Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вакум на турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      iuly_vn написа:
      Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
      Усета ти е грешен :D Проблема е в това, че на угасен двигател при изваждане на маркуча който отива от ел.клапана към турбото един път има вакум (задържан си е в с-та) друг път няма. Поне според мен вакум от ел. винтила до турбото не трябва да има, вакум трябва да има когато трябва да се разтовари. Ако остава вакум има вероятност и турбото да остава в някакво колебливо положение. Ще сложа някакъв уред с който да следя нивото на вакума и ще наблюдавам.............................

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        iuly_vn написа:
        Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
        Усета ти е грешен :D Проблема е в това, че на угасен двигател при изваждане на маркуча който отива от ел.клапана към турбото един път има вакум (задържан си е в с-та) друг път няма. Поне според мен вакум от ел. винтила до турбото не трябва да има, вакум трябва да има когато трябва да се разтовари. Ако остава вакум има вероятност и турбото да остава в някакво колебливо положение. Ще сложа някакъв уред с който да следя нивото на вакума и ще наблюдавам.............................
        Смени си елклапана.Не пипай турбото.То не ти е виновно.

        Коментар


          #19
          турбо

          Ако турбото е с променлива геометрия почти винаги има вакум,който управлява лопатките на турбото

          Коментар


            #20
            Re: турбо

            ldm2 написа:
            Ако турбото е с променлива геометрия почти винаги има вакум,който управлява лопатките на турбото
            Ако загасиш двигателя,не трябва да има вакум/а колегата твърди че има/.Ако има вакум значи че елклапана не може да се разтоватва след спиране на управлението му.Което значи че има някакво запушване и най добре е да се подмени.

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо, мислех си, че от въпросният вакум се управлява, а някъде си има клапан (бай пас) който разтоварва. Или по точно искам компа да не се намесва в работата на турбото.
              Този вакуум управлява лопатките които регулират потока на изгорелите газове към турбината(това е при турбини с променлива геометрия).Ако го откачиш ще ограничиш развъртането на турбината и ефдекта ще е такъв какъвто ти го описа колегата specialista.Същото ще се получи и ако извадиш мъркуча и оставиш смукателната система без налягане.Това което си замизлил се обезмисля или трябва да търсиш начин да лъжеш контролера.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                Аз как да разбера все пак какво ми е турбото и този маркуч дали трябва да има вакум на него или не при изгасен двигател.

                Коментар


                  #23
                  1

                  Когато има вакум значи би трябвало турбото да е разтоварено В нормално положение не би трябвало да има вакум и при загасен двигател не би трябвало да има мн голям вакум, но е възможно да има все пак някакъв!!!!

                  Коментар


                    #24
                    Stefan Hadjov написа:
                    chaveto написа:
                    Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо.......
                    Ами като искаш да си задоволиш любопитството как е без турбо ио откачи от двигателя и дай на късо изпускателния колектор с ауспухната тръба.Но не виждам какво толкова интересно има от това мероприятие.
                    Точно при такава промяна на Ауди А4 1.8т едно приятелче си издуха катализатора и ламбда сондата за отрицателно време. Променя се съпротивлнието на изпускателната система, и това води до нарушаване на горивния процес, вследтвие на което му се качи и разхода на гориво. Всяка промяна по изпускателната система трябва да се прави така, че да се запази нейното съпротивление. Включително и при изхвърляне на катализатора, както често правят колегите, щото бил скъп.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Днес отново си играх и на запален двигател на ниските обороти има малък вакум като извадя маркуча. Като го сложа и гледам на турбото механизма дето се движи от вакума как постепенно се издърпва и стига до някакво ниво. На изгасен двигател един път си има вакум друг път няма, явно наистина самият клапан наистина не се разтоварва. На ниските обороти трябва ли да има вакум към турбото

                      Коментар


                        #26
                        ldm2 написа:
                        trustworthy написа:
                        Щом искаш да изолираш турбото, най-сигурният начин е да разкачиш въздуховода след дебитомера и този, който влиза в смукателния колектор. Може и само към всмукателния колектор да разкачиш, но ще пуши яко чернилка. Ако кажеш каква е целта на занятието, ще е по-лесно. Да разкачаш управлението на турбината не е от най-свежите идеи, а и няма да ’изолираш’ турбината така
                        Ей това е един от най-сигурните начини да си прецакаш турбото
                        И каква точно опасност го грози турбото при такава ситуация, освен да засмуче някой боклук от двигателния отсек? Аз не твърдя, че е безопасен подходът, но не мисля, че разкачането на управлението на турбината е по-добра идея. Това, че компютърът осигурява защита на двигателя в случай на пренадув не би трябвало да е успокоение. Най-безопасният начин го каза вече колегата Хаджов - байпас на турбината
                        _______
                        146 JTD

                        Коментар


                          #27
                          Честно да ви кажа на всички има си диагностика и почти всичко се разбира там, 20-30 лв е но понякои път си струва.Соленоида може би ти е развален, но това ще го констатираш на диагностикатаА компютъра ти определя кога клапана да разтоварва и кога да не.

                          Коментар


                            #28
                            chaveto написа:
                            ...На ниските обороти трябва ли да има вакум към турбото
                            Да.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              Колеги ако правилно съм разбрал, ако вакума към турбото е максимален значи турбото е разтоварено. И сега ако му закача маркуча от вакум помпата да му дава вакум постоянно, би трябвало турбото да си е разтоварено и да не работи :D Има ли проблем ако я покарам така стотина километра.П.С искам просто да изолирам турбото с макс. малко работа по системата. Ясно ми е, че ако махна въздуховодите и т.н ще стане. П.С2 и да не пускам друга тема да попитам в тази, нормално ли е турбото да свири толкова много, че вечер и не само вечер всички се обръщат за да видят какво идва. Не издувам да ръмжа и да излитам просто я настъпвам до 2000об/м и набързо и изреждам скоростите. Чувал съм много други но толкова не свирят

                              Коментар


                                #30
                                Ако веднъж кажеш цялата идея, може и да има смисъл да ти се отговаря.п.п. Поправи си подписа.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X