Здравейте, Имам същия проблем както на Airfan. Според мен скърцането ми не е от ремъка или от лагера на шайбата на климатика. Като включа компресора, скърцането си остава.юДнес забелязах че при ускорение или поддържане на равномерна скорост, скърцането изчезва.Като отпусна леко педала на газта, без да падат оборотите почти, скърцането се появява.Мисля си, че е от шайбата на генератора, защото доколкото знам е "фрилайф" или нещо такова.Тоест при въртене е зацепена, а при намаляване на оборотите на двигателя генератора остава да се върти свободно. Нещо както на велосипедите механизма със свободен венец.Някой може ли да го подтвърди това ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
vgeorgiev написа:Здравейте, Имам същия проблем както на Airfan. Според мен скърцането ми не е от ремъка или от лагера на шайбата на климатика. Като включа компресора, скърцането си остава.юДнес забелязах че при ускорение или поддържане на равномерна скорост, скърцането изчезва.Като отпусна леко педала на газта, без да падат оборотите почти, скърцането се появява.Мисля си, че е от шайбата на генератора, защото доколкото знам е "фрилайф" или нещо такова.Тоест при въртене е зацепена, а при намаляване на оборотите на двигателя генератора остава да се върти свободно. Нещо както на велосипедите механизма със свободен венец.Някой може ли да го подтвърди това ?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
vgeorgiev написа:Здравейте, Имам същия проблем както на Airfan. Според мен скърцането ми не е от ремъка или от лагера на шайбата на климатика. Като включа компресора, скърцането си остава.юДнес забелязах че при ускорение или поддържане на равномерна скорост, скърцането изчезва.Като отпусна леко педала на газта, без да падат оборотите почти, скърцането се появява.Мисля си, че е от шайбата на генератора, защото доколкото знам е "фрилайф" или нещо такова.Тоест при въртене е зацепена, а при намаляване на оборотите на двигателя генератора остава да се върти свободно. Нещо както на велосипедите механизма със свободен венец.Някой може ли да го подтвърди това ?
Коментар
-
vgeorgiev написа:Може ли да се смени лагера на компресора без да се сваля самия той ?Също така искам да погледна и соленоида, който зацепва съединителе на компресора.
Коментар
-
Airfan написа:vgeorgiev написа:Може ли да се смени лагера на компресора без да се сваля самия той ?Също така искам да погледна и соленоида, който зацепва съединителе на компресора.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Airfan написа:vgeorgiev написа:Може ли да се смени лагера на компресора без да се сваля самия той ?Също така искам да погледна и соленоида, който зацепва съединителе на компресора.
Коментар
-
В моя случай шайбата излезе много лесно. Бях в сервиза на моя приятел. Колата беше на повдигач и се работеше отдолу. Трябва да се "застопори" шайбата при развиване на упорната гайка и от там е лесно. Ще ви трябват и зегер клещи при изваждането на шайбата с лагера. Ще ви трябва и преса за избиването/набиване на лагера от/към самата шайба. За ЖТД 100 лагера е с размери: 52х35х20 купих го японско на NACHI за 36 лева. Поне при мен лесно излезе. При набиването на лагера с преса трябва да сте сигурни, че лагера е легнал добре в леглото си. Впрочем при монтажа на шайбата с новия лагер към компресора ще си покаже. Зегера трудно ще влезе в канала си, ако шайбата или лагера не са "прибрани" достатъчно.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:В моя случай шайбата излезе много лесно. Бях в сервиза на моя приятел. Колата беше на повдигач и се работеше отдолу. Трябва да се "застопори" шайбата при развиване на упорната гайка и от там е лесно. Ще ви трябват и зегер клещи при изваждането на шайбата с лагера. Ще ви трябва и преса за избиването/набиване на лагера от/към самата шайба. За ЖТД 100 лагера е с размери: 52х35х20 купих го японско на NACHI за 36 лева. Поне при мен лесно излезе. При набиването на лагера с преса трябва да сте сигурни, че лагера е легнал добре в леглото си. Впрочем при монтажа на шайбата с новия лагер към компресора ще си покаже. Зегера трудно ще влезе в канала си, ако шайбата или лагера не са "прибрани" достатъчно.
Коментар
-
И аз да се оплача имам леко пищтене от пистовия ремък. които не смених понеже ми се видя че има хляб в него. пишенето се появява когато колата затопли и само на малки обороти когато подам леко гас се оправя. но мисля че не е от шаибата на климатика понеже когато го пусна не исчезва. За сега ще сменя ремъкаи ще намажа ролките ако може. да видим какво ще стане.FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Коментар
-
Опитаи леко да и извадиш капсоловкат и тогажа си я гресираи нормално но не с прекалено много грес защото тогава пак има проблем. Аз така сам правил на другата ни кола Lancia Kappa само че там ролките са с една скобичка която държи капсуловката и е лесно, незнам тези как са. Ако някои успее да каже дали става. Ще пробвам ама незнам кога и ще кажа какжо е станало.FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"
Коментар
-
bobis написа:Скърцанета идва от вибрациите на обтегача.Сложете малко по дълъг/3-5мм./ пистов ремък и ще изчезнат.А голямото търсене и чудене ще приключи.Успех на всички.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар