Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И аз имах същия проблем,оказа се обтяжната ролка но не лагера, а се нарушава съосието.Дължи се на менте обтегачи.При мен се оправи на третия обтегач,купих го от ЕВРО 07, не помня производителя,на опаковката пишеше че е италиански.Първите две ролки просвирваха на 500-700 км. след смяна. Провери пистовия ремък от страни дали започва да го "ръфа", ако го къса с сигурност е от обтяжната ролка. Успех

    Коментар


      При мен стилото по същия начин писукаше,но след като смених шайбата на генератора спря.Ремъкът е на 40К.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        Хора, кажете какво да ги правим тези кретенски обтяжни механизми. След като тук купих 3-4-5 пъти дайко, последно поръчах от Англия и пак доде шибаното дайко и разбира се след 1000 км в момента скърца супер зверски. Алтернатора претърпя втори ремонт и в крайна сметка са му нови лагерите, ротора, шайбата и четките. 90% изключвам пак от него да е проблема, а в момента така скърца, че ме е срам да запаля колата пред приятели.Всичките пъти, когато съм сменял обтегач, винаги е бил крив механизма. Изключение прави оригиналния, с който купих колата от Италия. Той кара 40-50 хил. км, въпреки че беше стар. Всичко друго, което съм сменил след това кара по няколко месеца. След два ремонта на алтернатора, реших че проблема е бил от него и затова са се чупели механизмите, но в мометна частите са му 70% чисто нови и пак се прецакват. Нещо ми писна да сменям едни и същи неща.http://www.youtube.com/watch?v=fFmbV...e=youtu.beна живо звука е много по-гаденКакто и преди, като полея ремъка с няколко капки вода и спира да скърза докато не изсъхне. При вас има ли го този ефект.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          Да. При мен заскърца отново зимата. Скърцането се превърна в леко свирене. Сменял съм обтегач, паразитна ролка, демпферна шайба, профилактиран ми е алтернатора - лагер, четки, смених лагер на компресора. Бях сменил и ремъка, но си върнах стария. Съмнявах се, че е от него. Излекувах го за сега и вече 1500 км щурците откъм двигателния отсек ги нЕма. Ремъкът ми се беше "лъснал" откъм гладката си повърхност. На работеща кола и въртящ се съответно ремък взех един шмиргелов камък. Позволих си да "набраздя" гладката му и лъсната част сваляйки и гума дори. "Набраздих" и страниците на ремъка. Колата замлъкна и още не се е обадила. Знам, че не е решение, но пък и на всяко скърцане да влизам във филми със смяна на обтегачи, ролки и ремъци...Нц. Не Ща.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            Влади как ти е демферната шайба да не е в нея проблема
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              в някоя от шайбите ми се струва е проблема.на предната ми брава 1.6,също така свиреше но само на студен двигател.какво ли не смених и накрая смених шайбата на кол. вал и се оправи.само че при мен свиреше само когато е студено-под +5градуса и загрее ли малко и се оправяше

              Коментар


                Демпферната на вид е ОК, ама
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  При мене беше блокирала шайбата на алтернатора и от там скърцаше яко,особено при потегляне.След като я смених двигателя утихна осезаемо а ремъкът е вече на 50к.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    При мен тази шайба е нова.Сега погледнах на един приятел jtd-to 105. Сменили са му демпферната шайба с нова и подскача нагоре надолу доста. Моята не мърда на никъде. Кое е нормално според вас.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      vsd написа:
                      При мен тази шайба е нова.Сега погледнах на един приятел jtd-to 105. Сменили са му демпферната шайба с нова и подскача нагоре надолу доста. Моята не мърда на никъде. Кое е нормално според вас.
                      Твоята е добре, неговата сигурно е менте щом подскача.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        vsd написа:
                        Хора, кажете какво да ги правим тези кретенски обтяжни механизми. След като тук купих 3-4-5 пъти дайко, последно поръчах от Англия и пак доде шибаното дайко и разбира се след 1000 км в момента скърца супер зверски. Алтернатора претърпя втори ремонт и в крайна сметка са му нови лагерите, ротора, шайбата и четките. 90% изключвам пак от него да е проблема, а в момента така скърца, че ме е срам да запаля колата пред приятели.Всичките пъти, когато съм сменял обтегач, винаги е бил крив механизма. Изключение прави оригиналния, с който купих колата от Италия. Той кара 40-50 хил. км, въпреки че беше стар. Всичко друго, което съм сменил след това кара по няколко месеца. След два ремонта на алтернатора, реших че проблема е бил от него и затова са се чупели механизмите, но в мометна частите са му 70% чисто нови и пак се прецакват. Нещо ми писна да сменям едни и същи неща.http://www.youtube.com/watch?v=fFmbV...e=youtu.beна живо звука е много по-гаденКакто и преди, като полея ремъка с няколко капки вода и спира да скърза докато не изсъхне. При вас има ли го този ефект.
                        признавам, че не знам как е на бравото ти точно механизма, но ако е като на либрата ми 2,4, то подлежи на много евтино и лесно реновиране от стругар. Стига да е същия, ще ти пратя снимки как да стане. А наранява ли ти странично ремъка, как са му пистите? Къде поливаш, че спира да свирка, обтягащия механизъм ли?
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          Поливам където и да е върху гладката страна на ремъка и спира.Ремъка не се наранява никъде, пистите са добре. При либрата обтегача не е ли като амортисьорче в пружина, ако е така при мен е различно.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            От видеото виждам, че нямаш никаква кора под ремъка и ролките, тя е отделна от тази под двигателя и предпазва дане влизат мръсотии и по барзото износване
                            Fiat Bravo TD100

                            Коментар


                              Без кора оригиналния обтегач изкара достатъчно много км
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                vsd написа:
                                Поливам където и да е върху гладката страна на ремъка и спира.Ремъка не се наранява никъде, пистите са добре. При либрата обтегача не е ли като амортисьорче в пружина, ако е така при мен е различно.
                                не ми отговори за пистите на ремъка. Иначе кората наистина предпазва, но разликата в пробега на роклите не е 50 000 км с и без кора....При мен е точно както го описа обтегача. Мърда около 5-6-7-8 мм при работа. Между другото сменял ли си и самия ремък след проявата на проблема? Ако е много дърт е възможно също да превърта, при мен беше така, само ремък смених и заспа.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X