да то до колкото знам, моята не е ремапвана. Въпреки че върви доста ок.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Леко препушване
Collapse
X
-
Якия пушек може да означава много неща, например че има пробив във въздуховодите след дебитомера, така той отчита едно количество въздух, а то например е по-малко, а компютърът вкарва повече гориво.Може да означава некадърен тунинг, ако някой някога преди теб си е играл, и е увеличил горивото, то за него просто няма въздух, и не изгаря.
Коментар
-
Тоест, един такъв пушек значи богата горивна смес?Вчера пробвах с изключен дебитомер да карам, усетих леко забавяне в никите обороти, но може и да ми се е сторило. Пушеше си пак при рязко подаване на газ.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Оги е обяснил евентуално от какво може да пуши повечко.Аз само ще допълня че би пушило повече при пробив във въздуховодите след турбото или спукан кулер.Там въздухът вече е сгъстен.Всички дизели при рязко подаване на газ изпушват в първия момент докато се развърти хубаво турбината.Обаче не е нормално да подържаш примерно 3000-3500 оборота и да пуши постоянно.
Коментар
-
ogi28b написа:Якия пушек може да означава много неща, например че има пробив във въздуховодите след дебитомера, така той отчита едно количество въздух, а то например е по-малко, а компютърът вкарва повече гориво.Може да означава некадърен тунинг, ако някой някога преди теб си е играл, и е увеличил горивото, то за него просто няма въздух, и не изгаря.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
До колкото разбирам, става въпрос за не добро изгаряне поради по-малко въздух.Една идея може би ще е да откача маркуча между турбото и въздушния филтър за да видя дали не от него?Днес прегледах каквото можах, не виждам да смуче след турбото от никъде. Може би на канал ще се види по-добре.Пробвах, и на място си пуши пак, и то доста.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:До колкото разбирам, става въпрос за не добро изгаряне поради по-малко въздух.Една идея може би ще е да откача маркуча между турбото и въздушния филтър за да видя дали не от него?Днес прегледах каквото можах, не виждам да смуче след турбото от никъде. Може би на канал ще се види по-добре.Пробвах, и на място си пуши пак, и то доста.
Коментар
-
Сега ще ходя по задачиИначе ми се ще ей сега да разглобя всичко! Разходът ми се струва същият, но може и да греша, гледам о трип компютъра. Имам чувството че леко се е вдигнал, но нали я изрязвах 1000 пъти да видя дали ще пуши.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:Днес прегледах каквото можах, не виждам да смуче след турбото от никъде.
Коментар
-
Ще разгледамо ще веднъж на светло, но става въпрос за кратко пушене при подаване на газ, на над 3000 оборота. Ако тръгна от място с газ до ламарината даже се вижда следа на пътя, около метър, след това престава, а аз си държа газта. С Пешо предния път като тръгвахме от срещата видяхме че неговата при това положенише не пуши, или не се забелязва толкова ( но все пак беше тъмно ). Става въпрос за кълбо дим, не за леко изпушване, това ме притеснява. Ако е леко - ок, нормално - дизел, но то е кълбо дим!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар