jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
-
Airfan написа:@Geraka - довечера ще погледна в ЕПЕР-а кое как е, че сега от работа нямам много възможност. Демпферната шайба има една дупка отзад, в която влиза една фиксираща пъпка. Сигурен ли си, че е влезнала добре?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Airfan написа:@Geraka - довечера ще погледна в ЕПЕР-а кое как е, че сега от работа нямам много възможност. Демпферната шайба има една дупка отзад, в която влиза една фиксираща пъпка. Сигурен ли си, че е влезнала добре?
Коментар
-
Със свалянето едва ли ще се справя сам....може на някоя от следващите срещи да се появя и някой колега да помогнеПо принцип колата ми работи на малко над нормалните обороти на място - държи 1000.... при това положение не мята на никъде и се чува едва долувимо това стържене.Но има едно жило, с което свалям малко оборотите ръчно...предполагам, че до към 800, но не мога да го твърдя със сигурност, понеже не мога и да дъпрам жилото и да съм в колата
...та сега по темата....Като и паднат оборотите и започва това стържени и сякаш ремъкът почва да играе и да стърже нещо....На скоро писах тема, че имам проблем с ремъка при пуснат климатик...сега ми дойде прозрението, че проблема може и да не е в компресора на климатика, понеже като го пусна и автоматично оборотите падат на около 900 и започва същото стържене и мятане на ремъка....довечера като се прибера ще пробвам да го пусна да видим какво ще се получи.Дали наистина е възможно да е пак от демпферната шайба?
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:сега ми дойде прозрението, че проблема може и да не е в компресора на климатика, понеже като го пусна и автоматично оборотите падат на около 900 и започва същото стържене и мятане на ремъка....довечера като се прибера ще пробвам да го пусна да видим какво ще се получи.Дали наистина е възможно да е пак от демпферната шайба?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При пускане на климатика оборотите не трябва да падат! В началото само има извстно колебание, но после трябва да се стабилизират. При мен на ТД100 даже малко се завишават. С около 50. Airfan Не се сещам, по назад в темата, дали си сменил и обтяжния механизъм, но ако не си пробвай с друг. Както бях писал, проблема е от несъосие. Свали обтяжката и прегледай на просвет луфта между тялото и и подвижния механизъм на обтяжката. Точно там където се разделят и по средата има пластмасов уплътнител. Ако в едната половина - горната е по голям луфта, спрямо долната част, дори и с десети от милиметъра, то механизма не подвежда правилно ролката и несъосието и се увеличава прогресивно на разстоянието и от центъра. По наблюдения, дори и някои нови механизми не са центровани точно, което ни създава всички тия главоболия. Това е първото и най-важното условие, което трябва да е изпълнено. След това ако пак имаш шум търси проблема другаде. Но мисля че в повечето случаи проблема е комплексен, а именно от несъосие + некачествени ремъци. Аз след горните мерки, нямам вече проблеми. А преди това смених три ремъка, на по 200 и 1000 км.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:При пускане на климатика оборотите не трябва да падат! В началото само има извстно колебание, но после трябва да се стабилизират. При мен на ТД100 даже малко се завишават. С около 50. Airfan Не се сещам, по назад в темата, дали си сменил и обтяжния механизъм, но ако не си пробвай с друг. Както бях писал, проблема е от несъосие. Свали обтяжката и прегледай на просвет луфта между тялото и и подвижния механизъм на обтяжката. Точно там където се разделят и по средата има пластмасов уплътнител. Ако в едната половина - горната е по голям луфта, спрямо долната част, дори и с десети от милиметъра, то механизма не подвежда правилно ролката и несъосието и се увеличава прогресивно на разстоянието и от центъра. По наблюдения, дори и някои нови механизми не са центровани точно, което ни създава всички тия главоболия. Това е първото и най-важното условие, което трябва да е изпълнено. След това ако пак имаш шум търси проблема другаде. Но мисля че в повечето случаи проблема е комплексен, а именно от несъосие + некачествени ремъци. Аз след горните мерки, нямам вече проблеми. А преди това смених три ремъка, на по 200 и 1000 км.
Коментар
-
Geraka написа:...оги...Например - Оги, Иван, Драган, Малко Търново, България.... Аз изобщо не се обиждам на такива текстове, но по този начин самият ти обиждаш себе си, като ни показваш, че не знаеш основни правила. Уважавайте българския език. И успех с ремъците. Докато слагате ремъци по 1840, срещу 1835 в ЕПЕР, никога не може да твърдите че е от друго, е личното ми мнение по темата. Мисля така, защото въпреки че обтягащият механизъм поема различни ремъци, в каталога пише "1835 мм" , а не - "от 1830 до 1845 мм"
Коментар
-
ogi28b написа:Geraka написа:...оги...Например - Оги, Иван, Драган, Малко Търново, България.... Аз изобщо не се обиждам на такива текстове, но по този начин самият ти обиждаш себе си, като ни показваш, че не знаеш основни правила. Уважавайте българския език. И успех с ремъците.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
1115 написа:За колегата с 1.8 бензин - и ти си с демпферна шайба.Просто е друг модел.Жоро - ако не си си сменял досега обтяжната и разчиташ на това, че е нова може да си в грешка.Не си спомням сменя ли я.Аз ти казах - според мен проблема е отпред защото там поливайки с вода шума изчезва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар