ntodorov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
-
Колеги при мен обтяжната ролка с пружината има луфт, но не шуми. Обтяжната ролка която се натяга на ръка има шум и луфт, паразитната само е добра. Компресора има шум+луфт. Демпферната шайба е добра, алтернатор и хидравлична помпа също са добри от страна на луфтове и шумове, ремъка е нов на Фленор или Гейтс, не помня какъв купих, но и със старият положението си беше същото. Вие преценете колко съм изряден от страна на ролки и шайби. Въпросното скърцане както казах се получава когато обтяжната ролка с пружината е в почти крайно положение. С ролката която се натяга на ръка аз си обяснявам, че трябва да се постави ролката с пружината в средата на хода си и тогава ремъка е опънат нормално. По същият начин се опъва и ангренажа при мен, ролката с пружината трябва да е по средата на хода си. Не е ли опънат достатъчно ремъка скърца, това е диагнозата при мен.
Коментар
-
Точно това ми е мисълта, че при много неща които не са изрядни няма скърцане. Има го ако ремъка не е опънат достатъчно. Ако замените паразитната ролка с обтяжна http://axm-auto.com/image_display.ph...786_cr1471.jpg (ако го позволява) и опитате да регулирате дали няма да се получи.
Коментар
-
chaveto написа:Точно това ми е мисълта, че при много неща които не са изрядни няма скърцане. Има го ако ремъка не е опънат достатъчно. Ако замените паразитната ролка с обтяжна http://axm-auto.com/image_display.ph...786_cr1471.jpg (ако го позволява) и опитате да регулирате дали няма да се получи.
Коментар
-
Наистина много трудно се локализират шумовете. Трябваше да подменим почти всичко за да утихнат нещата и ако сега някой ме пита от какво са ми били шумовете не мога да бъда категоричен, но... Що се касае за лагера на компресора - той си беше "придобил" голяма аксиална хлабина, която явно е оказвала впоследствие негативно влияние върху ремъка и контактните му повърхности в областта на компресорната шайба. Чаткането ми беше със сигурност от този лагер. В Бургас трудно намерих лагера, иначе с поръчка ( не, че нямаше китайски за по 9-10 лв).Навсякъде ми предлагаха 52х35х22, но не и "истинския" 52х35х20.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
При мене виновника май е шайбата на генератора,като завъртя ротора бързо се вижда че шайбата играе(бие).Като я проверя за луфт няма такъв.Отидох до магазина на AXM в Бургас но не успяхме да намерим номера на шайбата в каталога им.Колата е от подписа,номера на генератора според ЕПЕР е 46774430,но немога да видя,частите на генератора в ЕПЕР.Според един руски каталог номера е 9949129 но не мога никаде да намеря размерите на шаибата с този номер а и в магазина нямаха такава.VIN-на е zfa17800004062672.Ако може някой да помогне благодаря предварително.Fiat Palio Weekend JTD80
Коментар
-
milko05 написа:При мене виновника май е шайбата на генератора,като завъртя ротора бързо се вижда че шайбата играе(бие).Като я проверя за луфт няма такъв.Отидох до магазина на AXM в Бургас но не успяхме да намерим номера на шайбата в каталога им.Колата е от подписа,номера на генератора според ЕПЕР е 46774430,но немога да видя,частите на генератора в ЕПЕР.Според един руски каталог номера е 9949129 но не мога никаде да намеря размерите на шаибата с този номер а и в магазина нямаха такава.VIN-на е zfa17800004062672.Ако може някой да помогне благодаря предварително.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
milko05 написа:Ако сваля генератора,докато намерят шайба може да минат седмици а това означава да съм без кола.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
milko05 написа:Колега ntodorov тъй като габаритите на двигателите са еднакви а моя двигателен отсек е по-малък при мене е още по-трудно.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар