Бас ловя, че има и други сподобен шум ама не са видели темата да се оплачат Хем ми става кофти, че не е решен проблема защото и аз го имам хем си трая да получа някакво посветление към кое точно да се насоча!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Бас ловя, че има и други сподобен шум ама не са видели темата да се оплачат Хем ми става кофти, че не е решен проблема защото и аз го имам хем си трая да получа някакво посветление към кое точно да се насоча!
Този шум и аз го имам,но го чувам и в други марки леки автомобили и затова не му обръщам внимание -скърца докато е студен двигателя,после изчезва.Хубавото е,че от вътре не се чува.Ще сменям консумативите когато им дойде срока-а иначе си е жив тормоз.Колата ми е марея уикенд ТД-100.
Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Ремъка е или разтеглен или изкривен,смени го и ще се оправи!Аз разтеглих нов ремък при блокиране на хидравличната помпа и се появи същият шум,сложих стария ремък и всичко утихна!
При мен причината за "щуреца" се оказа обтяжната ролка, която бе тръгнала да се разтваря в средата /преди две години/.Сега след 60 хил. км и преминаване през дълбока вода преди 2 седмици отново се появи само при студен двигател но не съм я гледал още.
Такааа, дойде време и аз да пиша. В събота се случи така, че облях зоната на ремъците стабилно с вода, като гарантирано и ангренажа се намокри добре, в резултат - днес щурецът се пробуди. Предните дни съвсем леко и едва забележимо, но днес доволно силно. Ще поизчакам и ако се проявява всеки път при палене, в неделя сутринта ще свалям пистовия ремък и ще паля, за да видим дали ще скърца. Все повече започвам да си мисля, че проблемът ще излезе в ангренажния привод. Въпреки че мокря пистовия ремък, вероятно той разхвърля вода и върху ангренажния някак си или и аз незнам вече....
При мен намаля до почти минимум след като смених ремъка и оптяжна ролка. Минах 1000км и оставих колата за 4 дена, като тръгвах обаче, се разскърця яко, и скърца първите 500 метра. След това - утихна пак. Това ме наведе до мисълта, че скърцането е от ролка, чиито лагер не е ок.Затова, и понеже не съм сменял двете ролки, ги взех и ще ги сменя. Има и едно биене, което е леко, и може да е от ролките, а според майстора, е от демферната ролка, голямата.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
При мен остана лагер на климатика... ама надали е от там... ще видим.
А, трябваше с това да започнеш! Не свири самият лагер, а просто е разбит и шайбата леко "бие" - допри нещо твърдо до шайбата, намазано с грес(аз го правя с пръст, но не бих изложил друг човек на риск със "съветите си"), докато се върти..... и ще се увериш!Има и лагер на самата ос, той също може да е заминал, от там дори може да идва по-голямо отклонение.Един колега вече е "утрепал щуреца", до колкото разбирам!Абе, трябва да се проверят всички шайби да ли "бият", т’ва е!От къде го знам?!?Ако знаете, колко ме е ЯЛ един преден лагер, нЕма такава глупост. Имах една спортна Тойота и при спиране от висока скорост - вибрира, направо ме съсипва! Никакви признаци, никакво виене, караш с 200 - никакъв проблем, ей на спиране - УЖАС!Смених всичко по окачването, спирачни дискове - спортни, апарати специални, накладки специални, поупокои се малко и ПАК....ей т’ва не е спортна кола, ако не спира екстремно....и накрая, седнах, позамислих се ииии то остана главина, нЕма к’во! Грабнах инструментите, разглобих иииии със страшен кеф употребих ЧУКА - най-великият инструмент. Сложих нов лагер - Ферари Бате - Тестароса, нЕма такова спиране!Не се справих, защото ме подвеждаше, макар и малкото подобрение, при смяната на всеки детайл.....та и тук вероятно става така, смениш нещо - поутихне и после пак!УСПЕХ
Ако беше лагер на климатика, не би ли следвало скърцането да спира, когато пусна климатика, защото вече не се върти този лагер, а лагерите на самия компресор?
Ако беше лагер на климатика, не би ли следвало скърцането да спира, когато пусна климатика, защото вече не се върти този лагер, а лагерите на самия компресор?
Да де - лагера на оста! Ако на пуснат климатик скърца т.е лагера на шайбата не се върти, то остава лагера на оста на компресора, а той е много натоврен, защото е по-далеч от точката на прилагане на усилието. Както ти писах, провери внимателно, има ли, макар и малка вибрация в самата ролка, усеща се.Абе на тези километри, компресора си е за консумативи, сигурен съм, че не държи 2 години 8 атмосфери в себе си! Кога си го мерил за последно!Лошото е, че са към 300 кинта за т’ва начинание!
Ако беше лагер на климатика, не би ли следвало скърцането да спира, когато пусна климатика, защото вече не се върти този лагер, а лагерите на самия компресор?
Да де - лагера на оста! Ако на пуснат климатик скърца т.е лагера на шайбата не се върти, то остава лагера на оста на компресора, а той е много натоврен, защото е по-далеч от точката на прилагане на усилието. Както ти писах, провери внимателно, има ли, макар и малка вибрация в самата ролка, усеща се.Абе на тези километри, компресора си е за консумативи, сигурен съм, че не държи 2 години 8 атмосфери в себе си! Кога си го мерил за последно!Лошото е, че са към 300 кинта за т’ва начинание!
Така, значи когато скърца, скърца и със включен и с изключен климатик. Преди около 2-3 месеца ми допълниха съвсеееем мъничко фреон (20 лв), ама колко налягане прави - незнам. Леко биене има в шайбата и е видимо с просто око - виж клиповете по-назад.
Така, значи когато скърца, скърца и със включен и с изключен климатик. Преди около 2-3 месеца ми допълниха съвсеееем мъничко фреон (20 лв), ама колко налягане прави - незнам. Леко биене има в шайбата и е видимо с просто око - виж клиповете по-назад.
Аз съм кьорав програмист - къде виждам, къде НЕ....що мислиш Widows-а не мое се съвземе толкова години от бъгове...все нещо се изпуска!Щом си я видял, че ВИДИМО бие, защо сменява толкова други неща?!?! Каналите са тесни и при биенето опират в ремъчните канали и СВИРЯТ.....к’во толкова има?!?Ииии 20лв - НЕ Е МАЛКО фреон! Това си е над половината фреон! Зависи, за какво си дал 20лв, за диагностика и фреон или САМО за фреон!Тези компресори са японски и държат известен брой години и се скапват, ОСОБЕНО ако не се птълнят с масло - повече от 2 години, а после и ВСЯКА година!Тааа в гореща Италия, знаем колко се поддържат колите.....и много рядко идва нещо с читав компресор, моят също издъхва, изстудява, работи, държи фреон....но си е за рециклиране вече....до година ще му мисля, това лято геройски държа!УСПЕХ
Колега и при мен скърца. Колеги на заграденото място при мен сякаш липсва нещо... все едно е изваден жак или нещо от рода - стърчи медна пластинка.... при вас как е ...
Прикачени файлове
I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Така, значи когато скърца, скърца и със включен и с изключен климатик. Преди около 2-3 месеца ми допълниха съвсеееем мъничко фреон (20 лв), ама колко налягане прави - незнам. Леко биене има в шайбата и е видимо с просто око - виж клиповете по-назад.
Аз съм кьорав програмист - къде виждам, къде НЕ....що мислиш Widows-а не мое се съвземе толкова години от бъгове...все нещо се изпуска!Щом си я видял, че ВИДИМО бие, защо сменява толкова други неща?!?! Каналите са тесни и при биенето опират в ремъчните канали и СВИРЯТ.....к’во толкова има?!?Ииии 20лв - НЕ Е МАЛКО фреон! Това си е над половината фреон! Зависи, за какво си дал 20лв, за диагностика и фреон или САМО за фреон!Тези компресори са японски и държат известен брой години и се скапват, ОСОБЕНО ако не се птълнят с масло - повече от 2 години, а после и ВСЯКА година!Тааа в гореща Италия, знаем колко се поддържат колите.....и много рядко идва нещо с читав компресор, моят също издъхва, изстудява, работи, държи фреон....но си е за рециклиране вече....до година ще му мисля, това лято геройски държа!УСПЕХ
Ами ще го сменя, но ще изчакам да се разскърца за постоянно отново, защото днес пак спря да скърца. Платих 20 лв за всичко, преди дозарядката си охлаждаше, след дозарядката малко по-студено започна да духа. Разлика не повече от 20%. Освен това дозареждане, никога не се е налагало да го пипам, но сигурно ще му сервизирам маслото на пролет, тъй като сега няма да го ползвам до пролетта.@cls618 - утре ще ти снимам при мен как е.
Точно там няма ли няква букса?!До Airfan: точно сега му е времето да се ползва...при включвнето му всякакъв опит за изпотяване на стъклата отвътре е обречен! А и по принцип доколкото знам трябва да се пуска на 10-12 дена.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Точно там няма ли няква букса?!До Airfan: точно сега му е времето да се ползва...при включвнето му всякакъв опит за изпотяване на стъклата отвътре е обречен! А и по принцип доколкото знам трябва да се пуска на 10-12 дена.
Има букса - да. А на мен стъкла от зимата не са се потили бре!
Коментар