ABARTH написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD-масло
Collapse
X
-
-
hit-ko написа:ABARTH написа:Значи маслото СеленияTD и Селения(10w-40)не са пълна синтетика така лиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Христо, пишеш WR 10/40 това ново масло ли е?... Досега съм виждал и чел за SELENIA WR DIESEL 5W/40.. WIDE RANGE....Догодина зимата и аз съм твърдо с него.Като четох пак книжката на колата, дават го и за моя двигател, 1.9D, за ниски температури и до 28С.Щото със СЕЛЕНИЯ ТУРБОДИЗЕЛ 10W/40 стартера въртеше твърдо унило при температура -21С.Запали разбира се от първия път.
Коментар
-
Малко ъп на темата, че от две години никой не говори за маслото...Въпрос : масло SELENIA WR DIESEL 5W/40,може ли да се ползва при JTD105 двигател с НАД 180000км пробег/колко са скритите един бог знае/,защото в един магазин ми казаха, че не е препоръчително. Двигател на тези километри бил вече "разхлабен" ; "разтропан" и т.н., та с това масло щяло да стане още по-шумен?????? Аз искам да ползвам напълно синтетично масло за колата си, а тея калмуци ме разубеждават!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Малко ъп на темата, че от две години никой не говори за маслото...Въпрос : масло SELENIA WR DIESEL 5W/40,може ли да се ползва при JTD105 двигател с НАД 180000км пробег/колко са скритите един бог знае/,защото в един магазин ми казаха, че не е препоръчително. Двигател на тези километри бил вече "разхлабен" ; "разтропан" и т.н., та с това масло щяло да стане още по-шумен?????? Аз искам да ползвам напълно синтетично масло за колата си, а тея калмуци ме разубеждават!Що не ги питаш ко да туриш кат ти е стар двигателя 15 на 40 ли? Туи са пълни глупости ве хорааааа
Колко тряя да дъвчем едни и същи теми че да има резултат...........Слагаи си Приста Ойл 5W 40
Не се бъзикам
Ако не е друго поне знаеш какво има вътре в него( или аз поне знам де )
Мои колега е вече втора смяна с него и няма проблем никакъв
Няма и да има
Неколкократно съм изказвал моето мнение по отношение на Селенията. Ем аз не съм доволен
Кат казвам че не съм доволен туи не означава че съм го опитвал на вкус и не ми е аресало. Дадох една пробичка в една лаботориика и .............. неам думи ....За да отрежа от сега негативи относно Приста Ойл ще добавя че Новото Субаро( приста ойл рали тийм ) го карат точно с масло правено в завода
( е верно че не е серионо а е доработено но щом могат да го проиведат начиии....)
Коментар
-
hit-ko написа:...Аз лично, при положение, че карам JTD не бих експериментирал: Selenia WR 5W40 е избора ми!...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
hit-ko написа:Ами да, те ония изостанали италианци не са и чували за такива лабораторийки като нашите :DИли предвкусвам извесна доза реклама ли
Пък и в краина сметка всеки сам си наливакот му аресва. Аз отивам на магазина отарям тубата гълтам едни 100грама
и кат ми ареса на вкус го купувам
.Щом ми харесва на мене да няма да е лошо за колата я
Коментар
-
Jimy написа:Малко ъп на темата, че от две години никой не говори за маслото...Въпрос : масло SELENIA WR DIESEL 5W/40,може ли да се ползва при JTD105 двигател с НАД 180000км пробег/колко са скритите един бог знае/,защото в един магазин ми казаха, че не е препоръчително. Двигател на тези километри бил вече "разхлабен" ; "разтропан" и т.н., та с това масло щяло да стане още по-шумен?????? Аз искам да ползвам напълно синтетично масло за колата си, а тея калмуци ме разубеждават!
Коментар
-
И ето отново благодаря! Малко ще се отклоня ,но по принцип не горя масло..има нещо дето сълзи но всичкото ми масло си е в двигателния отсек, дали в двигателя или върху него ... това е друг въпрос. Сега съм с някво немско 10W40,но при следващата смяна /~4000км/ще сипя SELENIA WR DIESEL 5W/40. Нека си трака,нали е дизел.Важното е на матора да му е "леко"!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_15Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
JTD 105
Нямам разход на масло - поне не съм засякъл такъв за над 6000км. Стои си на максимума - е зависи, как е спряла колата(наклон), може да е мръднало около милиметър - не мога да твърдя това 100%. Мисля, че е нормално да мръдне няколко милиметра за 10 000км - все пак това са 100-200гр, не може да няма заводски допуск за този моторСега съм с масло 10W40 TURBO DIESEL SELENIA, има ли смисъл да минавам на WR, при положение, че не мисля да сменям масло на повече от 8000км?Четейки спецификациите на WR-а стигам до извода, че е по-скоро за 16 клапановите мотори и Multijet(така го описват в сайта) - те работят "по-чисто". Препоръките за WR-а са за "при екстремни темперетури - под -15 грдуса", то всъщност тогава се проявява разликата между двата типа масла - според мен. Предимствата на 10W40 са, че миещите му качества са добри, а това е много важно за турбото. Нещо съм разколебан - колкото е по-голяма разликата между двете "числа" - толкова по-нестбилно(не държи на примеси) е маслото, а при нашите нафти....става чудо! Вие какви разлики намирате между тези две масла?!?ПОЗДРАВИFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар