bravo_stz написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
fiat brava 1.9 jtd 2001
Здравейте,аз имах проблем със скърцането на пистовия ремък, не само студен двигател но и като загрее, колкото повече газ давам скърца си съобразно оборотите.Да не пропусна да кажа, че бях сменил двата ремъка и всички ролки. Като се загледах, обтяжната ролка вибрираше видимо по време на работа на двигателя и прецених, че най вероятно е обтегача, който не бях сменил. Вчера го смених за 20 минути и всичко утихна ще видим само това ли е било
Коментар
-
Проблеми с пистов ремък и при мен:Вчера бях тръгнал извън София и на магистралата нещо изтрополя и ми светна лампата за зареждане - сигурен признак че ремъка го няма Успях да се върна до София и спрях на черната котка. Имах щастието да ме светнат че там има голям магазин от който купих нов ремък и паразитната ролка. И едно огромно благодаря на Калин че се вдигна от другия край на София и донесе инструменти и ми помогна да ги сменим. По скоро аз му помагах де щото той свърши повечето работа.И днес пак - тоя път от 6 канален стана триканален - изскубах парчетата които висяха и тоя път купих обтяжната ролка и ремък. И се изтърсих при Митака да помага Оказа че именно обтяжната ролка е проблема - изкривява се и изхвърля ремъка от шайбите.Слагам малко снимки и едно видео на ролката след смянатаhttp://www.youtube.com/watch?v=DTsCBn5KneIА да добавя и цените - ремъка е 24 лева, паразитната ролка 33, а обтяжната 55. Аз ги взех с отстъпка с форумната карта - примерно ремъка за 17 и нещо ...
Коментар
-
Кое е грапаво? Този ремък е по скъпия който имаха - имаха и някакъв за 15 лева.Моят проблем е това износване на вложката между двете части. От някакъв бял материал е - май силикон или гума.Ако беше някаква стоманена пластина щеше да е вечен този механизъм. В момента нямам никакви движения нагоре надолу така че ще издържи известно време.Преди няколко години пак се случи че скъсах 2 ремъка за 1 ден - и пак същата ролка. Трябваше да я сменя още при първия ремък
Коментар
-
ilkor написа:Кое е грапаво? Този ремък е по скъпия който имаха - имаха и някакъв за 15 лева.Моят проблем е това износване на вложката между двете части. От някакъв бял материал е - май силикон или гума.Ако беше някаква стоманена пластина щеше да е вечен този механизъм. В момента нямам никакви движения нагоре надолу така че ще издържи известно време.Преди няколко години пак се случи че скъсах 2 ремъка за 1 ден - и пак същата ролка. Трябваше да я сменя още при първия ремък
Коментар
-
Може би са го изчислили да издържа 2 - 2.5 години, в другите страни хората затова време навъртат едно 40-50 000 км. Аз не съм писал, но откакто смених моя ремък, се появи друго свирене, този път по-учестено и мисля че вече звучи като ролка. Паля, не свири. След около минута започва да свири, след около още минута спира, и повече не се чува. Като беше топъл ремъкът и двигателят, в понеделника преди 6 дни, тогава нищо не свиреше. Като му е студено, обаче, свири за 1-2 минути. Всички ролки изглежда че се въртят право, само обтягащата се мята нагоре надолу. А при Илко стои като заспала. Ще го ръчкам, само да се стопли малко...
Коментар
-
ilkor написа:Жоро още един въпрос Имам аксиален луфт на шайбата на хидравликата. Не е много но другите ролки не помръдват - само тази.Нормално ли е и как се лекува?
Коментар
-
Не никакво радиално движение. Само по оста мърдаше и явно я води ремъка.Аз имах едно виене та по този повод я слушахме с Янко. Тогава той набеди именно нея но днешните две изхвърляния на ремъка 100% бяха от обтягащата. Просто като останаха 3 канала и само превъртах със стартера мотора по части от оборота се виждаше че каналите се сменят веднага след нея. Но успя да изкара 20-тина км днес и ремъка го свалих като го отрязах.А вчера без ремък - почти 30 км минах по магистралата с фарове. И поне 10 тина паления. Акумулатора ми е чисто нов обаче - на 3 месеца.
Коментар
-
ogi28b написа:Ето един свирукащ ремък и от мен:http://www.youtube.com/watch?v=AhSjHK8N8_s
Коментар
-
колеги и на мене все ми късаше пистовият ремък 4-5 обтяжни ролки за 90000км смених демферната шайба но пак играеше обтяжната загледах хубаво кое играе и набедих алтернаторът и се оказах прав беше блокирала шайбата и даваше движение и на двете посоки и явно леко накриво смених я и сега никакви колебания на обтегачаBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар