Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с браво тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с браво тд100

    зна4и колата придърпва като и подам газ все едно спре да набира за половин оборот и после пак по4не и така прави по4ти винаги и понякога като освободя от скорост оборотомера подскача 1000 1200 1000 1200 и се нормализира ако някои е имал същия проблем нека да каже от какво може да е Не е желателно използването на 4 вместо ч."Модераторски екип на fiat-bg.org"

    #2
    Смуче въздух.Разрови се из форума има написано толкова много,че ти трябва отпуска и суха храна за да изчетеш всичко.Успех!!!

    Коментар


      #3
      k

      мерси колега ще потърся и дано да открия проблема

      Коментар


        #4
        Re: проблем с браво тд100

        daniv написа:
        зна4и колата придърпва като и подам газ все едно спре да набира за половин оборот и после пак по4не и така прави по4ти винаги и понякога като освободя от скорост оборотомера подскача 1000 1200 1000 1200 и се нормализира ако някои е имал същия проблем нека да каже от какво може да е Не е желателно използването на 4 вместо ч."Модераторски екип на fiat-bg.org"
        Ако не е въздух може да е от изпускателната система - примерно задръстен катализатор
        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

        Коментар


          #5
          Или неправилно регулирани обороти на празен ход. Като след регулиране на обороти, се прави и регулиране на свободния ход на вилката на ацелератора на помпата с кслибър 2мм или свредло, поставени межу петата и задвижващия лост със жилото за газта. Ако това разтояние е по голямо, се получава същия ефект.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Колеги днес направих снимка та маркуча който влиза в турбото като тампон и е скъсан от долната час какво може да доведе като е скъсано?Възможно ли е заради това да предърпва на висока предавка над 2500об? ето и снимки http://www.snimka.bg/album.php?album...4&pid=13447272

            Коментар


              #7
              Това не е ли маркуча между въздушния филтър и турбото ? Снимай и малко по-отдалеч, да се ориентираме какво точно си снимал, щото то не е само един маркуч дето прилича на тоя от снимката.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                това е маркуча дето излиза от турбото и влиза в колектора... така си мисля аз докато го смениш го почисти и го облепи хубаво с изолирбанд
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  Не това е маркуча кои идва от въздушния филтър и влиза в турбото...една ли ще стане с изолирбан налягането е голямо...

                  Коментар


                    #10
                    През този маркуч, турбото засмукаваа пречистен въздух, от въздушния филтър. Налягането в него е отрицателно, т.е. вакуум. Моят съвет : или го сменяй веднага, или навий на сцепените места каучукова лента, за високоволтова изолация, известна още като "Бишоп" - това е марка ел материали. Има я по магазините за електромтериали и струва около 7 - 8 лв. Ако караш със спукан маркуч, ще си ошлайфаш трбото и цилиндрите... и сегментите и клапаните за отрицателно време и после ще има да се вайкаш ... В този маркуч не трябва да влиза прах !!!
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      колеги нормално ли е когато е запалена колата така наречената круша да е засмукана,вакумирана

                      Коментар


                        #12
                        daniv написа:
                        колеги нормално ли е когато е запалена колата така наречената круша да е засмукана,вакумирана
                        Не, имаш въздух.

                        Коментар


                          #13
                          а как може да се изкара този въздух

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            daniv написа:
                            колеги нормално ли е когато е запалена колата така наречената круша да е засмукана,вакумирана
                            Не, имаш въздух.
                            По-скоро му е запушена сондата в резервоара.Онази малката цедчица и има недостиг на гориво.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Не знам как е при ТД100, но ако сцепения въздуховод е след дебитомера и засмуче от там въздух ..... язък, че има дебитомер.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X