техонология все още е съвсем непозната..До момента не ми става ясно - какво се случва с маслото, което е нагнетено от буталото чрез вала, но ЕКУ не отваря напълно електромагнитния клапан към всмукателния клапан? Къде отива това налягане? Другото което ми е малко мътно - как точно се осъществява двукратното отваряне ? Всъщност и сам бих си отговорил, стига да ми се изясни какво се случва с нагнетеното масло, къде се съхранява ?
            Ами то не пречи да си има разширителна камера в която да се прехвърля излишното налягане и чрез някакъв вътрешен клапан това да се регулира. Нещо от рода на АБС-а, ти го натискаш и създаваш налягане, ама той не го пуска към колелото.Вече виждам как гаснеш по средата на пътя за морето, защото този (управляващ) клапан ще се развали и няма да може да ти се отварят клапаните Много клапани много чудо в рамките на едно изречение Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
            Или не може да се затвори и става мазало BMW имат нещо подобно наречено valvetronic. Идеята там е да се регулира хода на клапана. По този начин няма дроселова клапа.http://vbox7.com/play:850842caТук добре се вижда как се мести опората на кобилицата.http://www.youtube.com/watch?v=rEELtXVTymU
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар

            Working...
            X