Колеги преди два дена сменях гарнитра на капака на клапаните, заедно с което ми оправиха и теча от вакуум помпата....днеск покарах колата и след 15-тина километра със съвсем нормално каране без нито едно издуване се прибрах и отворих капака да видя как се държи новата гарнитура....останах супер изненадан - имаше още повече масло по двигателя - на същото място, като преди ремонта - по цялата вакуум помпа и под нея по термостата...викам си "Пак са ми ремонтирали колата негодно"....в същото време видях и локва нафта около дюзата на 3-ти цилиндър
....вече определно вдигнах ръце и право към сервиза....по пътя ми светна лампата с дюзата за момент и колата заработи катп трактор - предполагам заради въздуха в системата
Та стигнах аз до сервиза(добре че е близо) и вдигаме капака....гледаме с майстора триеме маслото. форсираме я - а тя пръска на малко капчиси околко вакуум помпата....гледаме, надничаме, но не е нито от гарнитурата нито от помпата....след около 15 минути взиране видяхме, че пръска от маркуча идващ от интеркулера към всмукателния колектор....точно преди входа на колектора маркуча има околко 2см цепнатина и при издуване хвърля яко масло от там...много одавна имах съмнения, че имам пробив някъде по тия маркучи, понеже при вдигане на налягането, съответно при даване на яко газ над 3000 оборота започва да се чува едно виене и съскане, точно като спукани някъде турбо пътища....до тук всичко добре - ясно е, че ще трябва да търся съответния маркуч и то на старо, понеже гледам, че нов е към 200лвВъпрос номер 1 - Защо толкова много масло хвърля от турбото, че да оплеска половината мотор през тая цепнатина?2.Ясно е, че турбото ми е тръгнало, но питам се дали има още животец в него?3.Идеи колко пори горе долу струва тоя маркуч4.Теча на нафтата се оказа, че е от маркучетата за обратна нафта...одавна им бях хвърлил мерника, за да ги сменям...та както и да е...отидох да ги купя от магазина "Vladi s"...та там поразпитах и за маркуча на турбото и човека ми каза, че турбо тръбите се прецаквали от маслото
....такова нещо не бях чувал до сега...има ли нещо вярно?5.Купих 1,5м маркуч за нафтата + тапата за последната дюза...има ли някакви особености при смяната им?Това е за сега....чакам вашите коментари и ще имам и нови въпроси
По-късно ще кача и една снимка.Поздрави





Коментар