Тая сутрин полях ремъка с вода и замлъкна за кратко, после пак се разскрибуца като щурец за около 10 секунди и край За сега няма да се вкарвам в филм, ще си карам количката и толкова!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Та да обобщим - на Marea JTD 105 e 1835мм, а но Бравата е по-малък?Сега видях, че за моята в EPER дават дължина на ремъка L=1830мм, а аз сега карам със 1835мм
Да, на Брава с ЖТД 105 след юни ’99 (ако не се лъжа) и ЖТД 100, ремъкът е с дължина 1795, а преди юни - 1778, като според повечето каталози съществува само един ремък - 1778. Затова - винаги ЕПЕР Разликата идва от шайбата на климатика - 105 мм старата, и 115 мм новата.
Днес минах през сервиза защото имах едно неприятно виене от към ремъците. Какво се оказа:1. Преебан обтяжен механизъм на пластмасовата ролка на алтернаторния (пистовия) ремък. Сменихме цялото нещо комплект.2. Оказа се обаче, че виенето не е само от нея - лагери на алтернатора - смениха ги 2 броя, ремонта - 74лв. 3. Докато майстора дълдисваше под колата - го накарах да провери гофрирания мъркуч към турбото - оказа се сцепен, не намерихме нов в цяла Варна (засрамете се автотърговци) и го побългарихме с много изолирбанд. 4. Лагерът на полуоската дето е от страната на алтернатора беше изсъхнал - 27лв. струва новия, хамерикански някакъв5. За цялото упражнение - около 200лв., шест часа и ... много жега да го ева...Резултат - от двигателния отсек се чува само двигателя...П.П. Пистовият ми ремък е GATES 1835мм.
Мъркуча на турбото с обикновен изолирбанд ли го направихте?Може да не издържи.Моя го увих със самовулканизираща (ебати дългата дума)се лента.Ползват я в Енергото.Ако видиш зор,свиркай.Ще метна половин ролка към Варна.
@Red Storm: С обикновена изолационна лента да. До колкото успях да преценя - там няма налягане, а само постъпва въздух. Дори от тая цепка не смучеше, самият мъркуч (тръба гофрирана, Г образна) от вътре беше доста чист. Ако обаче нещо вземе да ме впечатлява - смятам да го овия с армирана лента и след това с изолационна такава... Баси кожодерите - италиански авточасти Варна ми искаха 122лв, тия болни ли са кви са бе? Благодаря за предложението все пак, но Пловдив-Варна не е като да го метнеш и да дойде П.П. Днес смених и лагера на дясната главина... бррр, 95лв, някакъв Немско-Френски
Да,само смуче,ама яко. Оттам,при пробив,турбото засмуква всичко друго само не и пречистения от филтъра въздух.А и прословутия дебитомер е преди това и се бърка горивната смес.Както и да е.Мъркуча го намерих с цени 27лв и 54лв.Естествено,имаха само по-скъпия.Досвидяха ми се толкова пари и последва увиване това:
Ама това, за да вулканизира, иска да се разпъне и увие, по този начин неминуемо ще смачка тръбата и ще я деформира. Аз дадох 56 лв и си реших проблема генерално.
@emzo: Има смисъл да се лепи щом си открил пробойната, но не и ... конкретната резервна част, нова... Повярвай ми за град с размерите на Варна - не успяха да ми намерят за ДЕНЯ! А най-скорошната доставка на точно този артикул (оригинален) беше с цена 122лв... И как да не накарам Red Storm да ми прати самовулканизиращата се лента, а? Всъщност - там тествахме с пушек от цигара - до 3000 оборота нищо не влиза...
airfan,вътре в мъркуча има някаква арматура,която не позволява деформиране.emzo,за същия търговец говорех,но не споменах името.jenshen73,сериозното засмукване става след 3000об/мин и в движение.И лошото е ако минаваш през локва и смукне вода.Офертата ми е в сила.Ако решиш,дай адрес на ЛС.
Аз днес го свалих моят маркуч с много клизми (не ме питайте какво съм свалил за да сваля филтъра и маркучите) оказа се, че цепката не е една от 1см ами няколко от 1см и една която е на половина на диаметъра. Също така се оказа, че и от този маркуч тръгва още един гофриран който отива в една кутия до въздушният филтър и той е скъсан почти изцяло. Явно от там си е влизал повечето въздух и дебитомера кой ли знае какво е подавал на комп.
Коментар