Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тая сутрин полях ремъка с вода и замлъкна за кратко, после пак се разскрибуца като щурец за около 10 секунди и край За сега няма да се вкарвам в филм, ще си карам количката и толкова!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      Geraka написа:
      Та да обобщим - на Marea JTD 105 e 1835мм, а но Бравата е по-малък?Сега видях, че за моята в EPER дават дължина на ремъка L=1830мм, а аз сега карам със 1835мм
      Да, на Брава с ЖТД 105 след юни ’99 (ако не се лъжа) и ЖТД 100, ремъкът е с дължина 1795, а преди юни - 1778, като според повечето каталози съществува само един ремък - 1778. Затова - винаги ЕПЕР Разликата идва от шайбата на климатика - 105 мм старата, и 115 мм новата.

      Коментар


        Днес минах през сервиза защото имах едно неприятно виене от към ремъците. Какво се оказа:1. Преебан обтяжен механизъм на пластмасовата ролка на алтернаторния (пистовия) ремък. Сменихме цялото нещо комплект.2. Оказа се обаче, че виенето не е само от нея - лагери на алтернатора - смениха ги 2 броя, ремонта - 74лв. 3. Докато майстора дълдисваше под колата - го накарах да провери гофрирания мъркуч към турбото - оказа се сцепен, не намерихме нов в цяла Варна (засрамете се автотърговци) и го побългарихме с много изолирбанд. 4. Лагерът на полуоската дето е от страната на алтернатора беше изсъхнал - 27лв. струва новия, хамерикански някакъв5. За цялото упражнение - около 200лв., шест часа и ... много жега да го ева...Резултат - от двигателния отсек се чува само двигателя...П.П. Пистовият ми ремък е GATES 1835мм.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          jenshen73 написа:
          П.П. Пистовият ми ремък е GATES 1835мм.
          6PK1835?

          Коментар


            Да
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              Мъркуча на турбото с обикновен изолирбанд ли го направихте?Може да не издържи.Моя го увих със самовулканизираща (ебати дългата дума)се лента.Ползват я в Енергото.Ако видиш зор,свиркай.Ще метна половин ролка към Варна.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                @Red Storm: С обикновена изолационна лента да. До колкото успях да преценя - там няма налягане, а само постъпва въздух. Дори от тая цепка не смучеше, самият мъркуч (тръба гофрирана, Г образна) от вътре беше доста чист. Ако обаче нещо вземе да ме впечатлява - смятам да го овия с армирана лента и след това с изолационна такава... Баси кожодерите - италиански авточасти Варна ми искаха 122лв, тия болни ли са кви са бе? Благодаря за предложението все пак, но Пловдив-Варна не е като да го метнеш и да дойде П.П. Днес смених и лагера на дясната главина... бррр, 95лв, някакъв Немско-Френски
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  Да,само смуче,ама яко. Оттам,при пробив,турбото засмуква всичко друго само не и пречистения от филтъра въздух.А и прословутия дебитомер е преди това и се бърка горивната смес.Както и да е.Мъркуча го намерих с цени 27лв и 54лв.Естествено,имаха само по-скъпия.Досвидяха ми се толкова пари и последва увиване това:
                  Octavia RS
                  Evo 10-служебната играчка.

                  Коментар


                    Ама това, за да вулканизира, иска да се разпъне и увие, по този начин неминуемо ще смачка тръбата и ще я деформира. Аз дадох 56 лв и си реших проблема генерално.

                    Коментар


                      Абе преди се дърлех с разни "познавачи", че на нашите коли ( италианските ) поне частите са по-евтини, но май ...
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        Моят маркуч също е скъсан точно на гофрираното и аз съм си взел бишоп лента и ще го мотам утре.

                        Коментар


                          http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1 има ли смисъл да се лепи ?p.s. и моя го лепих
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            @emzo: Има смисъл да се лепи щом си открил пробойната, но не и ... конкретната резервна част, нова... Повярвай ми за град с размерите на Варна - не успяха да ми намерят за ДЕНЯ! А най-скорошната доставка на точно този артикул (оригинален) беше с цена 122лв... И как да не накарам Red Storm да ми прати самовулканизиращата се лента, а? Всъщност - там тествахме с пушек от цигара - до 3000 оборота нищо не влиза...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              airfan,вътре в мъркуча има някаква арматура,която не позволява деформиране.emzo,за същия търговец говорех,но не споменах името.jenshen73,сериозното засмукване става след 3000об/мин и в движение.И лошото е ако минаваш през локва и смукне вода.Офертата ми е в сила.Ако решиш,дай адрес на ЛС.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар


                                Аз днес го свалих моят маркуч с много клизми (не ме питайте какво съм свалил за да сваля филтъра и маркучите) оказа се, че цепката не е една от 1см ами няколко от 1см и една която е на половина на диаметъра. Също така се оказа, че и от този маркуч тръгва още един гофриран който отива в една кутия до въздушният филтър и той е скъсан почти изцяло. Явно от там си е влизал повечето въздух и дебитомера кой ли знае какво е подавал на комп.

                                Коментар

                                Working...
                                X