Днеска реших да видя колко и дали има луфт турбината на добрият стар Сеат на баща ми, който в момента го кара брат ми....Колата е на ТД - 75 коня на 230000км...Е резултата ме потресе - няма грам аксиален луфт...ама изобщо не помръдва....радиалният е нормален около 1мм, но както колегата emzo ми беше казал дори и нови турбини го имат радиалният луфт.Та в сравнение с моето - около 5мм аксиален си е направо ново....Което още повече ме навежда на мисълта, че моето живее последните си километри, а едно евентуално рециклиране ще излез безбожно скъпо....Май ще трябва на старо да търся читаво. Вече направо ми се реве от тая кола!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.
Collapse
X
-
chaveto написа:Колега сигурен ли си, че не бъркаш двата луфта.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Малко развитие по темата. Чатих си малко с някой от Real Turbo и поразпитах как стоят нещата с луфтовете. Ето какъв беше отговора:"Аksialniq luft e seriozen problem, tova zna4i 4e osta na segmenta koito dyrji masloto ot toplata strana e e iznosena. Sledete si masloto!"Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Айде да се похваля....купих си ново турбо на старо...няма никакъв аксиален луфт и минимален радиален, който е нормален по-принцип....Довечера ще го снимам и ще задам някой друг въпрос.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
u_bo
Geraka написа:Айде да се похваля....купих си ново турбо на старо...няма никакъв аксиален луфт и минимален радиален, който е нормален по-принцип....Довечера ще го снимам и ще задам някой друг въпрос.
Коментар
-
Geraka написа:Айде да се похваля....купих си ново турбо на старо...няма никакъв аксиален луфт и минимален радиален, който е нормален по-принцип....Довечера ще го снимам и ще задам някой друг въпрос.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Със сигурност не е такова. На жтд 105 е обикновено, а на стило жтд 115 е с променлива геометрия.Ето в тази тема се коментираха турбините на стило:Разлика между ЖТД 80 и ЖТД 115
Коментар
-
GTipo написа:Някаква идея какво е турбото на Стило? Като на jtd105 или друго?Настръхна ми косицата като четох темата...Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:GTipo написа:Някаква идея какво е турбото на Стило? Като на jtd105 или друго?Настръхна ми косицата като четох темата...FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
emzo написа:Пробката не са я измислили случайно.Чрез вакуумния метод остава малко или много масло.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:emzo написа:Пробката не са я измислили случайно.Чрез вакуумния метод остава малко или много масло.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар