Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Vladim написа:
    Оказа се, че оста на турбото се счупила в следсвие от разрушаването на втулките и дебаланса... От там маслото, което смазва оста отива в изходящия и по-малка част във входящия колектор... Като ми сложиха другото турбо се наложи да долея два литра масло!
    Tо това май е по-добрия вариант...иначе съм чувал от един приятел....при него повечето масло е отивало в входящият колектор, от което колата няма гасене - вдига обороти(в червените)...на скорост не искала да гасне....та така едвам са спасили двигателя да не остане без масло....някак си са я изгасили на скорост....Питам понеже искам да съм подготвен, ако случайно се случи какво да правя, че да запазя поне двигатея А преди да се счупи имаше ли нещо страна в поведението на колата - пушене, свирене...
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #17
      Geraka написа:
      ...А преди да се счупи имаше ли нещо страна в поведението на колата - пушене, свирене...
      Емии... какво да ти кажа... карах с висока скорост, музика... нищо не чух.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        Geraka написа:
        Tо това май е по-добрия вариант...иначе съм чувал от един приятел....при него повечето масло е отивало в входящият колектор, от което колата няма гасене - вдига обороти(в червените)...на скорост не искала да гасне....та така едвам са спасили двигателя да не остане без масло....някак си са я изгасили на скорост....Питам понеже искам да съм подготвен, ако случайно се случи какво да правя, че да запазя поне двигатея
        Е ... ръгаш 5та и да я видиме как нема да угасне
        Fiat Forum Bulgaria

        Прекаленият светец и богу не е драг !

        Коментар


          #19
          Забелязам съм и нещо друго....в началото след смяната на маслото не го гори изобщо, но като мина 7-8000км и тогава почва по осезаемо да го гори
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #20
            Понеже гледам, че за турбо си говорите, да питам нещо странично. Според вас нормално ли да има омасляване по маркуча, който идва от кутията на филтъра и влиза в турбото? Прочетох, че е нормално да има след турбото (макар че аз питам за кола на малко километри, макар не Фиат, а Ситроен, пуснал съм подобна тема със снимка), но преди него? От къде може да дойде там масло?

            Коментар


              #21
              Ето малко линкчета за турбото на тд100...цъках в някъв италянски форум и ги намерих....може на някой да са му полезни http://www.turbobygarrett.com/turbob...4_454082_2.pdf
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #22
                Днес смених въпросният маркуч....намерих го на старо за 30лв...смених си го сам....после направих едно пробно кръгче и не се виждаше да има пукнатини по новия...Веднага след кръгчето махнах отново маркуча от смукателният колектор и отново имаше масло
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #23
                  Е тва е *** ... най гадно е нещо да трака ма да не знаеш кво е дагоева ...
                  Fiat Forum Bulgaria

                  Прекаленият светец и богу не е драг !

                  Коментар


                    #24
                    cheruna написа:
                    Понеже гледам, че за турбо си говорите, да питам нещо странично. Според вас нормално ли да има омасляване по маркуча, който идва от кутията на филтъра и влиза в турбото? Прочетох, че е нормално да има след турбото (макар че аз питам за кола на малко километри, макар не Фиат, а Ситроен, пуснал съм подобна тема със снимка), но преди него? От къде може да дойде там масло?
                    Колега и аз го имам този проблем,маркуча е омаслен а и колата ми пуши доста повече от нормалното!Някви идей за кво става на въпрос Стило 1.9 JTD 115CV
                    Motorracing is a sickness the only way to get over it is to die!
                    JTD115....

                    Коментар


                      #25
                      Ако можеш да направиш диагностика на самото турбо...може би то само ще си каже! Лошото е че ще искат пари за демонтаж/монтаж, а и за самия тест. Това че пуши черно и, че има обилно омасляване...според мен не говори добре за здравето на турбината.
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #26
                        Някой знае ли какве е ролята на маркуча който влиза в гофрираният преди студената част на турбота, че ми набива от там масло във турбото?
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #27
                          И на мен също ми тече от гарнитурата на клапаните и пуши черно като я настъпя. Течеше близо до дюзите. Смених я въпросната гарнитура и протече отпред до капака на агренажа. Маркучите около турбото иначе изглеждат наред. Въпроса е, че при работещ двигател отворих капачката за маслото и оттам духаше яко. Това нормално ли е? Вътре все пак има въртящи части и може би е нормално да става така. Иначе за 10 000км маслото ми е намаляло с 100-200мл, което мисля е нормално. Помагайте?Колата е 1.9ЖТД
                          Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                          Коментар


                            #28
                            Ролята на този маркуч е да освобождава/улеснява работата на двигателя. В картера навлизат много изгорели и не изгорели газове, за да не излизат еи така навън се връщат обратно през смукателният колектор. През този маркуч също така се освобождава налягането което се получава вътре в самият двигател. При запушване на този маркуч винаги протича от някъде масло, когато мотора си духа много през сегментите колкото и да е уплътнен налягането вътре си става голямо и избива от някъде. Преди десет години двигател на мерцедес /бензинов/ можеше да разбереш, че е хубав като при работещ двигател отвориш капачката за маслото и двигателя изгасне. Хубаво е този маркуч да си е на място за да изтегля налягането от двигателя. Едно време на ладите го махаха защото им цапаше въздушният фитър от този маркуч.

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              Ролята на този маркуч е да освобождава/улеснява работата на двигателя. В картера навлизат много изгорели и не изгорели газове, за да не излизат еи така навън се връщат обратно през смукателният колектор. През този маркуч също така се освобождава налягането което се получава вътре в самият двигател. При запушване на този маркуч винаги протича от някъде масло, когато мотора си духа много през сегментите колкото и да е уплътнен налягането вътре си става голямо и избива от някъде. Преди десет години двигател на мерцедес /бензинов/ можеше да разбереш, че е хубав като при работещ двигател отвориш капачката за маслото и двигателя изгасне. Хубаво е този маркуч да си е на място за да изтегля налягането от двигателя. Едно време на ладите го махаха защото им цапаше въздушният фитър от този маркуч.
                              Да разбирам ли, че всичко е нормално тогава....че е нормално да си има някакви сажди и масло там И още нещо изникна с твоя отговор....Много се чудех, защо на приятелката ми Аудито - А3 1,6 бензин, като му отворя капачката на маслото и гасне....мислех си, че нещо не е наред....Сега да разбирам ли, че това дори означава, че е ок двигателя?
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #30
                                Нормално е да има отлагания при стар двигател. За аудито не мога да ти кажа дали това важи при него.

                                Коментар

                                Working...
                                X