BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.
Collapse
X
-
Някой има ли си на идея как мога да си промия новотопо турбо, понеже има доста нагар на топлата част и тук там масълце.Идеята ми е - Мога ли да го накисна в керосилн примерно и да го оставя една нощ да преседи?...Има ли някаква опастност да съсипе нещо тоя кероселин, понеже ще навлезе там къде по принцип трябва да е маслто, или да съсипе някакви семеринги и уплатнения, ако има?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Някой има ли си на идея как мога да си промия новотопо турбо, понеже има доста нагар на топлата част и тук там масълце.Идеята ми е - Мога ли да го накисна в керосилн примерно и да го оставя една нощ да преседи?...Има ли някаква опастност да съсипе нещо тоя кероселин, понеже ще навлезе там къде по принцип трябва да е маслто, или да съсипе някакви семеринги и уплатнения, ако има?FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
slavy_ivanov написа:колега продължаваш да измъчваш частите и колата по всевъзможен начин. това дето казваш ми звучи страшничко по-добре питай в турбо сервиз как да процедираш и не си прави експерименти, че току виш си отишъл да купуваш още едно турбоА и за това първо питам, преди да почна да го правя
...иначе от сервизи ми е омръзнало
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Airfan написа:Това, което ми идва на прима виста е, че след като го почистиш, трябва да го смажеш добре, защото ще заработи на сухо в първия момент и не се знае как ще му се отрази това.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
u_bo
и нищо не пречи да му пръснеш малко масло със спринцовка в маслената магистрала на турбото - преди монтажа,че и при вързването с аспуха за проба - също може да го направиш
Коментар
-
Не искам да те шашкам, но само да споделя, че преди 4 години смених моето турбо, защото се строши тотално месец след, като бях взел колата. Купих втора употреба, като теб. Маркучите постепенно ми се омазаха с масло, а разхода ми е много малък. Вече четири години си бръмча с него и не ми пука! :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Не искам да те шашкам, но само да споделя, че преди 4 години смених моето турбо, защото се строши тотално месец след, като бях взел колата. Купих втора употреба, като теб. Маркучите постепенно ми се омазаха с масло, а разхода ми е много малък. Вече четири години си бръмча с него и не ми пука! :DEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).
Коментар
-
biser_as написа:Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:biser_as написа:Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар