Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

    Привет приятели,Имам проблем с Марчето. На студен двигател се чува много гадно скърцане от към ремъците. Напоследък се засили и започна да ме притеснява.Ето видео с проблема:1. http://www.youtube.com/watch?v=bNomwiWkESI - като полея с вода спира, след малко пак започва да скърца.2. http://www.youtube.com/watch?v=4wq2Ay_BJY4 - при леко изфорсирване пак проскърцва.Ремък - на 17 000 км - Гейтс.Ролки - Дайко на 1000 км сменени заради скърцането - без ефект.Хидравлична помпа сменена поради друга причина - пак си го има скърцането.Дайте идеи, че ми писва вече от това гадно скърцане.

    #2
    И аз го имам същото.Съмнявам се за лагер на шайбата на компресора за климатика.Другото ми съмнение е за обтегателния механизъм на обтяжната ролка.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      И аз го имам същото.Съмнявам се за лагер на шайбата на компресора за климатика.Другото ми съмнение е за обтегателния механизъм на обтяжната ролка.
      Имам съвсем същото съмнение за лагера на компресора на климатика.Механизмът на обтяжната ролка, както и самата ролка са чисто нови - на 1000 км.

      Коментар


        #4
        Airfan написа:
        Tornado написа:
        И аз го имам същото.Съмнявам се за лагер на шайбата на компресора за климатика.Другото ми съмнение е за обтегателния механизъм на обтяжната ролка.
        Имам съвсем същото съмнение за лагера на компресора на климатика.Механизмът на обтяжната ролка, както и самата ролка са чисто нови - на 1000 км.
        Ако ти работи климатика можеш да го провериш дали е от лагера забравих да пиша по-горе.Когато ел.магнита свърже шайбата със вала на компресора лагера не участва вече в играта и скърцането би трябвало да спре.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          По-скоро провери дали обтяжния механизъм работи правилно(да не е блокирал).Шума който чувам е на приплъзващ ремък.Сам си стигнал до там че като го намокриш и спира да скърца. Успех!!!

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            По-скоро провери дали обтяжния механизъм работи правилно(да не е блокирал).Шума който чувам е на приплъзващ ремък.Сам си стигнал до там че като го намокриш и спира да скърца. Успех!!!
            Не е блокирал, преди 2 дни съм го раздвижвал, тъй като свалях ремъка. Същия звук имаше и със старите ролки, които смених преди 1000 км. Ще взема да купя един нов ремък освен и да пробвам?Утре ще получа един спрей за приплъзващи ремъци и ще го напръскам пък да видим какъв ще е ефектът.

            Коментар


              #7
              Ами и аз имам скърцане, изгледах клипчетата, но не съм на 100 % сигурен дали е същото ... ако е същото следва да отпадне варианта за лагер на шайбата на компресора за климатика.Все пак не съм сигурен и не искам да ви лъжа ... ако ще помогна, кажете да направя и аз клипче
              Fiat Forum Bulgaria

              Прекаленият светец и богу не е драг !

              Коментар


                #8
                Там при обтяжната ролка мисля че има и една паразитна.Много отдавна беше и съм забравил, но имам спомени, че тя ми правеше проблем!

                Коментар


                  #9
                  :D Приплъзва ти ремъка, на моето Стило е 100% същото. Вече си взех ремъка, и при първа възможност - сменям! Не го ли чуваш като изфорсираш?
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Ремък и според мен

                    Коментар


                      #11
                      GTipo написа:
                      :D Приплъзва ти ремъка, на моето Стило е 100% същото. Вече си взех ремъка, и при първа възможност - сменям! Не го ли чуваш като изфорсираш?
                      Не, не се чува. Изфорсирам ли си спира. Като паднат оборотите и пак щуреца запява...Като поработи малко и позагрее леко и спира да скърца каквото и да е.

                      Коментар


                        #12
                        alekzz написа:
                        Там при обтяжната ролка мисля че има и една паразитна.Много отдавна беше и съм забравил, но имам спомени, че тя ми правеше проблем!
                        Ами колега може би си най-близко! Това, защото и ogi28b забеляза, че тая ролка/нека е чисто нова, както ще каже Airfan-а/ има луфт и хлопа. Не много но го има и аз го забелязах, също и хода и е по-хлабав отколкото трябва...според мен. А именно не трябва да се върти свободно, а да затихва бързо. Airfan мога само да те успокоя , че не е водна помпа или пък демпферна шайба...звука е мноого по-различен!
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #13
                          Jimy написа:
                          alekzz написа:
                          Там при обтяжната ролка мисля че има и една паразитна.Много отдавна беше и съм забравил, но имам спомени, че тя ми правеше проблем!
                          Ами колега може би си най-близко! Това, защото и ogi28b забеляза, че тая ролка/нека е чисто нова, както ще каже Airfan-а/ има луфт и хлопа. Не много но го има и аз го забелязах, също и хода и е по-хлабав отколкото трябва...според мен. А именно не трябва да се върти свободно, а да затихва бързо. Airfan мога само да те успокоя , че не е водна помпа или пък демпферна шайба...звука е мноого по-различен!
                          Да, прав си, че май има нещо гнило с нея, но сякаш е твърде малко за такова скърцане. Все пак ще пробвам с още един ремък преди да купувам нови части. А и невиждам как ролката ще се оправи като намокря ремъка, а не ролката.

                          Коментар


                            #14
                            Не е от паразитната ролка.Сменях я и не се оправи.Залагам на лагера на шайбата на компресора отново.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              ..

                              Намажи добре гърба и страниците на многопистовия ремък с парцалче и отверка със свинска мас и мисля че ще си решиш проблема.

                              Коментар

                              Working...
                              X