Здравейте, мисля че присвирването ако е само на студен мотор в рамките на 3-5 минути на ниски обороти е нещо нормално.Ще направя запис,но на Ивеко защото при Ланчиите нямам свирене.Ивекото е закупено ново,с оригиналния ремък го правеше, на 60000хил. смених ангренажния механизъм/ремъци ролки/,но ролките на водна помпа -алтернатор не ,само ремък,защото ролките бяха идеални/то и на ангренажа бяха идеали ама пуста гаранция задължава/,части от Чефин ориг. присвирването точно както си беше като ново, сега е на 97000хил. и всичко е така.Някой от колегите по нагоре беше писал за надписа на ремъка, при мен е в същия ритъм с надписа.В началото и аз се палех и дразнех много,но сутрин товарех от място където се събирахме много бусове нови от различни марки и повечето го имат това ,тези които нямаха оплаквания обикновено казваха,паля и тръгвам и сигурно за това не са и чули.На леките коли дори не помня каква марка съм сложил, но много пъти съм се замислял дали те не са менте, че не се обаждат.Ще пусна тия дни клипче за сравнение, и ако ви се стори същото не си го слагайте на сърце и да спонсорирате излишно магазините.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Airfan написа:vgeorgiev написа:При мен скърцането се оправи след като смених обтяжната ролка на пистовия ремък. Обтяжния механизъм се беше изкривил, иначе ролката беше ок.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
ето и мойто присвирване. http://www.youtube.com/watch?v=CkT6iYWdhXEЛибра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Каква е разликата между стило 1.9, мареа/браво... 1.9 мареа/ланчия 2.42.4 на мареа е едно към едно както при либрата. При либрата такова скърцане няма със скапани ролки + нацепен и излъскан ремък. След смяна на ремъка и изминати 40к скърцане не е имало. Единствено прискърцва ако паднат оборотите под 700.Ако може да се вярва на картинките аз разлика виждам само в това, че при 2.4 шайбата на климатика е обхваната в по голям % от ремъка.При стилото тази на коляновият вал и на климатика контактуват с малка част.При 1.9 климатика и генератора контактуват с по малка част спрямо 2.4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар