Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак проблем с фиата ;(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак проблем с фиата ;(

    Здравейте колеги.Проблема е следния: днес след работа като тръгнах да паля колата, запали чак от 3тия път и лампата за подгряването мигаше около половин минута(колата беше студена, след като загря си палеше от раз но лампата пак мига).От изчетото в този форум, предполагам че е подгревна свещ.Колата ми е Браво тд100.При 1 изгоряла свещ трябва ли да мига индикатора, защото аз си мисля че са изгорели 2(от около 1 месец колата ми студена палеше мааалко по-бавно от преди).Преди да тръгна да ги сменям къде в Габрово или Търново мога да отида на читава диагностика, че имам съмнения за дебиЛомера и датчиците на термостата И последният въпрос : мога ли да си ги сменя сам тея свещи без да оплескам нещо Поздрави!
    Тря'а напиша нещо тука, нали

    #2
    При Jtd-то мигането показва една или повече изгорели свещи, при мен също мига след палене и днес ги проверих и се оказа, че и 5-те са изгорели Смяната не е трудна, кофти е ако е хванала нагар някоя от свещите и не иска да излезе.

    Коментар


      #3
      Зада ги смениш ти трябват инстроменти,желание и въображение.Съвет-достатъчно е кофти и за това ги смени и четирите!Успех!!!

      Коментар


        #4
        Инструменти-в гаража пълно желание и въображение има, пък ако нещо не стане като хората ще ми я дооправите на Люляците и готово :D :D :D пък аз вместо нафта ше сипя догоре ракия да има и т’фа е Сериозно сега, нали няма проблем да си я карам така 10тина дена?
        Тря'а напиша нещо тука, нали

        Коментар


          #5
          Внимавай да не скъсаш някоя свещ, че от ухилено състояние ще минеш в тъжно
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Не мисля че е толкова трудна смяната на свещи. Продават едни магнити закрепени на телескоп които са много полезни в случая. Развиват се гайките на кабелите като се оставя един оборот и после се доразвиа с магнита. След това и свеща се вади по подобен начин. Монтажа е като свеща се задържа за вложката на гидорето с изолационна лента. Вкарвате свеща във вложката и намотавате повече около вложката и удължителя и по малко върху свеща, за да може после като я подведете в резбата да издърпате и да се освободи от свеща, а не от вложката или удължителя. Гениално Уотсън! Гадното е ако свеща е с нагоряла резба и не може да се развие но с повече внимание и с бутилка WD40 става и без да се стигне до сваляне на глава. Само да имате здрави нерви и голямо търпение. Аз бих компенсирал с бутилка бира на свещ.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Свещите на тд100 са буквално завряни на мама му в гЪ.а, особенно 3та от ляво на дясно, намира се под "черната кутия" :D .В понеделник 1во ще мина 1 диагностика, да проверя и съмненията ми относно дебитомера, като ще ровичкам, поне да оправя всичко Между другото фиата днес сутринта си запали културно без да ме ядосва, ама лампата пак си мигаше :D
              Тря'а напиша нещо тука, нали

              Коментар


                #8
                Предлагам ти да идеш на сервиза до "колелото"..Мисля,че "Елпром" се казваше.Там ходих да сменят мойте..
                Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                Коментар


                  #9
                  30 лв за труд и си пей сърце защо ще се мъчиш
                  "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                  ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                  Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                  Коментар


                    #10
                    i4kin написа:
                    Предлагам ти да идеш на сервиза до "колелото"..Мисля,че "Елпром" се казваше.Там ходих да сменят мойте..
                    Ами аз ходих на 1 сервиз до колелото да ми сменят жилото на съединителя...Е повече там няма да ида, и тема за жилото бях пуснал тука
                    Тря'а напиша нещо тука, нали

                    Коментар


                      #11
                      tyson написа:
                      30 лв за труд и си пей сърце защо ще се мъчиш
                      Еми колега имам желание аз да си ги сменя.Изглежда лесно "Развиваш-завиваш".Защо трябва да давам пари на някви, дето знам ли ги какво ще направят...просто вече вяра нямам на сервизи.Където и да си оставя колата я вземам по-зле
                      Тря'а напиша нещо тука, нали

                      Коментар


                        #12
                        Много внимавай с развиването, че ако се скъса някоя свещ в лавата ( случва се и на майстори ), ще си отвориш голяма рана на гъ... По-добре бягай на сервиз, че ако сгафят, ще си поемат разходите по допълните дейности. Аз в Русе три дена обикалях докато си намеря кой да ми ги смени, и всеки казваше "Търси някой който не е сменял на ТД100" В Гого-мото ги смениха, ама пишманясаха тотално. Незнам следващия път като се наложи, дали ще се хванат.PS: УСПЕХ !!! :D
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Смених ги свещите !!! Двама комшии ми помагаха, 6 часа работа :D Конструкторите на Ф И А Т го отнесоха на псувни до 9-то коляно.Както и да е, проблема НЕ беше в свещите....Като смених 2рата свещ и ги проверявам на акумулатора дали загряват, и като видях че и 2ра е добре се усъмних как тей неще да пали...пуснах 1 кабел от + към свещите, държах го 5 сек....и чудо-колата запали от раз :D След това потърсих релето и какво да видя там-1 жица прегоряла.Направихме я, сменихме останалите 2 свещи... Иииии сега имам 4 изправни свещи Иначе е много неудобно за работа, трябва да си някакъв мазохист с изключително хладнокръвие.Важното е, че не дадох пари за майстори, а си оправих проблема сам с малко помощ.И се научих при проблем да не се хващам в най-очевидната причина Поздрави!
                          Тря'а напиша нещо тука, нали

                          Коментар


                            #14
                            GbGzTeaM написа:
                            И се научих при проблем да не се хващам в най-очевидната причина Поздрави!
                            Тъй, тъй, да си дойдем на думата.Първо се мери с мултицет или поне пробна лампа и тогава се сменя. Достатъчно много и гаден е труда.На пунтото свеща на 4ти цилиндър е така завряна че не може да се изключи буксата й - да не говорин да се бръкне до нея изобщо.Познайте - има 2 варианта - или да се свали помпата , или да се свали въздушния колектор и капака на клапаните - сам си избери.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              А, на моята 3та и 4та свещ от ляво на дясно (особенно 3та!!!) са много трудни :D ама с 3 гъвкави части на гидорията, около половин час блъскане и яко псуване става става Между другото свещите някви много добри BERU
                              Тря'а напиша нещо тука, нали

                              Коментар

                              Working...
                              X