Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вакум на турбо
Collapse
X
-
iuly_vn написа:Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
Коментар
-
chaveto написа:iuly_vn написа:Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
Коментар
-
Re: турбо
ldm2 написа:Ако турбото е с променлива геометрия почти винаги има вакум,който управлява лопатките на турбото
Коментар
-
chaveto написа:Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо, мислех си, че от въпросният вакум се управлява, а някъде си има клапан (бай пас) който разтоварва. Или по точно искам компа да не се намесва в работата на турбото.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:chaveto написа:Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо.......Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Днес отново си играх и на запален двигател на ниските обороти има малък вакум като извадя маркуча. Като го сложа и гледам на турбото механизма дето се движи от вакума как постепенно се издърпва и стига до някакво ниво. На изгасен двигател един път си има вакум друг път няма, явно наистина самият клапан наистина не се разтоварва. На ниските обороти трябва ли да има вакум към турбото
Коментар
-
ldm2 написа:trustworthy написа:Щом искаш да изолираш турбото, най-сигурният начин е да разкачиш въздуховода след дебитомера и този, който влиза в смукателния колектор. Може и само към всмукателния колектор да разкачиш, но ще пуши яко чернилка. Ако кажеш каква е целта на занятието, ще е по-лесно. Да разкачаш управлението на турбината не е от най-свежите идеи, а и няма да ’изолираш’ турбината така_______
146 JTD
Коментар
-
Колеги ако правилно съм разбрал, ако вакума към турбото е максимален значи турбото е разтоварено. И сега ако му закача маркуча от вакум помпата да му дава вакум постоянно, би трябвало турбото да си е разтоварено и да не работи :D Има ли проблем ако я покарам така стотина километра.П.С искам просто да изолирам турбото с макс. малко работа по системата. Ясно ми е, че ако махна въздуховодите и т.н ще стане. П.С2 и да не пускам друга тема да попитам в тази, нормално ли е турбото да свири толкова много, че вечер и не само вечер всички се обръщат за да видят какво идва. Не издувам да ръмжа и да излитам просто я настъпвам до 2000об/м и набързо и изреждам скоростите. Чувал съм много други но толкова не свирят
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар