То не е точно скърцане, само като подам газ се чува за секунда, свалял съм корите и съм се навирал да слушам, от обтяжния механизъм идва или ролката, ама тя е нова, а механизма-не.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Следя тази тема непрестанно с надежда, че някой колега най-после е намерил качествени ремъци, ролки и тем подобни консумативи. И както виждам - няма такъв, за съжаление. Та за това дори не сменям и ангренажния ремък и карам "на късмет" защото на километража пишеше 128 000, а на капака - че ремъците са сменени на 114 000 в Италия. Сигурно нито едното е вярно - нито другото, но поне "щурци" за сега няма. Успех на всички и сори за спама.
Коментар
-
Колеги и при мен почна да скърца и то много.Ремъците са нови,но не съм сменял ролките,защото изглеждат наред.Интересното е,че като намокря леко пистовия ремък/дори с плюнка/и веднага или намаля или изчезва скърцането.Това от ремъка ли е или от ролка?Въобще не мокря ролките само леко ремъка и спира,скърца си сериозно,особенно при студен двигател.Ролките се въртят много леко и нямат грам луфт,не се долавят никакви шумове при въртене на ръка/продавам лагери и съм наясно как и кога един лагер е тръгнал/.Кажете как да процедирам?
Коментар
-
willow75bg написа:Колеги и при мен почна да скърца и то много.Ремъците са нови,но не съм сменял ролките,защото изглеждат наред.Интересното е,че като намокря леко пистовия ремък/дори с плюнка/и веднага или намаля или изчезва скърцането.Това от ремъка ли е или от ролка?Въобще не мокря ролките само леко ремъка и спира,скърца си сериозно,особенно при студен двигател.Ролките се въртят много леко и нямат грам луфт,не се долавят никакви шумове при въртене на ръка/продавам лагери и съм наясно как и кога един лагер е тръгнал/.Кажете как да процедирам?Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Ако мотора ти е 115коня ремъка по каталог трябва да е 6 канален с дължина 1835мм, а щом като го намокриш скърцането изчезва най-вероятно ремъка приплъзва някъде. Щом смяташ че ролките са в добро здраве, като за начало пробвай с друг ремък, макар и с 5мм по къс(6рк1830).Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
И така, официално не скърцам от климатика. Тази сутрин при палене изскърца яко точно в момента на паленето, после няколко секунди поскърца и спря. Не остана нищо за смяна вече!Да припомня:1. Сменена шайба на алтернатора с чисто нова.2. Сменена хидравлична помпа по друга причина, но скърцането си остана.3. Два пъти смяна на ролките. Последния път с Дайко.4. Подменяна е тестово за 1 седмица демпферната шайба с чисто нова.5. С 2 различни ремъка съм карал - в началото с 6РК1038 на Дайко и после 6РК1025 на Гейтс, което е най-най-точния размер според Епер.5. Откачил съм в момента климатика, махнал съм паразитната ролка и карам с къс ремък за моделите без климатик.Аз лично се предавам...
Коментар
-
Е то как да не се предадеш, след като си направил всичко което може и трябва да се направи, просто и аз не бих имал нерви да се боря повече. А към колегата willow75bg, ремъка няма как да го обърнеш, а и не се е разтегнал явно повърхността отзад не понася на ролките. Може да прозвуча малко смешно, но при мен сложих ремък Хътчинсон който отзад е леко грапав в сравнение със стария Гейтс и в момента не скърцам, въпреки че заедно с ремъка смених и демпферната шайба на кол. вал.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
И моя късия е Хътчинсън, че беше тънка поста, а и само за проба го купих. Ако всичко е в изправност, дължината може да варира с няколко милиметра, така че дефакто няма значение какъв ремък слагаме. Всеки заместител е с различна дължина.Първия след обслужването беше Дайко - 15 000 км и заскърца, втория Дайко - веднага си скърцаше, третия Гейтс - заскърца по-късно, четвърти Хътчинсън - скърца. След първото разскърцване върнах стария (оригиналния) ремък - и той скърцаше. Оригиналните ролки ги бях дал вече и не успях да тествам с тях.Освен това на първо обслужване бях с ролки Дайко, втория път след 15 000 км пак сложих Дайко и все тая...Едит: Нямат посока на въртене пистовия ремък при JTD 105.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар