Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    BO написа:
    Geraka написа:
    emzo написа:
    Пробката не са я измислили случайно.Чрез вакуумния метод остава малко или много масло.
    До сега 2 пъти съм сменял маслото с вакуум и двата пъти двигателя си побра колкото трябва масло - даже първият път кретена дето ми го сипва изля повече от колкото трябва и беше над максимума.Мене по ме притеснва да не остават някакви отлагания, макар че филтъра би трябвало да се справя с тях....Знам ли и аз....Лошото е, че за да си направя пробка трябва да се саля картера, което пък означава много пари за работа...Другият вариант е да се навия сам да го махна(трябва колегата Tornado, да ми обяснява как ) Но пък тогава ми е много интресно как ще източа маслото преди това, че да не се окъпя с масло при махането?
    Предполагам си чел моята темичка и опита ми с изсмукването на маслото http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46604
    Четох я разбира се, но там никой не сподели какви са реалните последици при дърпане през щеката. Досега не ми се е случвало, проблема описан от теб, също така на 20к км сипвам една схема на кастрол, която разгражда по-твърдите частици, ако има такива.
    FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

    Коментар


      #47
      Някой има ли си на идея как мога да си промия новотопо турбо, понеже има доста нагар на топлата част и тук там масълце.Идеята ми е - Мога ли да го накисна в керосилн примерно и да го оставя една нощ да преседи?...Има ли някаква опастност да съсипе нещо тоя кероселин, понеже ще навлезе там къде по принцип трябва да е маслто, или да съсипе някакви семеринги и уплатнения, ако има?
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #48
        Geraka написа:
        Някой има ли си на идея как мога да си промия новотопо турбо, понеже има доста нагар на топлата част и тук там масълце.Идеята ми е - Мога ли да го накисна в керосилн примерно и да го оставя една нощ да преседи?...Има ли някаква опастност да съсипе нещо тоя кероселин, понеже ще навлезе там къде по принцип трябва да е маслто, или да съсипе някакви семеринги и уплатнения, ако има?
        колега продължаваш да измъчваш частите и колата по всевъзможен начин. това дето казваш ми звучи страшничко по-добре питай в турбо сервиз как да процедираш и не си прави експерименти, че току виш си отишъл да купуваш още едно турбо
        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

        Коментар


          #49
          slavy_ivanov написа:
          колега продължаваш да измъчваш частите и колата по всевъзможен начин. това дето казваш ми звучи страшничко по-добре питай в турбо сервиз как да процедираш и не си прави експерименти, че току виш си отишъл да купуваш още едно турбо
          До сега нищо не съм измъчвал по-колата А и за това първо питам, преди да почна да го правя ...иначе от сервизи ми е омръзнало
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #50
            Това, което ми идва на прима виста е, че след като го почистиш, трябва да го смажеш добре, защото ще заработи на сухо в първия момент и не се знае как ще му се отрази това.

            Коментар


              #51
              Airfan написа:
              Това, което ми идва на прима виста е, че след като го почистиш, трябва да го смажеш добре, защото ще заработи на сухо в първия момент и не се знае как ще му се отрази това.
              То май няма проблеми стига да не се вдигат много обороти - примерно, ако е заплая и я оставя за малко да си поработи.Хит-ко, когато ми даваше съвети какво да гледам, като си търся турбо ми беше препоръчал да го вържа с някакъв въздуховод към ауспуха и да форсирам малко, за да му чуя "гласа" и каза, че при такъв режим и за няколко секунди няма да е проблем.По ме притеснява да няма някакви гумени уплатнения, които да съсипяДругият вариант е да го напръскам външно с Меглио, където може и с паростуиката - така мисля, че няма опасност да му навредя?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #52
                и нищо не пречи да му пръснеш малко масло със спринцовка в маслената магистрала на турбото - преди монтажа,че и при вързването с аспуха за проба - също може да го направиш

                Коментар


                  #53
                  Не искам да те шашкам, но само да споделя, че преди 4 години смених моето турбо, защото се строши тотално месец след, като бях взел колата. Купих втора употреба, като теб. Маркучите постепенно ми се омазаха с масло, а разхода ми е много малък. Вече четири години си бръмча с него и не ми пука! :D
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #54
                    Vladim написа:
                    Не искам да те шашкам, но само да споделя, че преди 4 години смених моето турбо, защото се строши тотално месец след, като бях взел колата. Купих втора употреба, като теб. Маркучите постепенно ми се омазаха с масло, а разхода ми е много малък. Вече четири години си бръмча с него и не ми пука! :D
                    Мда...ти ми каза за твоята случка. И аз 2 години и 40000км бръмчах с моето и не ми пукаше, но сега вече се усеща, че колата няма тяга във високите обороти, турбото вие, маркучите са силно омаслени, разхода на масло ми се вдига все повече, а за тоя луфт се допитах до доста хора и се оказа, че е недопустим и така реших, че е дошло време за смяна преди тотално да се е разпаднало(което както знаеш си е голям филм с изгарянето на маслото)....В същото време изпадна тая оферта от един пич във форума - 100лв....това си е смешна цена.Сега остава само да го сменя, но не знам кога ще имам време, а и възможности понеже заедно с турбото трябва и ангренаж и масло да сменям :D
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #55
                      Ето и малко снимчици.На последната съм оградил с червено мястото където е връзката с тръбата, която отива към колектора....Интересува ме там дали трябва да има някаква гарнитура или да сложа някакъв силикон?
                      Прикачени файлове
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #56
                        Трябва по принцип да има гарнитура-метална.Със силикон няма да стане, защото там температурите са височки.

                        Коментар


                          #57
                          Май съм се пообъркал - тая тръба отива към изпускателната система, а другият вход е от към колекторите....както и да е....Въпроса е има ли нужда от гарнитури или силикони и на двете места?Едит: Интересното е, че в ЕПЕР никъде не излиза да има гарнитури там.
                          Прикачени файлове
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #58
                            Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).

                            Коментар


                              #59
                              biser_as написа:
                              Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).
                              И според мен трябва да има и на 2-те места гарнитури....трябва да поразпитам по магазините дали предлагат.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #60
                                Geraka написа:
                                biser_as написа:
                                Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).
                                И според мен трябва да има и на 2-те места гарнитури....трябва да поразпитам по магазините дали предлагат.
                                Погледни как е монтирано твоето турбо и дали има гарнитура.

                                Коментар

                                Working...
                                X