Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Утре го почвам....дано да направя и някоя снимка, до като са ми чисти ръцете....Заедно с това мисля да направя и една промивка на охладителната система, че така или иначе трябва да свалям радиатора.Мисля си, че не би трябвало да има изтичане на масло от маслената магистрала на турбото при липса на налягане, че да не се окъпя хубаво Чакам препоръки за промиването на охладителната система, за източването и първо и най-важното за обезвъздушаването след това.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #62
      Е няма такъв филм, като сменянето на турбото на тоя двигател....Като за начало се сваля радиатора и перките, след това всичките му маркучи и като за капак трябва да смъкнеш целият изпускателен колкетор, понеже иначе няма шанс да се развие един от болтовете, койте от колектора към турбото....Голяма играчка - цял ден днеска се мъчих - добре, че имаше опитни хора покрах мен и ми удариха едно рамо.Отделно има една тръба, която идва от тъпият ЕГР и е прикрепена към изпускателният колектор с един болт 24, сложен по отвратителен начин и за да го извадиш тоя колектор трябва да го развиеш.Но както и да е - всичко се разглоби и смених турбото. След това върнах всичко по местата, но оставих старата гарнитура на изпускателите.Сега остава да сложа перките и да навържа кабелаците. След това пълня антифриз и паля.Моля се да няма проблеми с новото турбо, понеже тая операция втори път няма да я направя.Между другото старото турбо се оказа с малко по-малък луфт от тоя дето си мислех - та не е 5мм аксиалният, а е около 2-3мм, но и той е недопустим Отделно има едно маркуче, което свързва клапана на увйстгейта със изпускателната тръба на турбото - то цялото беше прокъсано и сцепено.Гарнитури между изпускателния колектор и турбото и между турбото и генерацията нямаше на старото, за това и не сложих и след смяната - само затегнах яко болтовете.
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #63
        Geraka написа:
        Утре го почвам....дано да направя и някоя снимка, до като са ми чисти ръцете....
        Снимки има ли?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #64
          Tornado написа:
          Geraka написа:
          Утре го почвам....дано да направя и някоя снимка, до като са ми чисти ръцете....
          Снимки има ли?
          Снимки има, но са малко и с телефон. Утре ще наснимам с апарата и ще обяснявам по снимките какво съм правил
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #65
            Geraka написа:
            Tornado написа:
            Geraka написа:
            Утре го почвам....дано да направя и някоя снимка, до като са ми чисти ръцете....
            Снимки има ли?
            Снимки има, но са малко и с телефон. Утре ще наснимам с апарата и ще обяснявам по снимките какво съм правил
            Ще идваш ли на итал феста в събота? Ако да - донеси старото турбо да го видя.

            Коментар


              #66
              Airfan написа:
              Ще идваш ли на итал феста в събота? Ако да - донеси старото турбо да го видя.
              Италфеста ще го пропусна за съжаление, понеже ми идва далече, а нямам излишни пари в момента.Иначе ще го метна в багажника и ако имаш път към София или аз към Пловдив ще се разбеем да ти го покажа
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #67
                Geraka написа:
                Airfan написа:
                Ще идваш ли на итал феста в събота? Ако да - донеси старото турбо да го видя.
                Италфеста ще го пропусна за съжаление, понеже ми идва далече, а нямам излишни пари в момента.Иначе ще го метна в багажника и ако имаш път към София или аз към Пловдив ще се разбеем да ти го покажа
                Около 17-18 октомври планирам идване до София. Ще те уведомя предварително.

