Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    crush написа:
    Добре де аз да ползвам темата да попитам. Нормално ли е да няма никакъв аксиален луфт, а радиалният да е едвам едвам, не знам има или и милиметър? Питам, защото разглобявах наскоро около него да чистя маркучите и го проверих, а моето си посвирва определено, не е като хич да не се чува. Също така възможно ли е да се запуши маркучът, който го "храни" с масло? Защото онзи ден смених маслото и посвирването намаля значително...
    Да, колега ! Нормален ти е луфта.Между другото аз нямам никакъв.И моето турбо го чувам, на място като форсирвам колата.МНОГО приятен звук Фиууууууууууууууууу :D
    Тря'а напиша нещо тука, нали

    Коментар


      #77
      Е...предполагам, че свиренето не е много точна мярка, конструктивното изпълнение има влияние върху него също. Имам предвид на тръбопроводи, колектор, турбото което са избрали да сложат. Практика е да слагат на масовите леки коли по-малки от оптималните, по-бързо се развъртат - по-добре отговарят на нуждите на масовия шофьор. Съответно свирукат повече особено като са в режим. Наблюдения просто...наскоро заглеждахме MB 220cdi на един колега, и му седи там забито едно миниатюрно такова гаретче ГТ10хх или ГТ11хх, най-малкото което произвежда Гарет, чак буди подозрения дали не служи предимно за украса. :D Колкото до захранването с масло...ако е запушен маркуча, мисля че няма да изкара повече от един-два светофара, и ще си тръгне, по-скоро маслото не е било подходящ визкозитет или е било загубило вече качествата си на такова.Аз карам в момента с 5w50 при препоръчвано 10/40 или 10/60 и определено има разлика в харча на масло...отделно шума на мотора и т.н. Имам предвид, че е по-зле всичко. И започна да се забелязва съществено след първите 2-3 хиляди км.Наскоро четох някакво мнение, че 10/хх било много гъсто за турбо двигатели, ама врели некипели, има доста сериозни синтетики (и на марки, и на цени, и на "рейсинг" на етикета) които са 10 или 15 w еди колко си.Така че каквото пише - такова се сипва.Иначе честия проблем е запушване на другата тръба, на изходното масло към картера, пак най-често от неподходящо масло или от несменяне прекалено дълго време. Но тогава почва да пробива налягането през уплътнителните пръстени към турбините и се получават едни повишени димности, едни димни завеси :D (Приготвил съм си един кастрол едж 10/60 ами много студ падна нещо и ми влияе зле на мързела :D :D :D )
      Coupe 20VT

      Коментар


        #78
        За снимки на въпросните гарнитури виж най-добре тук:http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...de=GSKПоне аз най-често при тях гледам ако ме интересува нещо...интересно че нямат за 4-болта изход;или е рядко, или не е в приоритетните им артикули, че като видиш сайта ще ги рабереш веднаганакъде бият Мисля че за 4 болта съм виждал из Ebay, най-добре пробвай първо в американския и после в англииския, при тях са по-големите шансове да излезе. Иначе другата я има. В БГ в някойсервиз за турбо не може пък да нямат...все някъде, има светнати пичове...пак наблюдения мой
        Coupe 20VT

        Коментар


          #79
          Колега а тези числа където се пишат по опаковката на маслото знаеш ли какво значат

          Коментар


            #80
            Съжалявам ’ма са го виждам (кат не се рова много тук така става) Та да ти отговоря: Определено да. Ама ако нещо винаги може да ми кажеш
            Coupe 20VT

            Коментар

            Working...
            X