Здравейте колегиДа споделя и моя проблем. Значи колицата е Фиат Браво ТД100.Доста е тромава до 2500-2600 оборота, след което решева да върви и то сериозно и така до ограничител. Сравнявам я с Маренгото което си е Мареа Комби.Да спомена и направените досега неща:- Ремонтирана е ГНП регулирана и със сменена клапа за налягането от турбото- Ремонтирана турбина - подменени турбини, ос и втулка- изолиран ЕЖР клапан с клингиритова гарнитура и затапен вакуум.Разхода градско в София е около 6,5-7, което е супер, проблема е, че за да изпревариш трябва предавка надолу и обороти около 3000.Другото неудобство е сега, лятото, с климатик е още по-мудно от преди и така до 2500 обороталЩе съм благодарен на някакви идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото се усеща след 2800 оборота
Collapse
X
-
Оставете ги тия дебитомери на мира,това е ТД100.По-скоро проблема е в самата ГНП и то в началото на действието на сменената клапа за налягането на турбото.Тази клапа има опция за настройване,за съжаление на място на колата не може да се пипа.Трябва да е на стенд и малко да си поиграе човек с нея Успех!!!
Коментар
-
Освен по-горното, турбото къде е правено? В качествен сервиз или от някой майстор в не толкова претенциозен гараж! Защото след смяна на посочените детайли на турбината, се изисква и баланс. А баланс за турбини, имат малко сервизи в БГ. Аз знам за един в София и един във Варна. Иначе ако не е правен баланс, то се очаква и голям лаг като в случая, а по късно увеличен шум и не дай си -летящи турбинни колела и оси!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Аз също си мислех върху 2 неща:1. Проблем в клапана на помпата - както казва и колегата Специалиста, късно задействане2. Проблем в турбото - по-късен момент на компресиранеИнтересното е, че и в двата сервиза твърдят че всичко е наредлТурбината е правена при Митко Турбото - до ТЕЦ София, а Помпата при Трайчо Дизела в Орландовци. И двамата са правили други мой коли и съм доволен от тях.Най-много да си я карам така, ако не се установи проблема, малко хора могат да се похвалят с разход 6/100 в София. :D , нали!ex Fiat Bravo TD 100 SX
ex Fiat Marea TD 125 ELX
Fiat Marengo TD 100
Lancia Zeta 2.0 JTD
Коментар
-
Според мен тези специалисти са се престарали с регулирането на помпата... Това че турбото се усеща след 2800 оборота и че преди това ускорява много трудно значи:1. Прекалено са намалили максималното гориво на помпата. Това се оправя лесно - отваря се черната пластмасова капачка която се намира близо до авансатора (достатъчно е голяма и няма как да не я забележиш), бърка се със шестограм (4мм май беше) и се завърта четвърт до половин оборот по посока на часовниковата стрелка (в твоят случай може да е и повече от половин оборот). При интерес мога да ти намеря снимка и повече подробности. Операцията е много лесна ... не повече от 5-10 минути. 2. Регулировката на клапана за турбото на помпата както каза specialista... Но това не може да се промени без да се сваля помпата...Мога да ти препоръчам да пробваш първо вдигнеш максималното гориво.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар