ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Почти съм сигурен, че като я тествах миналата седмица, се въртеше както трябва - при засилване - малко по-трудно, после я спирам и пак я засилвам. На втория път се върти доста по-леко. Назад се върти също по-лесно. Това показва, че роторът се върти свободно в едната посока, независимо от шайбата. Това не е ли признак за здрава шайба?
Коментар
-
ogi28b написа:Почти съм сигурен, че като я тествах миналата седмица, се въртеше както трябва - при засилване - малко по-трудно, после я спирам и пак я засилвам. На втория път се върти доста по-леко. Назад се върти също по-лесно. Това показва, че роторът се върти свободно в едната посока, независимо от шайбата. Това не е ли признак за здрава шайба?
Коментар
-
Току-що смених обтегача. Вече свалям и качвам пистов ремък за време. Сега не свири никак, иначе се беше влошило - свиреше при над 2000 оборота доста силно. Качвам един клип в ютубата. Ще го видим утре сутринта дали свири.Старият обтегач и новият изглеждат напълно 1:1, като марка, форма, размери, луфт в самата ролка. По всички възможни магазини звънях и питах - навсякъде механизмът е Дайко, независимо от марката. Това е положението. Новият даже e в опаковка на култовата ’марка’ "Ricambi Originali".
Коментар
-
Ето клипа: http://www.youtube.com/watch?v=M7XRIvDtmMg Наличен е в HD-формат, за по-детайлен преглед на треперенето на обтегача. Шайбата е здрава. Климатика не съм го пускал.
Коментар
-
Защо трептенето на обтяжната ролка трябва да е проблем ? Целта на пружината не е ли да обира точно тези вибрации ? И ако не, защо не са го направили с твърдо фиксиране на обтяжната ролка, както на Лада, Москвич, и други стари марки, на които ремъка се обтяга от динамото например и няма пружини и демпфери.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
emzo написа:Я да се наместя и аз в темата ..... по тази система, нещо може ли да причини дисбаланс да двигателя ?Затегнала ролка, обтяжен механизъм ?Чисто теоретично питам.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
emzo написа:Аз за друго питам, хидравликата при мен е ел.Т.е. обърка ме с някой явно, нямам и щурци дори.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:emzo написа:Я да се наместя и аз в темата ..... по тази система, нещо може ли да причини дисбаланс да двигателя ?Затегнала ролка, обтяжен механизъм ?Чисто теоретично питам.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Защо трептенето на обтяжната ролка трябва да е проблем ? Целта на пружината не е ли да обира точно тези вибрации ? И ако не, защо не са го направили с твърдо фиксиране на обтяжната ролка, както на Лада, Москвич, и други стари марки, на които ремъка се обтяга от динамото например и няма пружини и демпфери.
Коментар
-
ogi28b написа:Dido_Lyubenov написа:emzo написа:Я да се наместя и аз в темата ..... по тази система, нещо може ли да причини дисбаланс да двигателя ?Затегнала ролка, обтяжен механизъм ?Чисто теоретично питам.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар