Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.
Collapse
X
-
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
-
Geraka написа:Tо това май е по-добрия вариант...иначе съм чувал от един приятел....при него повечето масло е отивало в входящият колектор, от което колата няма гасене - вдига обороти(в червените)...на скорост не искала да гасне....та така едвам са спасили двигателя да не остане без масло....някак си са я изгасили на скорост....Питам понеже искам да съм подготвен, ако случайно се случи какво да правя, че да запазя поне двигатеяFiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Понеже гледам, че за турбо си говорите, да питам нещо странично. Според вас нормално ли да има омасляване по маркуча, който идва от кутията на филтъра и влиза в турбото? Прочетох, че е нормално да има след турбото (макар че аз питам за кола на малко километри, макар не Фиат, а Ситроен, пуснал съм подобна тема със снимка), но преди него? От къде може да дойде там масло?
Коментар
-
Ето малко линкчета за турбото на тд100...цъках в някъв италянски форум и ги намерих....може на някой да са му полезни http://www.turbobygarrett.com/turbob...4_454082_2.pdfEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Днес смених въпросният маркуч....намерих го на старо за 30лв...смених си го сам....после направих едно пробно кръгче и не се виждаше да има пукнатини по новия...Веднага след кръгчето махнах отново маркуча от смукателният колектор и отново имаше маслоEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
cheruna написа:Понеже гледам, че за турбо си говорите, да питам нещо странично. Според вас нормално ли да има омасляване по маркуча, който идва от кутията на филтъра и влиза в турбото? Прочетох, че е нормално да има след турбото (макар че аз питам за кола на малко километри, макар не Фиат, а Ситроен, пуснал съм подобна тема със снимка), но преди него? От къде може да дойде там масло?Motorracing is a sickness the only way to get over it is to die!
JTD115....
Коментар
-
Ако можеш да направиш диагностика на самото турбо...може би то само ще си каже! Лошото е че ще искат пари за демонтаж/монтаж, а и за самия тест. Това че пуши черно и, че има обилно омасляване...според мен не говори добре за здравето на турбината.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
И на мен също ми тече от гарнитурата на клапаните и пуши черно като я настъпя. Течеше близо до дюзите. Смених я въпросната гарнитура и протече отпред до капака на агренажа. Маркучите около турбото иначе изглеждат наред. Въпроса е, че при работещ двигател отворих капачката за маслото и оттам духаше яко. Това нормално ли е? Вътре все пак има въртящи части и може би е нормално да става така. Иначе за 10 000км маслото ми е намаляло с 100-200мл, което мисля е нормално. Помагайте?Колата е 1.9ЖТДFiat Bravo 1.9JTD 1999
Коментар
-
Ролята на този маркуч е да освобождава/улеснява работата на двигателя. В картера навлизат много изгорели и не изгорели газове, за да не излизат еи така навън се връщат обратно през смукателният колектор. През този маркуч също така се освобождава налягането което се получава вътре в самият двигател. При запушване на този маркуч винаги протича от някъде масло, когато мотора си духа много през сегментите колкото и да е уплътнен налягането вътре си става голямо и избива от някъде. Преди десет години двигател на мерцедес /бензинов/ можеше да разбереш, че е хубав като при работещ двигател отвориш капачката за маслото и двигателя изгасне. Хубаво е този маркуч да си е на място за да изтегля налягането от двигателя. Едно време на ладите го махаха защото им цапаше въздушният фитър от този маркуч.
Коментар
-
chaveto написа:Ролята на този маркуч е да освобождава/улеснява работата на двигателя. В картера навлизат много изгорели и не изгорели газове, за да не излизат еи така навън се връщат обратно през смукателният колектор. През този маркуч също така се освобождава налягането което се получава вътре в самият двигател. При запушване на този маркуч винаги протича от някъде масло, когато мотора си духа много през сегментите колкото и да е уплътнен налягането вътре си става голямо и избива от някъде. Преди десет години двигател на мерцедес /бензинов/ можеше да разбереш, че е хубав като при работещ двигател отвориш капачката за маслото и двигателя изгасне. Хубаво е този маркуч да си е на място за да изтегля налягането от двигателя. Едно време на ладите го махаха защото им цапаше въздушният фитър от този маркуч.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар