Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте, мисля че присвирването ако е само на студен мотор в рамките на 3-5 минути на ниски обороти е нещо нормално.Ще направя запис,но на Ивеко защото при Ланчиите нямам свирене.Ивекото е закупено ново,с оригиналния ремък го правеше, на 60000хил. смених ангренажния механизъм/ремъци ролки/,но ролките на водна помпа -алтернатор не ,само ремък,защото ролките бяха идеални/то и на ангренажа бяха идеали ама пуста гаранция задължава/,части от Чефин ориг. присвирването точно както си беше като ново, сега е на 97000хил. и всичко е така.Някой от колегите по нагоре беше писал за надписа на ремъка, при мен е в същия ритъм с надписа.В началото и аз се палех и дразнех много,но сутрин товарех от място където се събирахме много бусове нови от различни марки и повечето го имат това ,тези които нямаха оплаквания обикновено казваха,паля и тръгвам и сигурно за това не са и чули.На леките коли дори не помня каква марка съм сложил, но много пъти съм се замислял дали те не са менте, че не се обаждат.Ще пусна тия дни клипче за сравнение, и ако ви се стори същото не си го слагайте на сърце и да спонсорирате излишно магазините.
    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
    Фиат Крома 1,9 2009г.
    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

    Коментар


      И още нещо, замислял съм се дали по някой евростандарт на производителите не са им наложили да използват някаква еко боя за надписите от което ние патим.
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        Забрави идеята с боята. След първоначалното обслужване 1 година не съм имал никакво скърцане, дори повече от година. Едва след това започна да скърца.

        Коментар


          При мен скърцането се оправи след като смених обтяжната ролка на пистовия ремък. Обтяжния механизъм се беше изкривил, иначе ролката беше ок.
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            vgeorgiev написа:
            При мен скърцането се оправи след като смених обтяжната ролка на пистовия ремък. Обтяжния механизъм се беше изкривил, иначе ролката беше ок.
            С чисто нов механизъм все тая - скърцаше при мен. Би ли споделил с мен каква марка комплект ролка и обтегач си монтирал?

            Коментар


              Airfan написа:
              vgeorgiev написа:
              При мен скърцането се оправи след като смених обтяжната ролка на пистовия ремък. Обтяжния механизъм се беше изкривил, иначе ролката беше ок.
              С чисто нов механизъм все тая - скърцаше при мен. Би ли споделил с мен каква марка комплект ролка и обтегач си монтирал?
              Много небрежно от моя страна но не мога да ти кажа каква марка е ролката.Ходих да сменям гарнитура на главата и покрай това сменихме тази ролка и пистовия ремък.Сменихме и агренажните ролки и ремък. Ролките са FIAT, а ремъка DAYKO.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                При мен 2 години нямаше скърцане и преди 2 месеца се появи, ремъка е на 20000+ хиляди.
                Fiat Bravo JTD '99

                Коментар


                  Колеги, смених ремъка, въпреки че на стария му нямаше нищо видимо и сега го няма скърцането и мърка като коте!
                  Fiat Bravo JTD '99

                  Коментар


                    jenti написа:
                    Колеги, смених ремъка, въпреки че на стария му нямаше нищо видимо и сега го няма скърцането и мърка като коте!
                    Да видим до кога ще е така.

                    Коментар


                      ето и мойто присвирване. http://www.youtube.com/watch?v=CkT6iYWdhXE
                      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                      Фиат Крома 1,9 2009г.
                      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                      Коментар


                        Това и аз го имах-след малко звука стана по-зловещ......-ДЕМПФЕРНА ШАЙБА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ!!!!!!!!

                        Коментар


                          И при мен има едно скърцане, но само при по-влажно време, сигурно защото нямам кора под мотора.
                          FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                          Коментар


                            Цяла зима (тя не е свършила още де) съм с къс ремък, без 1 ролка и компресор и няма никакво ама никакво скърцане.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Цяла зима (тя не е свършила още де) съм с къс ремък, без 1 ролка и компресор и няма никакво ама никакво скърцане.
                              +1 при мен!

                              Коментар


                                Каква е разликата между стило 1.9, мареа/браво... 1.9 мареа/ланчия 2.42.4 на мареа е едно към едно както при либрата. При либрата такова скърцане няма със скапани ролки + нацепен и излъскан ремък. След смяна на ремъка и изминати 40к скърцане не е имало. Единствено прискърцва ако паднат оборотите под 700.Ако може да се вярва на картинките аз разлика виждам само в това, че при 2.4 шайбата на климатика е обхваната в по голям % от ремъка.При стилото тази на коляновият вал и на климатика контактуват с малка част.При 1.9 климатика и генератора контактуват с по малка част спрямо 2.4

                                Коментар

                                Working...
                                X