Аз забелязах друг ефект и утре ще тормозя сервиза пак. Като вдигна 2800-3000 оборота се чува едно яко пищене. Започвам и аз да си мисля, че някоя тръба още по пътя е спукана и смучи от нея. Искам колега от Варна с Мареа JTD105 да я тествам как ускорява... Щото ебаси майтапа дето става с тия тръби. @chaveto: дебитомера е веднага след въздушния филтър - той дава "вярна" информация, но след него става веселбата... Като цяло не се опитвам да мисля, точно какво се обърква...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Колеги, виждам, че става въпрос за един много важен въздуховод за 1.9JTD с ориг. номер 46536465 и ви информирам, че го имаме наличен във всички магазини на АХМ-AUTO, на цена 25.60 за потребители на форума!Въздуховода е оригинален, пакетиран от Malo, не ни е бил наличен единственно в средата на юни!http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&edit=1
Коментар
-
dobrujanetza написа:Аirfan, да не ги хваща ревматизъм от ЕГН-то. И при мен от време на време пее щуреца Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
Коментар
-
Баце, ако мога така да ти кажа, на народа му е през МПО* за колите. Това не е като едно време - да се грижиш, да слушаш, да проверяваш редовно разни неща... Сега повечето имат за цел да стигнат от А до Б, като в България това е леко изкривено - да стигнат от А до Б с най-малко жертви, и най-бързо. Което не винаги се получава. Тръгни пеша един ден, и се заслушай ама хубаво - ще чуеш невероятни неща от колите. Ремъци и ролки да скърцат е все едно "добро утро". И не им дреме, баце. И като го питаш - "абе кво ме бОли МПО, ако се пре888 нещо, ще я продам, и ще си купя друга." Като във вица - "..ово е стандарт - е88ш и фъргаш..."*МПО - мъжки полов орган
Коментар
-
@ogi28b: Бе ти що пак си толкоз отвратително прав? Оня ден седя на един светофар и го чакам да ми даде пешеходно предимство и чувам един относително нов Мерцедес как пърди, ама яко - все едно боб е ял. И водителя му - яко го мачка обаче оно немската техника се дърпа - фъщи, пърди, врещи, но не ще да върви. Излезе от кръстовището в кански мъки и много шум..., а както вече писах - беше относително нов - от ония лизингованите.Наскоро при моите майстори засякох една машинка дето таман и привършила гаранцията - уж беше само за смяна на масло (наливане всъщност, щото то масло нямаше), но се оказа, че всичко е за смяна - накладки, дискове, филтри, помпи... А собственика вика "Поддържана е във фирмен сервиз, като я закарам - под 500лв. не са ми вземали"... И аз после се чудя що като ида в сервиза и ме гледат като извънземен....Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Колега @hit-ko виждам, че имате за 19Jtd въздуховода а за 2.4Jtd либра можеш ли да ми намериш и на каква цена. На моят пише някакъв номер и съм го записал, ако искаш мога да ти го дам.А също така забелязвам масово свирене на спирачки, колегата на маздата си ги сменя 3-ри пъти и все си свирят и вече и той не знае какво да прави, пълно е с ментета (дефектни части) Не може един лагер на скф, фаг и т.н все маркови да струват 38лв а един китайски 4.30лв. Това го казвам защото през ден купувам лагери. Виждал съм такива боклуци, че като нови имат повече луфт от старите лагери. Ролките ми за ангренажа (ИНА) имаха повече луфт от работилите (мисля, че бяха Даико). На един роувър пистовият ремък беше станал като ангренажен и всичко си беше на 6. Смениха го само за да не се скъса точно когато не трябва и в момента е пълна греда с новият ремък.......................
Коментар
-
chaveto написа:Колега @hit-ko виждам, че имате за 19Jtd въздуховода а за 2.4Jtd либра можеш ли да ми намериш и на каква цена. На моят пише някакъв номер и съм го записал, ако искаш мога да ти го дам.А също така забелязвам масово свирене на спирачки, колегата на маздата си ги сменя 3-ри пъти и все си свирят и вече и той не знае какво да прави, пълно е с ментета (дефектни части) Не може един лагер на скф, фаг и т.н все маркови да струват 38лв а един китайски 4.30лв. Това го казвам защото през ден купувам лагери. Виждал съм такива боклуци, че като нови имат повече луфт от старите лагери. Ролките ми за ангренажа (ИНА) имаха повече луфт от работилите (мисля, че бяха Даико). На един роувър пистовият ремък беше станал като ангренажен и всичко си беше на 6. Смениха го само за да не се скъса точно когато не трябва и в момента е пълна греда с новият ремък.......................Колега, писах ти и на лично - кажи ми за кой въздуховод точно става въпрос.... какво свързва, а ако има на него ориг. номер, още по-добре!
Коментар
-
След като си поръчах от hit-ko гофрираната тръба, която влиза в турбото (въздуховод, турбина долен) днес най-сетне ми остана време да я сменя. Убедих се ЛИЧНО какво означава голямо входящо налягане и колко неподходящо е да се лепи с каквито и да е изолиращи или самовулканизаиращи се ленти. Мястото, което бяхме "поправили" беше станало 6 пъти по-голямо, а от изолиращата лента бяха останали само следи. При цената, която иска hit-ko просто не си струва упражението да се "ремонтира", защото ремонтът там е само подмяна. Днес след подмяната се уверих, че Мареа-та никога не е вървяла така добре ...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар