Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсване на пистов ремък, ангренажния на косъм. Причината :?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсване на пистов ремък, ангренажния на косъм. Причината :?

    Здравейте,днес по пътя София - Плевен стана авария, за която майсторите в Плевен ми казаха, че имам голям късмет. След като спрях в страни от пътя, видях пистовия ремък разпилян, навит и т.н. Видя се и навито някакво жило. Не зная какво точно. Попаднах на сервиз Ивеко (така пишеше с големи букви, видя ми се много приличен), откъдето ме информираха, че ангренажния ремък е висял на косъм и слава богу не се е смлял двигателя. Искам да помоля за мнение относно евентуалната причина, защото според моите спомени и разсъждения скъсването се случи след като нещо друго привлече вниманието ми и това на спътника ми. Първо започна през 10-тина секунди да се чуват единични тупуркания. Карах така може би 1 км. в чудене. След това лампата за акумулатора светна за постоянно. Предполагам, че в този момент е било скъсването на ремъка, започна да се чува и свистене. Та чудя се тези тупуркания от какво са били. Случката е от днес по обяд и още не съм разговарял с майсторите нашироко. Само ме успокоиха, че няма меле в двигателя. Ако имате въпроси за доизясняване ще се опитам да отговоря. Благодаря предварително.
    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

    #2
    Според мен някакъв предмет е скъсал пистовия ремък от там се чупи кожуха който пази ангренажния ремък и той също претърпява крах.Друг вариант е разпадащ се пистов ремък който прави поразиите в мнението по-горе.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Как беше при мен - камъче влиза незнайно откъде и се пъха между паразитната ролка и ремъка. Ролката се чупи и се получава остър ръб. Той прокъсва ремъка. За щастие - движа се бавно, и навреме успявам да спра мотора от работа. След посещение на калпав сервиз, после на собственоръчна подмяна на части, а накрая - и читав сервиз, това камъче ми коства почти 800 лева, и не се знае колко нерви....

      Коментар


        #4
        Казаха ми за този кожух. Макар, че не разбрах точно за какво става дума като говорихме по телефона. Но сега ми се изяснява. Чудя се само какъв може да е този предмет ... дали е част от колата. Надявам се, че няма да остане незабелязано това.
        Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Как беше при мен - камъче влиза незнайно откъде и се пъха между паразитната ролка и ремъка. Ролката се чупи и се получава остър ръб. Той прокъсва ремъка. За щастие - движа се бавно, и навреме успявам да спра мотора от работа. След посещение на калпав сервиз, после на собственоръчна подмяна на части, а накрая - и читав сервиз, това камъче ми коства почти 800 лева, и не се знае колко нерви....
          Мдам, това ми се струва смислено и пасва на последователността на събитията. Аз се страхувах да не би някаква повреда друга по колата да не е причина, щото чета за рецидиви с пистовия ремък. Дано да си прав. В събота ще ходя до Плевен да я взема, но по-рано ще имам разговор и ще пиша.
          Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

          Коментар


            #6
            Може би все пак не трябваше да си намеря друга кора под двигателя ... ама като ми се скапа една чисто нова за отрицателно време и реших да постъпя като "98% от всички шофьори" - според един майстор
            Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

            Коментар


              #7
              Ами те конструкторите, затова са я сложили тая кора отдолу. Ама не са предвидили тая кола за родео, визирайки нашите пътища.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                Познато

                Колега и на мен ми го прави 4-5 пъти този проблем,но за щастие карах без музика в колата,чух и спрях.Пистовия ремук беше като нахапан от питбул,само конци навсякъде.Сменях го но караше 200-300 км. и пак същото,докато накрая не смених обтягащата ролка.Капсоловката на пружината се прецакала и ролката стои малко на криво измества ремука в страни и го къса.Конците от ремъка се оплитат,закачат се някъде чупи сее кората на ангренажа и воала клапаните стават на мармалад.моят съвет е нова обтяжна ролка 70лв. и нов ремък(пистов) около 20-30 лв + 30лв. за смяна и нямаш грижи поне при мен така стана.
                Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

                Коментар

                Working...
                X