Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оги, това проблясване се забелязва на 1:30 до 1:40 , но сега си смъкнах клипа и го пуснах на медиа плеъра и се вижда, че проблясъците са от дъното на каналите, и то защото ремъка леко се калати хоризонтално и при определена позиция блести в камерата. Като гледам всички ролки се въртят без колебания, единствено обтяжната трепка. Струва ми се че ремъка не еднакво дебел по цялата дължина, и от това се получава това трептене. Може би като поработи известно време ще се оправи. Това виждам от клипа. Дугия вариант е да проверяваш всяка ролка и шайба / динамо, компресор ../ дали дава някакви отклонения като ги въртиш на ръка, но ми се струва безсмислено. По-добре ако ти се занимава, свали ремъка и го стисни съвсем леко с едно менгеме или нещо подобно, така че да може да го движиш между челюстите и го прекарай така целия на ръка да видиш дали няма да затяга някъде или да отпуска и се движи по-леко. Ако има разлики в дебелината, колкото и да са малки по този начин ще ги усетиш. А има ли ткива разлики обтегача няма как да не трепка.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      ogi пистов ремък не се отпуска,конусният и той не се отпуска но грапецът се износва и създава илюзия че се разтяга
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        nsn написа:
        ogi пистов ремък не се отпуска,конусният и той не се отпуска но грапецът се износва и създава илюзия че се разтяга
        Не се отпуска, но се отпуска, не от разтягане ами от износване. Като се износи върешната му страна, вътрешния диаметър става по-голям и ако няма кой да го обтяга постоянно ще се отпусне.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          значи всички ангдренажни ремъци ще са се отпуснали с течение на времето защото и те ще се износят или те са от спешъл материал
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            За момента не мисля да се занимавам повече. Всичко ми изглежда както преди, не свири, обтегачът трепери много по-малко, направо нищожно спрямо предишния. За мен лично проблемът е разрешен. Airfan излезе прав в категоричното си мнение - обтегач.

            Коментар


              nsn написа:
              значи всички ангдренажни ремъци ще са се отпуснали с течение на времето защото и те ще се износят или те са от спешъл материал
              Ангренажния ремък, колега е назъбен от странта която задвижва ремъчните шайби, както и самите ремъчни шайби имат зъби в които се зацепват зъбите на ангренажния ремък. Това не позволява приплъзване, съответно и износване на ремъка по вътрешния диаметър, което да го отпусне. Сигурно и материала е по-устйчив, щом струва колкото няколко плоски ремъка ( пистови ). Ангренажния ремък също си има автоматичен обтегач.А плоския ремък както и трапецовидния предават движението с помоща на физичния процес ТРИЕНЕ, което води до по-бързото им износване, и допустимата промяна на вътрешният им диаметър е по-голяма.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                Dido_Lyubenov написа:
                nsn написа:
                значи всички ангдренажни ремъци ще са се отпуснали с течение на времето защото и те ще се износят или те са от спешъл материал
                Ангренажния ремък, колега е назъбен от странта която задвижва ремъчните шайби, както и самите ремъчни шайби имат зъби в които се зацепват зъбите на ангренажния ремък. Това не позволява приплъзване, съответно и износване на ремъка по вътрешния диаметър, което да го отпусне. Сигурно и материала е по-устйчив, щом струва колкото няколко плоски ремъка ( пистови ). Ангренажния ремък също си има автоматичен обтегач.А плоския ремък както и трапецовидния предават движението с помоща на физичния процес ТРИЕНЕ, което води до по-бързото им износване, и допустимата промяна на вътрешният им диаметър е по-голяма.
                Дали е с ангренажен ремък или верига-няма никакво значение. Зъби има заради работните тактове на двигателя. Друга тема е, че в България се продават авточасти менте.Проблема е внекачествените резервни части .
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  Колега, dobrujanetza, от Тракийската равнина, :D предполагам, че тук на всички им е ясно за къв са му ангренажния ремък зъби. Казвам защо ангренажния ремък се износва по-бавно от плоския и трапецовидния, а не че има зъби за да се износва по-бавно.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    Dido_Lyubenov написа:
                    Колега, dobrujanetza, от Тракийската равнина, :D предполагам, че тук на всички им е ясно за къв са му ангренажния ремък зъби. Казвам защо ангренажния ремък се износва по-бавно от плоския и трапецовидния, а не че има зъби за да се износва по-бавно.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      не съм виждал износен пистов ремък виждъл съм напукан но това е друго а за разликата в цените и има и няма пояснявам ангдренажен за голф 2 с 1.8 мотор цена 12лв пистов за фиат 1.9жтд цена 25лв
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        nsn написа:
                        не съм виждал износен пистов ремък виждъл съм напукан но това е друго а за разликата в цените и има и няма пояснявам ангдренажен за голф 2 с 1.8 мотор цена 12лв пистов за фиат 1.9жтд цена 25лв
                        То има, ама не споменаваш за бонуса - главоболие в комплект с ремъка... И престани да му казвш ангДренажен ! Нищо не дренира тоя ремък. Е нормално и да не си виждал износен пистов ремък, а смао напукан ... ако ги купуваш от магазин "Всичко по 1 лев". Износва се пистовия ремък, но обтяжния механизъм компенсира това износване. Ако сравниш пистов ремък работил 50 000 км. с нов, ще видиш разликата.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          цената на андренажния ремък за бензинова кола е 2-3пъти по-ниска от тези за дизел защото на дизела е по-усилен с повече концив кое по точно се състои разликата не се личат пистите или какво понеже ти си ги купуваш от реномирани магазини а не от всичко по 1лв
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            :D Колега, след още 5 - 6 хил. км. Ще трябва да сменям ангренажен, ше сменя и пистовия, че давта са слагани заедно и дано се сетя, ще ти снимам новите и старите ремъци да си им гледаш разликите, че не ми се спори за глупости. О’К ? Така като гледам как се развиват нещата, ще е идното лято, че в момента не ми се налага да навъртам километри, както до миналия месец. Ще си покаже
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              провери генератора аз имах като твоe проблем дори с по къс ремък без климатика

                              Коментар


                                ogi28b написа:
                                За момента не мисля да се занимавам повече. Всичко ми изглежда както преди, не свири, обтегачът трепери много по-малко, направо нищожно спрямо предишния. За мен лично проблемът е разрешен. Airfan излезе прав в категоричното си мнение - обтегач.
                                Днес се наложи сменя тапата на 4-та дюза, на щуцера за излишната нафта, погледнах дали играе и намойта обтяжната ролка - мърда леко. А ремъка е вече на 40 000 + км. Няма шум от ролките, нищо което да напомня за проблем.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X