Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    В сервизния бюлетин за Стило JTD, e даден като причина за щуреца, обтяжния механизъм и ролката.-------Eдно интересно клипче:http://youtu.be/cW_wpE3hG5k
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Момчета, смених си ремъците преди 5000км , карах 1 месец с тва скърцане, и познайте кво стана?!Ново динамо 300 евро (щото в БГ е 300 лева, в италия е 300евро)Как е изгоряло ли?Маркуч през който минава нафта е капел капел и динамото дроб ся другата седмица ще я водя, и искам да видя ще трака ли пак така, понеже ми разправяха , че може да е оптегателната ролка, ама май май не е , понеже като не работи динамото много трака , трактора пасти да яде.Моя съвет е гледайте проверявайте ако трябва във фиат отидете поне за разкритие на проблема, щото сякви майстори има, дет хал хабер си нямат от коли, сменят 1 полуоска и вече майстори... тая вечер на аварийни без фарове се прибрах заради тва динамо, незнам, дали може да я карам така ама 3-4 км ще я карам как мислите :D
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        И повече от 3-4 км ще изкараш дори и на фарове. Не се притеснявай.

        Коментар


          Airfan написа:
          И повече от 3-4 км ще изкараш дори и на фарове. Не се притеснявай.
          Всичко зависи от състоянието на акумулатора. А алтернатора ако ще и всичко да е изгоряло по него пак няма да стигне 300лв пълно рециклиране.

          Коментар


            chaveto написа:
            Airfan написа:
            И повече от 3-4 км ще изкараш дори и на фарове. Не се притеснявай.
            Всичко зависи от състоянието на акумулатора. А алтернатора ако ще и всичко да е изгоряло по него пак няма да стигне 300лв пълно рециклиране.
            ако съм в българия, ще го поправят, ново ще стане, но в италия обикновено в сервизите ти казват - ново 300 кинта и там 30-40-50 за монтажа и та скубят, а, който е по хитър отива на авто моргата взема от там сменя лагерче и ролка и става ново, а маркуча който е търкала кората, ме води до извода, че карах 2-3 месеца със строшени тампони и от там дойде цялата работа, ся ще му взема мъркуч със 2-3 пласта гума и или напрао ше резна курата
            Punto JTD
            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

            Коментар


              колеги проблема е решен с тока, и със скърцането, цялата работа е била от алтернаторната ролка и от ролката на оптегача, главно от тая на динамото понеже е била дроб направо
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                Дай снимки, ако имаш.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  emzo написа:
                  Дай снимки, ако имаш.
                  не съм се занимавал да го снимам човек, само ги видях при механика и тва беше, а и забравих да кажа - в българия тоя дето ми е сменял филтрите 1во, че не е сменил ролката на динамото , второ , че е взел филтър от някакъв мерцедес , резнал го е, и го е мушнал вместо да вземе филтър от 10 кинта. Та исках да кажа, че ако имате познати или възможност докато ви праят колата и вие да сте там, е поне 100% сигурно, че е сменено тва, онова и трето.Извода ми от цялата тая работа е, че "майсторите" са пълни лъжци и колкото и пари да им дадеш пак могат да те излъжат, ако не се прайш на отворен да искаш да ти покажат работата за която си платил (може... МОЖЕ , да има изключения но аз за сега не мога да се доверя на механик дори и в сервиз на фиат, понеже смених полуоските и въобще цялото окачване, и вчера видях дясната пак е издала багажа, точно там, дето се свързват полуоска и там кво е другото незнам, едно кръгло такова се разбило... )p.s. Неможе да отидеш ти на майстор и да ти каже, че, като караш над 80 и вие от лагери, и в същото време да идеш при друг, да ти я дигнат и да ти покаже , че гумата ти е крива а лагерите са перфектни ...
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    Здравейте колеги,при мен също се появи същият проблем (Пунто 1.2 2000г.). Разликата е, че със сигурност не е от климатика, защото нямам такъв Другото е, че при мен не се чува откъм страната на ремъка, както е на клипчето, а от страната на шофьора. Също така забелязах, че като натисна съединителя и спира... Дано не е нещо от съединителя, знам, че е с помпа, а не с жило... Най-вероятно в сряда ще я карам на доктор и ако открият какво е ще пиша пак.

                    Коментар


                      И така, върнахме се на изходно положение. Тази сутрин скърцах осезателно - по малко по-различен начин, но пак си скърцаше. За сведение - от няколко месеца карам с къс ремък и съм изолирал климатика, тъй като само онзи лагер не бях сменил. Изводът е, че не скърца от там, така че остава само фалшив обтягащ механизъм на пистовия ремък.

                      Коментар


                        Airfan написа:
                        И така, върнахме се на изходно положение. Тази сутрин скърцах осезателно - по малко по-различен начин, но пак си скърцаше. За сведение - от няколко месеца карам с къс ремък и съм изолирал климатика, тъй като само онзи лагер не бях сменил. Изводът е, че не скърца от там, така че остава само фалшив обтягащ механизъм на пистовия ремък.
                        Нали ?! :D или проблема също може да е в самия ремък , понеже диаметъра му на оригиналния е един а на другите марки друг , тва е целия филм на фиат мистерията
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          На 99% проблема е в обтегача.По-скоро в марката на предлаганото у нас
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Емо, откакто смених обтяжна ролка - с механизма, и пистов ремък- щуреца избяга.Ремъка е "вентилаторен"-с напречно-диагонални канали за охлаждане- Гудиър. Обаче нямам спомен за марката на ролката.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              Някой намирал ли е обтяжен механизъм с различна марка от дайко. Гледах сигурно 5-6 различни марки и в кутията все е дайко. Последно си взех QH от Англия и пак е дайко. Според мен се изкривява леко целия обтяжен механизъм, от там натиска на ремъка не е равномерен по площта му и затова почва да скърца. При мен си скърца непрекъснато вече.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                Аз ще търся на SNR комплект иначе съм сигурен, че Бреда ще е с техен си механизъм.

                                Коментар

                                Working...
                                X