Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем stilo 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем stilo 1.9 jtd

    здравеите колеги! От няколко дни станах собственик на stilo 1.9 jtd и имам проблем. след 3000 оборота ми забива на всички скорости,ако някои има представа какво може да е моля да ми помогне. благодаря ви!

    #2
    Свети ли нещо на таблото, компютъра дава ли ти някаква грешка? Може да е турбо, датчици...
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Можеш ли да уточниш какво точно означава да забие - спира двигателя ли, в движение прави ли го, винаги ли го прави, точно на 3000 оборота ли? Свети ли "инжекцията" на таблото? При всички положения е нужна диагностика.Ако както си караш и гасне в движение - може да е датчик на коляновия вал. Иначе не съм специалист, но останалите ще ти дадат повече информация ако опишеш по-подробно...
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #4
        А как ускорява до 3000 об.-нормално или много бавно Откачи буксата на дебитомера и завърти едно кръгче-колата от подписа имаше същата болежка и излезе дебитомер.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #5
          След 3000 оборота колата глъхне, все едно изключва турбото - прави го на всички предавки. На таблото нищо не свети.

          Коментар


            #6
            Аз залагам на дебитомер.Моята умря така,като направих глупостта да го накисна в спирт.Както каза колегата по-горе,откачи буксата на дебитомера и направи едно пробно кръгче.Няма да дърпа,както трябва,но ще е по-добре,отколкото сега.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              #7
              99% е дебитомера Защо целия ли го накисна в спирт, аз накисвам само сензорите и нямам проблем

              Коментар


                #8
                Не целия,само сензорите.Същата процедура направих и с дебитомера на Бравото,но там всичко беше наред.Може на този да му е дошло времето.
                Octavia RS
                Evo 10-служебната играчка.

                Коментар


                  #9
                  Аз пък залагам на друго,но нека колегата каже какви грешки има записани на диагностиката и тогава ще коментираме.За съжаление ще трябва да се разделиш с едни пари за диагностика и на всяка цена искай разпечатка от грешките.Успех!!!

                  Коментар


                    #10
                    EGR-залагам на 90%
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      За сега изключва тази ветоятност ЕГР.Все пак говорим за обороти на 3000.

                      Коментар


                        #12
                        значи след като откачих дебитомера колата полудя,но сега малко повече пуши.може ли някои да ми каже от каде може да се вземе и колко струва и ако можете да ме орентирате каде да отида за диагностика

                        Коментар


                          #13
                          В Александър Ауто има Бош за около 260лв.Аз взех Хофер за 190лв,но нямах избор.По-добре Бош. Като го смениш,колата ще тръгне още и ще спре да пуши.Препоръчително, да не кажа задължително, е да смениш и въздушния филтър.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            #14
                            благодаря ти колега,а за филтара съм го сменил

                            Коментар


                              #15
                              Някои спомена че на 4ти километър си бил купил дебитомер за 120 лв Не знам колко е вярно, но провери и там.

                              Коментар

                              Working...
                              X