                Коментар


                  #68
                  ОК...там ще съм....само пиши преди това да се разбереме.
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #69
                    Първи впечетления от новото турбо.Днеска сглобих каквото беше останало и налях антифриз, обезвъздуших охладителната система, както и горивната. Колата запали от раз без грам пушек....Преди да почна да разглабям турбото имах проблем и с лампата с дюзата....колата постоянно влизаше в авариен режим, а сутрин опушвах квартала до като запаля. Сега при ремонта на турбото изчистих всички букси на датчиците(температурен, дебитомера, за външната температура, и един на термостата, който беше целия е масло. Сега колата няма никакви проблеми с лампи с дюзи или със запалването(поне за сега де)Та да минем към турбото:В началото не бях затегнал скобата на всмукателният колектор и при първото издуване като изпатка нещо - викам си край, изгърмях го :D ....оказа се обаче, че просто е изхвърлило въздуховода...та затегнах скобата и продължих.В ниските се чува едно, като свистене - струва ми се, че някъде от колектора или от някоя от връзките на турбото изпуска - сега много ме е яд, че не смених гарнитурата на изпускателният колектор и не импровизирах с някви гарнитури на снадките, но пък тъй като оригинално нямаше реших, че няма нужда...та въпросното свистене се чува само при ниските обороти или просто после се заглушава от звука на двигателя Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Самото турбо изобщо не се чува или съвсем малко, за разлика от предишното, което виеше при всякакви обороти, особено като позагрее.В началото няма никакви пушеци, но малко преди 3500 почва да пуш много черно(още едно доказателство, че може би изпуска някъде) Преди пушеше още от ниските, и пушека беше синкав - сега е само черен.Всичкото това до 3500 оборота - за сега ме беше страх да я настъпя повече.После ще опиша и някои други работи, но сега съм скапан и трябва да почина малко
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #70
                      Днеска я карах и извънградско около 200км....върви значително по-добре и не се чувства вече забавяне при по-високите обороти.Най-голямо впечетлени ми прави това, че новата турбина почти не се чува и то при всякакви обороти....Явно наистина турбина, която пищи и вие повече, като моята стара има някакъв проблем.
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #71
                        Еми то зависи какво разбираш под "пищи и вие повече" С теб кога ще се засечем на някой събор бре :D Като моя дръгел друг не съм виждал досега
                        Тря'а напиша нещо тука, нали

                        Коментар


                          #72
                          Здравейте и аз имам същия проблем пуши много дори и при ниски обороти,при палене някои път пропушва бяло. И преди да сменя предишното масло съм му долял 100-200 грама.Дали и моето турбо си заминава?
                          Има живот извън сервиза !!!

                          Коментар


                            #73
                            Мнението, че когато турбото е "музикално" значи е перфектно е доста разпространено...и напълно грешно, така че радвай се По-добре да не свири, или по-точно свири едвам осезаемо при смяна на режима, при разтоварване на мотора наи-често, и то когато вече си му свикнал толкова, че вече чуваш всички шумове Поне моето мнение, гърмял съм две, и двете надсвирваха радиото, сегашните не се чуват, а и т.нар "ръководства за откриване на проблеми" твърдят същото. Колкото до гарнитура на фланеца, със сигурност има, има и м/у входа и изпускателния колектор, ще пробвам да добавя една снимка. Иначе уплътняване там доста трудно, с натягане наи-много още проблеми да станат, силикона ще го опече и ще го издуха, безвъвратно
                            Coupe 20VT

                            Коментар


                              #74
                              avtokrator написа:
                              Мнението, че когато турбото е "музикално" значи е перфектно е доста разпространено...и напълно грешно, така че радвай се По-добре да не свири, или по-точно свири едвам осезаемо при смяна на режима, при разтоварване на мотора наи-често, и то когато вече си му свикнал толкова, че вече чуваш всички шумове Поне моето мнение, гърмял съм две, и двете надсвирваха радиото, сегашните не се чуват, а и т.нар "ръководства за откриване на проблеми" твърдят същото. Колкото до гарнитура на фланеца, със сигурност има, има и м/у входа и изпускателния колектор, ще пробвам да добавя една снимка. Иначе уплътняване там доста трудно, с натягане наи-много още проблеми да станат, силикона ще го опече и ще го издуха, безвъвратно
                              Така си е. Старото се чуваше дори при затворени прозорци и пуснато радио и то много. Сегашното едвам го чувам. Трябва звука да се отразява в нещо, че да го чуя или да съм над 3500 оборота, което рядко се случва.Иначе за гарнитурата просто никлъде не намерих да пише, че има и реших да разглобя и да видя какво става. След като го разглобих не намерих такава на оригиналното турбо и сглобих всичко както си беше. За сега проблеми нямам. Като да се похваля и разхода на масло вече го няма. Сега ми предстои смяна на маслото и ще мога със сигурност да кажа дали от турбото ми е губело масло.Наистина ако намериш снимка качи да видя, че ми е интересно.Поздрави.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #75
                                Добре де аз да ползвам темата да попитам. Нормално ли е да няма никакъв аксиален луфт, а радиалният да е едвам едвам, не знам има или и милиметър? Питам, защото разглобявах наскоро около него да чистя маркучите и го проверих, а моето си посвирва определено, не е като хич да не се чува. Също така възможно ли е да се запуши маркучът, който го "храни" с масло? Защото онзи ден смених маслото и посвирването намаля значително...
                                www.CarProfi-BG.com
                                Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                                Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                                Най-атрактивните цени в София!

                                Коментар

                                Working...
                                X