Да,ма поне не скърцаше.Идеята ми е да е сложим само за проба.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Еми пак скърца да го е** в ремъка... Снощи с Jimy си разменихме демпферните шайби. Аз разлика между двете не видях освен, че металът на неговата беше по-нов и лъскав. Дори и марката им беше една и съща - Дайко. Та, братя космонавти, въпросното скърцане не е от демпферната шайба. В петък-събота ще свалям алтернатора и ще видим....
Коментар
-
Добре де, искам да питам нещо и аз за странни шумове: от последния проливен дъжд в който карах - имам едно шумолене от ремъците - все едно лагер върти без грам смазка.Та питането ми е - може ли да се свали алтернаторния ремък и да се запали двигателя за да се чуе дали е от неговите ролки? Колата съответно е ’00 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD105.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+ви
Airfan написа:Привет приятели,Имам проблем с Марчето. На студен двигател се чува много гадно скърцане от към ремъците. Напоследък се засили и започна да ме притеснява.Ето видео с проблема:1. http://www.youtube.com/watch?v=bNomwiWkESI - като полея с вода спира, след малко пак започва да скърца.2. http://www.youtube.com/watch?v=4wq2Ay_BJY4 - при леко изфорсирване пак проскърцва.Ремък - на 17 000 км - Гейтс.Ролки - Дайко на 1000 км сменени заради скърцането - без ефект.Хидравлична помпа сменена поради друга причина - пак си го има скърцането.Дайте идеи, че ми писва вече от това гадно скърцане.Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
ogi28b написа:jenshen73 - да, може да се свали ремъка, в общия случай става отгоре , без канал, без да се разглабя нищо друго, сс помощта на лула 15. Ако имаш помощник е работа за 3-5 минути всичко, но ако не си свалял никога, задължително си намери помощник, може и начинаещ.. Да си сложа ли и аз онова в подписа?
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Шайбата на алнатора е сменена, а скърцането е в историята, поне за сега!Искам да изкажа специални благодарности на J T D и Jimy за всеотдайната помощ! Честно казано, ако знаех с какво се захващам, вероятно нямаше да започна, защото бачкането е наистина много и е неприятно. Този ремонт не е по силите на всеки, тъй като се иска канал или подемник и хубав набор инструменти, добри приятели, бира и много търпение. Помислете преди да се захванете! Аз вече знам как става и мога да го повторя лесно още веднъж, но първия път е труден. Отнеми от петък вечер 19:00 часа до към 23:00 и събота от 9:30 до към 22:30, за да разглобя и сглобя обратно всичко. Направил съм малко снимки, но не съм ги свалил от фотоапарата още.Поздрави!
Коментар
-
Добре, а аз имам още един въпрос - колко е живота на ролките и двата ремъка? Текущо моите са на по 40 000км, но освен това неприятно свистене като от сух лагер - никакви други неприлични звуци не се чуват. Опс, имам и още един въпрос - какво се сменя при подмяната на агренажният ремък? Ролки - обтяжна паразитни, ремък. Обслужващ ремък + ролките му, а водни/маслени помпи, защото в един магазин се опитват да ме убедят, че при подмяна на ремъците се сменя и водната помпа, защото за Дизеловите двигателия тя била консуматив...?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Добре, а аз имам още един въпрос - колко е живота на ролките и двата ремъка? Текущо моите са на по 40 000км, но освен това неприятно свистене като от сух лагер - никакви други неприлични звуци не се чуват. Опс, имам и още един въпрос - какво се сменя при подмяната на агренажният ремък? Ролки - обтяжна паразитни, ремък. Обслужващ ремък + ролките му, а водни/маслени помпи, защото в един магазин се опитват да ме убедят, че при подмяна на ремъците се сменя и водната помпа, защото за Дизеловите двигателия тя била консуматив...?
Коментар
-
Водната помпа се сменя заедно с ангренажния ремък и прилежащите му ролки! Трябва да се има предвид ,че самата водна помпа се явява нещо, като ролка задвижвана от ангренажния ремък. Тя е с гладка повърхност и не е на лагер, а на нещо друго ... не запомних какво е, втулка и още нещо...незнам Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ! За JTD105 -ВП струва 60-65 лв, но за да се смени се процедира като при смяна на ангренажен ремък,т.е. всичко долу - заедно с известно количество охлаждаща течност. Съответно цената за работата не е по-малка, а е аналогична. От всичко до тук мисля ,че от подмяната и глава не боли!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
@Jimy: Ако цената и е 60-65лв. на тая помпа - ще я сменя. Втулката също е лагер, просто се използва износването примерно на месинга.@Airfan: Имам кора под двигателя, а ролки и ремъци са ми на около 38000км, а не на 40000, но за 2000 няма да го правим на чак такъв въпрос. Предлагат ми при подмяната продукти на фирма Дайко, защото за агренажа идвали пълен комплект. Има и две шайби (ролки), които също ме притесняват - това е демпферната шайба и тази на климатика - резонно ли е и те да се сменят с агренажа или там вече е въпрос на "преценка"?Когато купих Мареата преди 2 години смених всичко на куп, помня, че цифрата беше доста солена...P.S. В axm-auto помпата е 62.40лв. Представлява точно нещо като ролка с пластина ... Ще се сменя и тя, явно...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:@Jimy: Ако цената и е 60-65лв. на тая помпа - ще я сменя. Втулката също е лагер, просто се използва износването примерно на месинга.@Airfan: Имам кора под двигателя, а ролки и ремъци са ми на около 38000км, а не на 40000, но за 2000 няма да го правим на чак такъв въпрос. Предлагат ми при подмяната продукти на фирма Дайко, защото за агренажа идвали пълен комплект. Има и две шайби (ролки), които също ме притесняват - това е демпферната шайба и тази на климатика - резонно ли е и те да се сменят с агренажа или там вече е въпрос на "преценка"?Когато купих Мареата преди 2 години смених всичко на куп, помня, че цифрата беше доста солена...P.S. В axm-auto помпата е 62.40лв. Представлява точно нещо като ролка с пластина ... Ще се сменя и тя, явно...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар