Здравейте,днес по пътя София - Плевен стана авария, за която майсторите в Плевен ми казаха, че имам голям късмет. След като спрях в страни от пътя, видях пистовия ремък разпилян, навит и т.н. Видя се и навито някакво жило. Не зная какво точно. Попаднах на сервиз Ивеко (така пишеше с големи букви, видя ми се много приличен), откъдето ме информираха, че ангренажния ремък е висял на косъм и слава богу не се е смлял двигателя. Искам да помоля за мнение относно евентуалната причина, защото според моите спомени и разсъждения скъсването се случи след като нещо друго привлече вниманието ми и това на спътника ми. Първо започна през 10-тина секунди да се чуват единични тупуркания. Карах така може би 1 км. в чудене. След това лампата за акумулатора светна за постоянно. Предполагам, че в този момент е било скъсването на ремъка, започна да се чува и свистене. Та чудя се тези тупуркания от какво са били. Случката е от днес по обяд и още не съм разговарял с майсторите нашироко. Само ме успокоиха, че няма меле в двигателя. Ако имате въпроси за доизясняване ще се опитам да отговоря. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсване на пистов ремък, ангренажния на косъм. Причината :?
Collapse
X
-
Според мен някакъв предмет е скъсал пистовия ремък от там се чупи кожуха който пази ангренажния ремък и той също претърпява крах.Друг вариант е разпадащ се пистов ремък който прави поразиите в мнението по-горе.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Как беше при мен - камъче влиза незнайно откъде и се пъха между паразитната ролка и ремъка. Ролката се чупи и се получава остър ръб. Той прокъсва ремъка. За щастие - движа се бавно, и навреме успявам да спра мотора от работа. След посещение на калпав сервиз, после на собственоръчна подмяна на части, а накрая - и читав сервиз, това камъче ми коства почти 800 лева, и не се знае колко нерви....
Коментар
-
ogi28b написа:Как беше при мен - камъче влиза незнайно откъде и се пъха между паразитната ролка и ремъка. Ролката се чупи и се получава остър ръб. Той прокъсва ремъка. За щастие - движа се бавно, и навреме успявам да спра мотора от работа. След посещение на калпав сервиз, после на собственоръчна подмяна на части, а накрая - и читав сервиз, това камъче ми коства почти 800 лева, и не се знае колко нерви....Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Познато
Колега и на мен ми го прави 4-5 пъти този проблем,но за щастие карах без музика в колата,чух и спрях.Пистовия ремук беше като нахапан от питбул,само конци навсякъде.Сменях го но караше 200-300 км. и пак същото,докато накрая не смених обтягащата ролка.Капсоловката на пружината се прецакала и ролката стои малко на криво измества ремука в страни и го къса.Конците от ремъка се оплитат,закачат се някъде чупи сее кората на ангренажа и воала клапаните стават на мармалад.моят съвет е нова обтяжна ролка 70лв. и нов ремък(пистов) около 20-30 лв + 30лв. за смяна и нямаш грижи поне при мен така стана.Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар