Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вакум на турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вакум на турбо

    Колеги ако откача вакума който управлява турбото и го запуша дали ще има някакъв проблем. Искам да го откача за да покарам без турбо и да установя нещо. Става въпрос за 2.4 Jtd 103kw

    #2
    турбо

    Няма да разтоварва турбо ще си имаш, най много да се включи защитата на мотора!!!

    Коментар


      #3
      Аз защо си мислех, че от този вакум компа определя кога да се включи турбото.

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        Аз защо си мислех, че от този вакум компа определя кога да се включи турбото.
        Колега, турбината е механичен елемент. Няма "включване" - "изключване"... Има само разтоварване - т.е. изпускане на излишното налягане..., но това е когато към турбината има и управляващ модул, наричан "соленоид"...
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          Турбо

          Тук няма он и оф :D :D :D вакума разтоварва само така може да пренадуеш налягането в мотора над допостомото,но пак няма страшно има си защити от компетентни майстори :D :D :D

          Коментар


            #6
            Последно питане, махам вакума и не издувам повече от 2500 об/м напълно плавни ускорения. Ще има ли някакъв проблем за пробег от 100км.

            Коментар


              #7
              Ама защо ще го правиш? Обясни ти се вече - турбото ще си работи и ще надува, но няма да се "разтоварва"!
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                1

                Не няма да има проблем, но не настъпвай рязкоче така турбото ще надуе много Няма да видиш нещо кой знае какво, особенно като не я настъпваш.

                Коментар


                  #9
                  турбо

                  Ето с колегата сме единодушни и едновременно ти отговорихме :D :D :D :D :D

                  Коментар


                    #10
                    Щом искаш да изолираш турбото, най-сигурният начин е да разкачиш въздуховода след дебитомера и този, който влиза в смукателния колектор. Може и само към всмукателния колектор да разкачиш, но ще пуши яко чернилка. Ако кажеш каква е целта на занятието, ще е по-лесно. Да разкачаш управлението на турбината не е от най-свежите идеи, а и няма да ’изолираш’ турбината така
                    _______
                    146 JTD

                    Коментар


                      #11
                      ..

                      Правил съм го това на предишната си кола Tempra1.9TD и ефекта на извънградско е поне 0,5литра от разхода надолу и малко по кофти динамика.Предполагам,че се дължи на постоянния излишък на въздух поради това ,че няма кой да ,,съобщи,,на LDA да коригира горивоподаването поради прекъсване на връзката смукателен колектор-LDA. Личен опит.

                      Коментар


                        #12
                        trustworthy написа:
                        Щом искаш да изолираш турбото, най-сигурният начин е да разкачиш въздуховода след дебитомера и този, който влиза в смукателния колектор. Може и само към всмукателния колектор да разкачиш, но ще пуши яко чернилка. Ако кажеш каква е целта на занятието, ще е по-лесно. Да разкачаш управлението на турбината не е от най-свежите идеи, а и няма да ’изолираш’ турбината така
                        Ей това е един от най-сигурните начини да си прецакаш турбото

                        Коментар


                          #13
                          Re: Вакум на турбо

                          chaveto написа:
                          Колеги ако откача вакума който управлява турбото и го запуша дали ще има някакъв проблем. Искам да го откача за да покарам без турбо и да установя нещо. Става въпрос за 2.4 Jtd 103kw
                          Единственото което ще установиш е ,че ако смачкаш колата,то тя ще забие в следстви от МАП който е засекал стойности над допустимите и колата ще влезе в авариен режим до спадане на налягането.Ще останат записани и две грешки и после ще се вкараш в друго приключение и т.н.По-добре сподели какво искаш да установиш,освен ако не смяташ че някой ще ти открадне идеята.

                          Коментар


                            #14
                            Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо, мислех си, че от въпросният вакум се управлява, а някъде си има клапан (бай пас) който разтоварва. Или по точно искам компа да не се намесва в работата на турбото.

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо.......
                              Ами като искаш да си задоволиш любопитството как е без турбо ио откачи от двигателя и дай на късо изпускателния колектор с ауспухната тръба.Но не виждам какво толкова интересно има от това мероприятие.

                              Коментар

                              Working...
                              X