Ами да, те ония изостанали италианци не са и чували за такива лабораторийки като нашите :D
Е те точно от тебе не съм очаквал такова сектанстско изказване Или предвкусвам извесна доза реклама ли Пък и в краина сметка всеки сам си наливакот му аресва. Аз отивам на магазина отарям тубата гълтам едни 100грама и кат ми ареса на вкус го купувам .Щом ми харесва на мене да няма да е лошо за колата я
По тази логика, ти пък правиш реклама на Приста Сериозно, маслата на БГ фирмата станаха доста качествени, имам приятели, които вече ги "опитаха" и са доволни. Сега за Селениа-та. След като сте се доверили на производителя и сте си купили негова марка автомобил, защо не се доверявате и на препоръките му за масло??? Аз само един единствен път смених фирмата (по финансови причини) и мотора ми се разтрака. Изхвърлих го на 2000км си сипах пак Селениа, и всичко се нормализира. Аз съм твърдо за препоръчаното от Фиат масло.
Сам знаеш, че не е така и не може да бъде така.... с моето Сузуки, което е с ЧИСТОКРЪВЕН ФИАТОВСКИ МОТОР, к’во да праим ?!? Селения ли да му търсим, ами нема такава в момента.Ами ОПЕЛИТЕ които са със същия мотор... и те ли да търсят СЕЛЕНИЯ, а СААБИТЕ... те к’во да правят за да не се разтракват?!Това са чиста проба рекламни трикове! Пак ще спомена стария пример.... ПЕЖО и СИТРОЕН /еднакви мотори /... на едното препоръчват ESSO,на другото TOTAL, респ..... "нерде Ямбул, нерде Стамбул" като масла и производители на масла?!? За да подходим сериозно по темата, наливавайте масла които Ви предписва производителя, съгласно климатичната зона в която се намирате/ от там и зависимотта от сезона/, начина на ескплоатация на колата, нивото по API, и формулата по SAE! Всичко друго са приказки от квартални кафенета!ПП... на моет JTD му сложиха ELF 5W-30, напълно синтетичен, предназначен за дизели с DPF / ФИЛТЪР ЗА ТВЪРДИ ЧАСТИЦИ/. Ше слушам да не се разтрака!? До сега неще да го..е-а... трака си как си тракаше...
Малко за пробега на маслата: В сайта на Селения четох че периода на обмен на маслото Selenia Turbo Diesel при TD моторите е 10 000км., а при JTD моторите е 20 000км. Учудих се малко, но е факт, пише си 20 000км за JTD, говорих и с един човек чиято фирма са купили 5 автомобила на Фиат чисто нови 2007год. от Франция - смяната на маслото им я дават на 40 000км., но те си я сменяло на по 20к. и няма никакви проблеми . Също така ангренажа им давали гаранция 180 000км. това е малко извън темата но е интересен факт. Става въпрос за бусове но е интересна разликата в сервизния интервал тук и навън !
На мене ми е интересно как се "чувства" двигател JTD с пробег от над 200 хиляди километра с това масло/SELENIA WR DIESEL 5W40/.Майстора ми каза ,че е много тънко и ще го гори,но пък според мен е по-качествено от 10W40 TURBO DIESEL SELENIA! Един колега каза ,че мотора не се плаши от качествено масло ...
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
На мене ми е интересно как се "чувства" двигател JTD с пробег от над 200 хиляди километра с това масло/SELENIA WR DIESEL 5W40/.Майстора ми каза ,че е много тънко и ще го гори,но пък според мен е по-качествено от 10W40 TURBO DIESEL SELENIA! Един колега каза ,че мотора не се плаши от качествено масло ...
Със сигурност WR-a е доста по-добър от TD-то.За 7600км пробег имам около 50грама разход на масло (WR), върху 5 цилиндъра.п.п. А и кажи на майстора да хване да прочете и да събере малко знания за маслата (поредната дума "масло" във форума).Ако дам в търсачката думата "масло", сигурно форума ще генерира 340987 мнения. Страх ме е да пробвам, за да не "умрат" нещата
На мене ми е интересно как се "чувства" двигател JTD с пробег от над 200 хиляди километра с това масло/SELENIA WR DIESEL 5W40/.Майстора ми каза ,че е много тънко и ще го гори,но пък според мен е по-качествено от 10W40 TURBO DIESEL SELENIA! Един колега каза ,че мотора не се плаши от качествено масло ...
Аз карам с такова и не ми го гори. За 16000 km ми изгори около 1 cm от щеката. Колата ми определено не е на 143000 както пише на километража, по-скоро е на 243000.
Силно се съмнявам да има значение от пробега на двигателя, и още по малко какво точно е маслото, буса сега прави 260 000км. Маслото е Селения ТД и до сега разход не се е отчел. Тези двигатели са много надеждни, конструирани са да издържат много километри, единственото което искат е да им се осигурява гориво и нормална експлоатация, всичко останало са алабализми, поне според мен. Как се чувства JTD при 200 000км - както се е чувствало и на 100 000км.(ако не е каран от някое злобно италянче разбира се) Ако се експоатира правилно този двигател ще надживее собственика си .
Като си купих Бравото и сипахме само 4л Селениа турбодизел 2х2л в черно-сиви кутии. После разбрах, че събира 4,5л и купих още 1л, от който долях 500мл, така че има
Като си купих Бравото и сипахме само 4л Селениа турбодизел 2х2л в черно-сиви кутии. После разбрах, че събира 4,5л и купих още 1л, от който долях 500мл, така че има Smile
E да колега ама аз питам за Selenia WR 5w-40....A ти казваш за Selenia Turbo diesel 10w-40....!!
Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар