Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Airfan написа:
    При мен щурец няма, но и дъждове няма. Развитие ще има като се позахлади и стане по-влажно. Ти един клип не можеш ли да направиш да чуем и видим?
    Същото е като при теб от първия клип от първия ти пост - няма никаква разлика !
    `98 FIAT Bravo 1.9 JTD

    Коментар


      sevenfifty написа:
      Airfan написа:
      При мен щурец няма, но и дъждове няма. Развитие ще има като се позахлади и стане по-влажно. Ти един клип не можеш ли да направиш да чуем и видим?
      Същото е като при теб от първия клип от първия ти пост - няма никаква разлика !
      При мен остана лагер на климатика... ама надали е от там... ще видим.

      Коментар


        Airfan написа:
        sevenfifty написа:
        Airfan написа:
        При мен щурец няма, но и дъждове няма. Развитие ще има като се позахлади и стане по-влажно. Ти един клип не можеш ли да направиш да чуем и видим?
        Същото е като при теб от първия клип от първия ти пост - няма никаква разлика !
        При мен остана лагер на климатика... ама надали е от там... ще видим.
        Сега като се замисля при мен песента на "щуреца" се чува най-ясно и отчетливо, като се наведеш над двигателя от страната на десния калник най-отляво , там където ремъците са най-близко до купето, а не до предницата на колата.Там мисля долу се намира генератора, но не съм сигурен
        `98 FIAT Bravo 1.9 JTD

        Коментар


          Абе както по-напред писах - при мен си се оказа точно алтернатор/генератор/динамо Както искаш го наричай.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
            `98 FIAT Bravo 1.9 JTD

            Коментар


              sevenfifty написа:
              Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
              Сутринта направих тест с плюнка спира моментално, но след няколко секунди пак почва. За сега според разни мастери било от шайбата на алтернатора.
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                TIP написа:
                sevenfifty написа:
                Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
                Сутринта направих тест с плюнка спира моментално, но след няколко секунди пак почва. За сега според разни мастери било от шайбата на алтернатора.
                Аз минах по тоя път и пак скърца... та не разчитай особено.

                Коментар


                  Разскърца се да го е.а.Видя малко влага и айде кръц ,кръц.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    Tornado написа:
                    Разскърца се да го е.а.Видя малко влага и айде кръц ,кръц.
                    Моята за сега кротува, хем бая си вална в последните дни.

                    Коментар


                      Хайде и аз да съм от скърцащите. Преди 2 месеца за сефте чух едно прискърцване в Банско ( много дъжд и влага ни спохождаше ). Но това се чу 1-2 пъти при сутрешното ми припалване. Сега преди 2 дена ни удави в Бургас и от два дена на сутрешното палене се чува щуреца за около 10-20 секунди и толкова.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        Според мен всичко идва от динамото, но колеги казаха че не е то....незнам вече и при мен е за 20 тина секунди...
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                        Коментар


                          cokata_23 написа:
                          Според мен всичко идва от динамото, но колеги казаха че не е то....незнам вече и при мен е за 20 тина секунди...
                          Ами може в ЕКУ така да е зададено :D ...Абе, я да си караме така - музика на макс, а то ще се чуй.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            Странно но в тия дъждовни дни веднъж щуреца се чу за кратко, после ни следа от него.Днес обаче леко се затопли и пак посвири за кратко.А в най-големите жеги го няма.Появява се при някаква средна температура и влажност на въздуха п.с.Тъкмо си виках"удави се да го ева" обаче тц
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              За "скърцане" на ремъка.

                              Здравейте колеги !Пиша за първи път във форума, но следя и чета с интерес темите. Аз имах същият проблем с поскърцването на пистовият ремък. Колата ми е Мареа Уикенд ЖТД 105. бях се насочил към подмяна на ремъка и евнтуално ролки, но вчера след сваляне на ремъка и преглед, се показа друг проблем. Беше блокирала шайбата на алтернатора. След смяна на въпросната шайба /на място, без да се сваля генератора/ поскърцването изчезна. В сервиза ме увериха че проблема е идвал от там, а за да се избегнат бъдеши проблеми с тази шайба е желателно да и бъде поставена и пластмасовата тапа предпазител, която защитава лагера от навлизането на прах и намокряне, въпреки че е капсулован. при мен тази тапа липсваше, а лагера беше ръждясал и напълно блокирал. Дано съм бил полезен.Успех на всички !

                              Коментар


                                Re: За "скърцане" на ремъка.

                                nikolaj tihov написа:
                                Здравейте колеги !Пиша за първи път във форума, но следя и чета с интерес темите. Аз имах същият проблем с поскърцването на пистовият ремък. Колата ми е Мареа Уикенд ЖТД 105. бях се насочил към подмяна на ремъка и евнтуално ролки, но вчера след сваляне на ремъка и преглед, се показа друг проблем. Беше блокирала шайбата на алтернатора. След смяна на въпросната шайба /на място, без да се сваля генератора/ поскърцването изчезна. В сервиза ме увериха че проблема е идвал от там, а за да се избегнат бъдеши проблеми с тази шайба е желателно да и бъде поставена и пластмасовата тапа предпазител, която защитава лагера от навлизането на прах и намокряне, въпреки че е капсулован. при мен тази тапа липсваше, а лагера беше ръждясал и напълно блокирал. Дано съм бил полезен.Успех на всички !
                                Благодаря ти за отговора! За съжаление аз смених тази шайба като си сложих тапата, която върви с нея и скърцането не изчезна! Също така на старата шайба тапата си беше на мястото непокътната. В моя случай остана за смяна лагер на компресора на климатика, който доказано не скърца и лагерите на оста на алтернатора, които на вид бяха здрави, когато го свалих последния път.

                                Коментар

                                Working...
                                X