Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Леко препушване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    да то до колкото знам, моята не е ремапвана. Въпреки че върви доста ок.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      Колеги и аз имам проблем с дебитомера и колата неми припушва освен единпатна магистралата но тогава я израчках доста здраво на 2 до прекасвачи видях тъмен дим но небеше гъст
      Mercedes E200 coupe

      Коментар


        #18
        Всъщност якия пушек означава ли че има проблем с дебитомера?!
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Якия пушек може да означава много неща, например че има пробив във въздуховодите след дебитомера, така той отчита едно количество въздух, а то например е по-малко, а компютърът вкарва повече гориво.Може да означава некадърен тунинг, ако някой някога преди теб си е играл, и е увеличил горивото, то за него просто няма въздух, и не изгаря.

          Коментар


            #20
            Тоест, един такъв пушек значи богата горивна смес?Вчера пробвах с изключен дебитомер да карам, усетих леко забавяне в никите обороти, но може и да ми се е сторило. Пушеше си пак при рязко подаване на газ.
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              Оги е обяснил евентуално от какво може да пуши повечко.Аз само ще допълня че би пушило повече при пробив във въздуховодите след турбото или спукан кулер.Там въздухът вече е сгъстен.Всички дизели при рязко подаване на газ изпушват в първия момент докато се развърти хубаво турбината.Обаче не е нормално да подържаш примерно 3000-3500 оборота и да пуши постоянно.

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                Якия пушек може да означава много неща, например че има пробив във въздуховодите след дебитомера, така той отчита едно количество въздух, а то например е по-малко, а компютърът вкарва повече гориво.Може да означава некадърен тунинг, ако някой някога преди теб си е играл, и е увеличил горивото, то за него просто няма въздух, и не изгаря.
                Ти да занеш тунинг за нашите "кандилници" без подаване на повече гориво....нЕма такъв! Естествено, с турбо, което се управлява механично, нЕма начин да стане, без да пуши!По въпроса с изпушването - ами катализаторите са Ви на финала, нормално е с нашата нафта да живеят по-малко! Моята изпушваше сивкаво-черно, само при максимална газ - на място, докато беше с катализатор, махнах го и сега изпушва малко повече....нищо страшно, но турбината развърта по-бързо и не се пече толкоз!При подаване на газ на място се държи перфектно, дори и студена, почти нищо не излиза...трябва много да я сръчкам да позапуши, но НИКОГА ченрилка, като на други дизели!
                Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                Коментар


                  #23
                  До колкото разбирам, става въпрос за не добро изгаряне поради по-малко въздух.Една идея може би ще е да откача маркуча между турбото и въздушния филтър за да видя дали не от него?Днес прегледах каквото можах, не виждам да смуче след турбото от никъде. Може би на канал ще се види по-добре.Пробвах, и на място си пуши пак, и то доста.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #24
                    И моята темпра така припушва и на място, и като я юркам, и на мен ми казаха че е завишено горивото и за това пуши. но мисълта мие ако намаля горивото вървежа 6те намалее ли значително?
                    темпра 1,9тд

                    Коментар


                      #25
                      Според ТАЗИ тема в световния форум, става въпрос за MAF и EGR....отлагах разглобяването но сега е на първо място, веднага щом има време!
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #26
                        GTipo написа:
                        До колкото разбирам, става въпрос за не добро изгаряне поради по-малко въздух.Една идея може би ще е да откача маркуча между турбото и въздушния филтър за да видя дали не от него?Днес прегледах каквото можах, не виждам да смуче след турбото от никъде. Може би на канал ще се види по-добре.Пробвах, и на място си пуши пак, и то доста.
                        Една лека корекция - след турбото по принцип не смуче отникъде, освен на празен ход. Хайде утре да ми покажеш къде и как пуши ? Иначе с такова пушене, което за теб не е нормално, как ти е разходът ?

                        Коментар


                          #27
                          Сега ще ходя по задачи Иначе ми се ще ей сега да разглобя всичко! Разходът ми се струва същият, но може и да греша, гледам о трип компютъра. Имам чувството че леко се е вдигнал, но нали я изрязвах 1000 пъти да видя дали ще пуши.
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            #28
                            GTipo написа:
                            Днес прегледах каквото можах, не виждам да смуче след турбото от никъде.
                            Колега,след изхода на турбината не може да смуче въздух а да изпуска.Там въздухът е под налягане около 1 бар някъде и ако има пробив някъде ще има спад на налягането във колекторите а пък от там горивото което е пуснато не може да изгори пълноценно поради липсата на достатъчно въздух.За това и пуши.Това е.А на празен ход не би трябвало да пуши тъй като мотора не е под товар.И да кажа че говоря за пушене а не за изпушване/припушване за малък период от време.

                            Коментар


                              #29
                              Ще разгледамо ще веднъж на светло, но става въпрос за кратко пушене при подаване на газ, на над 3000 оборота. Ако тръгна от място с газ до ламарината даже се вижда следа на пътя, около метър, след това престава, а аз си държа газта. С Пешо предния път като тръгвахме от срещата видяхме че неговата при това положенише не пуши, или не се забелязва толкова ( но все пак беше тъмно ). Става въпрос за кълбо дим, не за леко изпушване, това ме притеснява. Ако е леко - ок, нормално - дизел, но то е кълбо дим!
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                #30
                                Още във втория и третия пост на темата ти обясниха че двигателя ти е ок и подобно изпушване е нормално, вследствие на временно обогатяване на сместа,за да може колата ти да се ускори, а не да забие муцуната. Не виждам никакъв проблем в това поведение на автомобила ти.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X